Kehitys on tervettä, en pidä pahana
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ei taida lähteä, kun varttuneemmat viherpiipertäjätkin tykkäävät saunoa kunnon saunassa.
- Anonyymi
Juu. Jos minulla ei ole varaa rantasaunaan, niin eikellään muullakaan pitäisi olla siihen varaa. Silloin rantasaunat voisi vaikka kieltää lailla. Vai mitä?
- Anonyymi
entäs jos ei ole rantasaunaa, on vain vanha saunanrötiskö pihan perällä ja mökin ainoa pesukaukka?
- Anonyymi
Ei voi kieltää yhtään mitään niin kauan kun piiperöillä on pahimpia ilmastotuhlaisia rakkeja.
- Anonyymi
Ostin juuri uuden kiukaan rantahirsisaunaani.
Joulusaunan ihanat löylyt odottavat!!
- Anonyymi
Puukiukaat pois ?
Mitä tilalle ?
Sähkökiuasko ?
Oliko ekoaikomuksesta kyse ?
Ei kai se uusiutuvilla toimiva puukiuas mikään haitta ole ollut, miljooniin vuosiin eri muodoissaan.
Tilalle tulleet muut teknologisen kehityksen mukavuudet, trendit, muoti-ilmiöt
ja kulutusmallit ovat haitallisempia oheistuotteineen.
Tai sitten niitä kuluttajia on vaan liian monta ? - Anonyymi
Poltetaan rakit kiukaissa, maapallo pelastuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260941Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458