Kehitys on tervettä, en pidä pahana
Rantasaunoista lähtee puukiukaat veks
7
265
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida lähteä, kun varttuneemmat viherpiipertäjätkin tykkäävät saunoa kunnon saunassa.
- Anonyymi
Juu. Jos minulla ei ole varaa rantasaunaan, niin eikellään muullakaan pitäisi olla siihen varaa. Silloin rantasaunat voisi vaikka kieltää lailla. Vai mitä?
- Anonyymi
entäs jos ei ole rantasaunaa, on vain vanha saunanrötiskö pihan perällä ja mökin ainoa pesukaukka?
- Anonyymi
Ei voi kieltää yhtään mitään niin kauan kun piiperöillä on pahimpia ilmastotuhlaisia rakkeja.
- Anonyymi
Ostin juuri uuden kiukaan rantahirsisaunaani.
Joulusaunan ihanat löylyt odottavat!!
- Anonyymi
Puukiukaat pois ?
Mitä tilalle ?
Sähkökiuasko ?
Oliko ekoaikomuksesta kyse ?
Ei kai se uusiutuvilla toimiva puukiuas mikään haitta ole ollut, miljooniin vuosiin eri muodoissaan.
Tilalle tulleet muut teknologisen kehityksen mukavuudet, trendit, muoti-ilmiöt
ja kulutusmallit ovat haitallisempia oheistuotteineen.
Tai sitten niitä kuluttajia on vaan liian monta ? - Anonyymi
Poltetaan rakit kiukaissa, maapallo pelastuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois771185- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937