Heikki Hämäläinen RIP.

Anonyymi

Osuuskauppa Suur-Savon toimitusjohtaja Heikki Hämäläinen on kuollut yllättäen sairaskohtaukseen, terve, urheilullinen Hämäläinen kuoli vain 55 vuotiaana. Omaisille surunvalittelut.
https://www.lansi-savo.fi/paikalliset/4249960

20

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piikki toimii niin kuin pitääkin.

      • Anonyymi

        Ihmisellä saattaa olla joku perus-sairaus mistä ei tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisellä saattaa olla joku perus-sairaus mistä ei tiedä mitään.

        Kyllä tuohon ikään pitää jo tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuohon ikään pitää jo tietää.

        Se on voinut vasta hiljattain tulla.
        Sitäpaitsi mistä voi tietää omista sairauksistaan, kun lääkäritkään eivät ymmärrä niistä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisellä saattaa olla joku perus-sairaus mistä ei tiedä mitään.

        Sattaa, saattaa ja niin onkin. Ei se poista sitä, että piikki voi tappaa nopeasti ihmisiä joilla sattuu olemaan ominaisuus, mikä aiheuttaa kuolettavan reaktion.


    • Anonyymi

      Niin ne toimitusjohtajatkin lähtee.

    • Anonyymi

      Kuolihan Yö-yhtyeen ollikin ja piti olla kunto niin rautainen.

    • Anonyymi

      Kaikki sairaudet eivät näy perustutkimuksissa. Jos ihmisellä on esimerkiksi synnynnäinen vika verisuonessa, eli pullistuma (aneyrysma), joka syystä tai toisesta alkaa vuotamaan selviää siitä hengissä noin 50% . Tämä on itse koettua faktaa. Jos aneyrysma on keuhkoissa tai aivoissa on tilanne hengenvaarallinen. Mitään oireita etukäteen ei välttämättä ole.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo yks tuttu jolta katkes verisuoni päässä. Kuoli 30 :nä työpaikalleen.

    • Anonyymi

      Terve ihminen ei kuole sairauskohtaukseen.

      Ihmisen tekninen käyttöikä on 40 vuotta. Kaikki elinvuodet mitä tuon päälle tulee on boonusta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Aivoverenvuoto on monta tuttua/ työkaveria vienyt alle viiskymppisenä. Terveitä ja hyväkuntoisia.
      Terve, hyväkuntoinen mieheni kuoli yllättäen sydäriin, avauksessa näkyi ettei edes tukoksia kaulavaltimoissa, vain massiivinen sydänkohtaus yhtäkkiä.
      Kaikki nämä ennen koronaa.
      Sitten tiedän 30-40 vuotiaita miehiä jotka ovat kuolleet baaritiskille, kotisohvalle, yöllä sänkyyn.
      Ennen koronaa, yhdistävä tekijä näille kyllä runsas alkoholinkäyttö.

      • Anonyymi

        Ei tukoksia kaulavaltimoissa..? No entäs sepelvaltimot itse sydämessä, nehän ne merkkaa.


    • Anonyymi

      Yks puolituttu nainen, nelikymppinen, kuoli yöllä sänkyynsä kun oli lievässä humalassa häissä unohtanut tarkkoa insuliinsa. Aamulla ei herännyt navetalle. Tästä aikaa vajaat 10 vuotta.

      • Anonyymi

        Diabeetikoille hyvin yleinen kuolinsyy, et verensokeri laskee humalassa liian alas ja insuliinishokki.


    • Anonyymi

      Heikille: Lepää rauhassa, osanottoni kaikille, jotka Heikin tunsivat, sama ikä kuin minulla - muistan koulusta. Elämä ei ole aina reilu. Voimia

    • Anonyymi00019

      Alkoholi...

    • Anonyymi00020

      Kantsii aina - ja jo lapsesta saakka - seurailla mihin sukulaisia kupsahtaa ja minkä ikäisena. Siitä saa hyvin osviitta siihen miten itselle lopulta käy.

    • Anonyymi00021

      Mei Leif kuoli äkkiä ja ihan yllättäen jo 28-vuotiaana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe