Eipä taida olla punaista Malboroa voittanutta edelleenkään.
Paras rööki?
41
158
Vastaukset
- Anonyymi
Aroma toppa ja virosta paperit.
- Anonyymi
Röökistä tuli pahempaa ku EU määräs paksumman paperin.
- Anonyymi
Cameli on parempaa
- Anonyymi
Maksaa vitun paljon.
- Anonyymi
Kasvata kessut itse, niin saat mieleisesi makuista. Poltat piipussa tai käärit sanomalehdestä sätkiä.
- Anonyymi
Kessu pthyi saatana! Virginiantupakka on sitä mitä poltetaan. Oma hommansa kun fermentoi ja tekee muut pakolliset kujeet.
- Anonyymi
Työmies tai Saimaa.
- Anonyymi
Minä latasin piippuuni tupakin tuskassa teen puruja, ja aah,että helpotti. Ihan hyvät savut siitä sai, eikä ollu yhtään tervaa.
- Anonyymi
Myös rahkasammalesta saa hyvät savut
- Anonyymi
Mahto tulla pää kipiäksi ?
- Anonyymi
Armiro
- Anonyymi
Kimrööki tietenkin.
- Anonyymi
Sitäköhän P-Korean laihtunut pulska Kimikin vetelee?
- Anonyymi
Mahorkka.
- Anonyymi
Sillonkun viellä poltin se oli Colt joka savusi, onneksi olen siitäkin päässyt pois, parikyt vuotta savuttomana
- Anonyymi
Vieläkö vihreetä norttia saa?
- Anonyymi
Rauhoittava rauhanpiippu tietenkin.
- Anonyymi
Piippu sen olla pitää ja Clan on parasta piipputupakkaa.
- Anonyymi
Klubia on tullut polteltua.
- Anonyymi
Vihreetä Malboroa tuli joskus poltettua. Sekin tapa jäänyt.
- Anonyymi
Pehmeä punainen mallu tosiaan paras savuke. Aromi aivan voittamaton.
- Anonyymi
Ehdottomasti paras ja oma kestosuosikkini Clan-sätkät pitkällä fimalla. Maku ja tuoksu oli miellyttäviä, ja tuli halvemmaksi kuin normi askit.
- Anonyymi
Sinistä LM ää tuli joskus vedeltyä,Venäjältä sai halvalla kartongin,onko enää edes myynnissä täällä? Vuosiin ei oo tullu enää poltettua kun raja on nyt enemmän ja vähemmän ollut kiinni.
- Anonyymi
Ei kai kevytmerkkiä enää saa? Vain full flavor.
- Anonyymi
Heimoa vedeltiin kakarana. Sen valmistus loppui kyllä jo ennen sotia.
Eipä ole sellaista tupakkaa joka kunnon sikarin voittaa.
- Anonyymi
Luusereiden hommaa röökata keuhkonsa pilalle. Järkky lemppa, ja näyttää pakkomielteiselle. Ei kukaan täyspäinen polta😄
Niinpä, sikarin savujahan ei keuhkoihin vedellä. Kolme erilaista juomaakin tarvitaan, kun käsin käärityn kuubalaisen tuprauttelee.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Niinpä, sikarin savujahan ei keuhkoihin vedellä. Kolme erilaista juomaakin tarvitaan, kun käsin käärityn kuubalaisen tuprauttelee.
Kyllä minä sikarin savua keuhkoihin hengittelen. Kolmisen varttia kestää operaatio. Siinä menee viskiä jonkun verran samalla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sikarin savua keuhkoihin hengittelen. Kolmisen varttia kestää operaatio. Siinä menee viskiä jonkun verran samalla.
Hengittele vaan, mutta se on kuitenkin väärä tapa nautiskella hyvistä sikareista. Kolme varttia on ihan hyvä aika hyvälle sikarinautiskelulle, mutta saattaa mennä pari kolmekin tuntia yhtä sikaria poltellessa. Juomia täytyy olla kolmea sorttia.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Hengittele vaan, mutta se on kuitenkin väärä tapa nautiskella hyvistä sikareista. Kolme varttia on ihan hyvä aika hyvälle sikarinautiskelulle, mutta saattaa mennä pari kolmekin tuntia yhtä sikaria poltellessa. Juomia täytyy olla kolmea sorttia.
On tullut pienempiä sikareita harrastettua. Ennen vanhaan oli hienoa, kun sai baarin humidorista valita kääryleen ja sitten keskittyä juomien kanssa aiheeseen. Jos olisin diktaattori, niin määräisin sikarit vapautettavaksi pannasta.
- Anonyymi
Sitten kun PEF puhallukset ovat luokkaa 150-180 niin on syytä heittää jo punaiset Marlborot pois kauppalistasta.
- Anonyymi
Parhaat kuvat on pallmallissa.
-riskipotentiaalinenmalli- - Anonyymi
Outo mainosketju, onko tupakkafirmojen lobbaama.
- Anonyymi
Ei ainakaa Dunhill
- Anonyymi
Prince poltin Ruotdissa ollessa , sitten Suomeen tultua Colt ja pehmeä Mallu.
- Anonyymi
Menthol Salem oli herkkua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644