Herra, älä heitä sääli, kosta heille heidän pahat aivoitukset ja hankkeet!

Anonyymi

Herra kuulee minun anomiseni, Herra ottaa minun rukoukseni vastaan.

Ps. 5:
7 Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

10 Sillä heidän suussaan ei ole luotettavaa sanaa, heidän sisimpänsä on turmiota täynnä, heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he liukkaasti liehakoivat.

11 Tuomitse, Jumala, heidät syyllisiksi, rauetkoon heidän hankkeensa. Kukista heidät heidän rikostensa paljouden tähden, sillä he niskoittelevat sinua vastaan.

Loppukoon jumalattomain pahuus, ja vahvista vanhurskaita. Sillä sinä, joka tutkit sydämet ja munaskuut, olet vanhurskas Jumala.
Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä.

Hänen turmionhankkeensa kääntyy hänen omaan päähänsä, ja hänen vääryytensä lankeaa hänen päälaelleen.

Herra, paljon on niitä jotka pahaa hankkivat, käännä heidän mielettömyytensä heidän omaa päähänsä, kosta Herra heille ja tee heille kuten he ovat tehneet.

Nyt Herra he ovat lapsien ja vauvojen kimpussa!
Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen.

Herra, he pyrkivät hävittämään sinun voimasi perustan, jumalattomilla teoilla ja hankkeilla.
Herra nouse ja kosta heidän tekonsa ja hankkeensa, käännä tämä kaikki heidän omaan päähänsä ja älä heitä sääli.

Nouse, Herra, älä salli ihmisten uhitella. Tuomittakoon pakanat sinun kasvojesi edessä.
Saata, Herra, heidät pelkoon. Tietäkööt pakanat olevansa vain ihmisiä. Sela.

Herra tuomitse heidän, pelko ja vavistus olkoon heidän osansa nyt ja ainkaiken!
Nouse Herra. äläenää viivy, vaan tee tekosi, kummat tekosi että kansa tulee tietämään että Sinä olet Jumala joka kosta ja suojelet pieniä lapsia, ja kaikkia jotka huutavat sinua avuksi ja Sinun Nimesi tuntee.

Herra on tehnyt itsensä tunnetuksi, on pitänyt tuomiot, kietonut jumalattoman hänen kättensä tekoihin.
Herra tee itsesi tunnetuksi ja anna Suomen kansan ja maailman nähdä, että Sinä Yksin olet Jumala ja saakoon koko kansa ja maailma sen tietää.

Nouse Herra, ja anna kansalle tietoa pimeyteen ja totuutta valheeseen.
Nouse Herra, älä enää ole vaiti äläkä peitä kasvojasi.

Anna pahojen tuntea vihasi kiivastus, Sinä olet, Kiivas ja mustasukkainen Jumala.
Nouse Herra!

Nouse, Herra, kohota kätesi, Jumala! Älä unhota kurjia.
Miksi jumalaton pilkkaa Jumalaa? Miksi hän sanoo sydämessään: "Et sinä kosta?"


Sinä kuulet nöyrien halajamisen, Herra, sinä vahvistat heidän sydämensä, sinä teroitat korvasi,
auttaaksesi orvon ja sorretun oikeuteensa, ettei ihminen, joka maasta on, enää saisi kauhua aikaan.

Herra Sinä olet sanonut:
"Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen", sanoo Herra, "tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöitsee".

tule Herra ja kosta jumalattomien jumalattomat teot ja hankeet.
Herra, lähetä kuolema jyväskylää ja vantaalle, oppikoot he että sinä olet Jumala.

5. Moos. 19:21
Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta.

Jes. 13:18
Heidän jousensa kaatavat nuoret miehet; he eivät armahda kohdun hedelmää eivätkä lapsia sääli.

Jer. 13:14
Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

Hes. 7:9
En sääli enkä armahda; minä annan vaelluksesi kohdata sinua, ja kauhistuksesi tulevat sinun keskellesi, ja te tulette tietämään, että minä, Herra, olen se, joka lyön.

Tämä on sinun arpasi, sinun mitattu osasi minulta, sanoo Herra, koska olet unhottanut minut ja luottanut valheeseen.

Herra, anna kuolemalle käsky ja kuolema menkööt alkaen jyväskylästä ja vantaalta.

Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, Poikasi Jeesuksen nimessä.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jes. 11:1-4
      2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
      3 Hän halajaa Herran pelkoa;
      4 jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.

      Jes. 49:
      1 Kuulkaa minua, te merensaaret, ja tarkatkaa, kaukaiset kansat. Herra on minut kutsunut hamasta äidinkohdusta saakka, hamasta äitini helmasta minun nimeni maininnut.
      2 Hän teki minun suuni terävän miekan kaltaiseksi, kätki minut kätensä varjoon; hän teki minut hiotuksi nuoleksi, talletti minut viineensä.
      3 Ja hän sanoi minulle: "Sinä olet minun palvelijani, sinä Israel, jossa minä osoitan kirkkauteni".
      4 Mutta minä sanoin: "Hukkaan minä olen itseäni vaivannut, kuluttanut voimani turhaan ja tyhjään; kuitenkin on minun oikeuteni Herran huomassa, minun palkkani on Jumalan tykönä".
      5 Ja nyt sanoo Herra, joka on minut palvelijakseen valmistanut hamasta äitini kohdusta, palauttamaan Jaakobin hänen tykönsä, niin että Israel koottaisiin hänen omaksensa-ja minä olen kallis Herran silmissä, minun Jumalani on tullut minun voimakseni-
      6 hän sanoo: Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, kohottaa ennalleen Jaakobin sukukunnat ja tuoda takaisin Israelin säilyneet: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.

      Jes. 61
      1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
      2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,

      Joh. 5:
      17 Mutta Jeesus vastasi heille: "Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja minä myös teen työtä".
      18 ...
      19 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: Poika ei voi itsestänsä mitään tehdä, vaan ainoastaan sen, minkä hän näkee Isän tekevän; sillä mitä Isä tekee, sitä myös Poika samoin tekee.
      20 Sillä Isä rakastaa Poikaa ja näyttää hänelle kaikki, mitä hän itse tekee; ja hän on näyttävä hänelle suurempia tekoja kuin nämä, niin että te ihmettelette.
      21 Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo.

      27 Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika.

      30 En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.

      31 Jos minä itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä.
      32 On toinen, joka todistaa minusta, ja minä tiedän, että se todistus, jonka hän minusta todistaa, on pätevä.

      37 Ja Isä, joka on minut lähettänyt, hän on todistanut minusta. Te ette ole koskaan kuulleet hänen ääntänsä ettekä nähneet hänen muotoansa,
      38 eikä teillä ole hänen sanaansa teissä pysyväisenä; sillä te ette usko sitä, jonka hän on lähettänyt.

      Joh. 14:12
      Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

      Jumalani, Jumalani, älä ole vaiti, nouse ja anna palvelijallesi, mitä pyydän
      Vastaa kiiruusti, Herra, nouse ja tulkoon koko maan ja maailma tietämään että Sinä yksin Olet, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, Kiivas ha mustasukkainen. älä enää kätke kasvojasi.
      Käännä kasvosi minun puoleeni ja valista kasvosi minulle.

      Herra Jo riittää, maailman pahuus, tee loppu ja hävitä pahat ja heidän hankkeensa.
      Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, täytä minut tulella ja voimalla ja vallalla, Poikasi Jeesuksen Nimen tähden.
      Voitele minut Herra, Pyhällä Hengellä ja tulella, kiivastuksella ja kostolla, hävitykellä ja kauhistuksella, oppikoot maailma ja sen pahat, että Sinä olet minun kanssani, ja Sinä olet minut nimeltä kutsunut, jo ennekuin olin syntynyt, äitini kokhdusta.

      Vastaaa minulle, ja katso, Jumala Kaikkivaltias, minä menen ja julistan Sinun Sanasi, suomelle ja koko maailmalle.
      Jumala, minä koston pahoille heidän pahat tekonsa ja päästän vangitus pelon ja valheen vankilasta vapauteen ja kahlitut, petoksen ja valheen kahlaista vapaaksi.

      Vastaa Herra, en enää tahdo odottaa, JO RIITTÄÄ Herra, nouse ja armahda, koko suomen kansaa ja koko maailmaa.
      Jumala Kaikkivaltias, Sinä koko luomakunnan Herra ja Luoja,
      Notkista taivaat ja astu, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, itse alas ja tule tykö ja siunaa minut.

      Herra, Jeesuksen, Herrani ja Jumalani, Sanojen ja lupausten mukaan ja kautta, vastaa minulle kiiruusti.
      ja Katso, Jumala Kaikkivaltias, minä tulen ja teen suurempia tekoja kuin Poikasi Jeesus!

      vastaa Herra, tule ja puhu ja siunaa minut.
      totisesti Herra, totisesti Jumalani.

      Astu Isä alas, sinua minä odotan.

    • Anonyymi

      JEESUS!
      Matt. 26:38
      Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".

      Tässä, Herrasta Jeesuksesta, en rohkene mitään sanoa.

      - - - Mooses
      2. Moos. 17:
      9 Niin Mooses sanoi Joosualle: "Valitse meille miehiä, mene ja taistele huomenna amalekilaisia vastaan. Minä asetun vuoren huipulle, Jumalan sauva kädessäni."
      10 Ja Joosua teki, niinkuin Mooses oli hänelle sanonut, ja taisteli amalekilaisia vastaan. Mutta Mooses, Aaron ja Huur nousivat vuoren huipulle.
      11 Ja niin kauan kuin Mooses piti kätensä ylhäällä, oli Israel voitolla; mutta kun hän antoi kätensä vaipua, olivat amalekilaiset voitolla.
      12 Mutta kun Mooseksen kädet väsyivät, ottivat he kiven ja asettivat sen hänen allensa, ja hän istui sille, ja Aaron ja Huur kannattivat hänen käsiänsä kumpikin puoleltansa. Näin hänen kätensä kestivät vahvoina auringon laskuun asti.

      2. Moos. 24:
      12 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Nouse minun tyköni vuorelle ja ole siellä, niin minä annan sinulle kivitaulut ynnä lain ja käskyt, jotka minä olen kirjoittanut heille opetukseksi".
      13 Silloin Mooses ja hänen palvelijansa Joosua lähtivät; ja Mooses nousi Jumalan vuorelle.
      14 Mutta vanhimmille hän sanoi: "Odottakaa meitä täällä, kunnes palaamme teidän tykönne. Ja katso, Aaron ja Huur ovat teidän kanssanne; jolla on jotakin asiaa, kääntyköön heidän puoleensa."
      15 Kun Mooses oli noussut vuorelle, peitti pilvi vuoren.
      16 Ja Herran kirkkaus laskeutui Siinain vuorelle, ja pilvi peitti sen kuusi päivää; ja seitsemäntenä päivänä hän huusi Moosesta pilven keskeltä.
      17 Ja Herran kirkkaus vuoren kukkulalla näytti israelilaisten silmissä kuluttavalta tulelta.
      18 Ja Mooses meni pilven keskelle ja nousi vuorelle. Ja Mooses oli vuorella neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä.

      5. Moos. 4:

      35 Sinun on annettu se nähdä, tietääksesi, että Herra on Jumala, eikä muuta jumalaa ole kuin hän.
      36 Taivaasta hän antoi sinun kuulla äänensä opettaaksensa sinua, ja maan päällä hän antoi sinun nähdä suuren tulensa, ja sinä kuulit hänen sanansa tulen keskeltä.
      39 niin tiedä siis tänä päivänä ja paina se sydämeesi, että Herra on Jumala ylhäällä taivaassa ja alhaalla maan päällä, eikä muuta jumalaa ole.


      - - - Salomo
      1. Kun. 8:52
      Olkoot siis sinun silmäsi avoinna palvelijasi ja sinun kansasi Israelin anomisen puoleen, niin että kuulet heitä kaikessa, mitä he sinulta rukoilevat.

      10 Ja kun papit lähtivät pyhäköstä, täytti pilvi Herran temppelin,
      11 niin että papit eivät voineet astua toimittamaan virkaansa pilven tähden; sillä Herran kirkkaus täytti Herran temppelin.
      12 Silloin Salomo sanoi: "Herra on sanonut tahtovansa asua pimeässä.
      13 Minä olen rakentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siinä iäti."

      28 Käänny kuitenkin palvelijasi rukouksen ja anomisen puoleen, Herra, minun Jumalani, niin että kuulet huudon ja rukouksen, jonka palvelijasi tänä päivänä rukoilee sinun edessäsi,

      43 niin kuule taivaasta, asuinpaikastasi, häntä ja tee kaikki, mitä muukalainen sinulta rukoilee, että kaikki maan kansat tuntisivat sinun nimesi ja pelkäisivät sinua, samoin kuin sinun kansasi Israel, ja tulisivat tietämään, että sinä olet ottanut nimiisi tämän temppelin, jonka minä olen rakentanut.

      57 Olkoon Herra, meidän Jumalamme, meidän kanssamme, niinkuin hän on ollut meidän isiemme kanssa. Älköön hän meitä jättäkö älköönkä hyljätkö,
      60 niin että kaikki maan kansat tulisivat tietämään, että Herra on Jumala eikä muuta jumalaa ole.

      - - - Elia
      1. Kun. 18:
      21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.

      36 Ja kun oli tullut hetki, jolloin ruokauhri uhrataan, astui profeetta Elia esille ja sanoi: "Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen sinun palvelijasi ja että minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
      37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
      38 Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
      39 Kun kaikki kansa näki tämän, lankesivat he kasvoillensa ja sanoivat: "Herra on Jumala! Herra on Jumala!"
      1/4

      • Anonyymi

        - - - Paavali
        2. Kor. 12:
        1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
        2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
        3 Ja minä tiedän, että tämä mies-oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää-
        4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
        5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
        6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
        ja
        Gal. 1:
        1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

        8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
        9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
        10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        15 Mutta kun hän, joka äitini kohdusta saakka on minut erottanut ja kutsunut armonsa kautta, näki hyväksi
        16 ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa, niin minä heti alunpitäenkään en kysynyt neuvoa lihalta ja vereltä,

        Ef. 3:
        1 Sen takia minä, Paavali, teidän, pakanain, tähden Kristuksen Jeesuksen vanki, notkistan polveni-
        2 olette kaiketi kuulleet siitä Jumalan armon taloudenhoidosta, mikä on minulle teitä varten annettu,
        3 että näet tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;
        4 josta te sitä lukiessanne voitte huomata, kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,
        5 jota menneiden sukupolvien aikana ei ole ihmisten lapsille tiettäväksi tehty, niinkuin se nyt Hengessä on ilmoitettu hänen pyhille apostoleilleen ja profeetoille:
        6 että näet pakanatkin ovat kanssaperillisiä ja yhtä ruumista ja osallisia lupaukseen Kristuksessa Jeesuksessa evankeliumin kautta,
        7 jonka palvelijaksi minä olen tullut Jumalan armon lahjan kautta, joka minulle on annettu hänen voimansa vaikutuksesta.
        8 Minulle, kaikista pyhistä halvimmalle, on annettu tämä armo: julistaa pakanoille evankeliumia Kristuksen tutkimattomasta rikkaudesta
        9 ja saattaa kaikille ilmeiseksi, mitä on sen salaisuuden taloudenhoito, joka ikuisista ajoista asti on ollut kätkettynä Jumalassa, kaiken Luojassa,
        10 että Jumalan moninainen viisaus seurakunnan kautta nyt tulisi taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon
        11 sen iankaikkisen aivoituksen mukaisesti, jonka hän oli säätänyt Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme,
        12 jossa meillä, uskon kautta häneen, on uskallus ja luottavainen pääsy Jumalan tykö.

        ja vielä
        - - - Jeesus / Johannes, Johanneksen ilmestys
        Ilm. 1:
        1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
        2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.
        3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
        2/4


      • Anonyymi

        Nyt siis mitä tämä on?
        Mooses, Salomo ja Paavali, he kaikki saivat OPETUSTA ja sitten SUURIA LAHJOJA, Jumalalta Kaikkivaltiaalta, Herranlta Sebaotilta ja Luojalta.

        Mooses ja Salomo sai, "tyhjän-shekin" eli
        2. Moos. 33:
        5 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille: Te olette niskurikansa. Jos minä silmänräpäyksenkään vaeltaisin sinun keskelläsi, minä hukuttaisin sinut. Riisu nyt koristuksesi yltäsi, niin minä ajattelen, mitä sinulle tekisin."

        Jumala mietii mitä nyt sinulle tekisin :)

        11 Ja Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista. Sitten Mooses palasi takaisin leiriin; mutta Joosua, Nuunin poika, hänen apumiehensä ja palvelijansa, ei poistunut majasta.
        12 Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä'.
        13 Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."
        14 Hän sanoi: "Pitäisikö minun kasvojeni käymän sinun kanssasi ja minun viemän sinut lepoon?"
        15 Hän vastasi hänelle: "Elleivät sinun kasvosi käy meidän kanssamme, niin älä johdata meitä täältä pois.
        16 Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei siitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka maan päällä ovat?"

        Nyt, Herra itse puhuu Mooseksen kanssa!
        Jumala on erään palvelijan kautta sanonut, että tuntee minut, kuka lie olen, nimeltä!
        ja samana hetkenä, eräs toinen palvelija, luki Raamattua ja sanoin nimeni!

        nyt oli niin tahi ei, niin, Herra tuntee omansa, Kuten Jeesus sanoo.
        Tämä ei riitä minulle!

        Tahdon Kuulla sen Jumalan Kaikkivaltiaan OMASTA SUUSTA, kun olen kasvoista kasvoihin Hänen edessään, mahdollisesti, Jeesuksen "povi-taskussa" piilossa ja napin reijästä Herraa katselen, miten Herra sitten tietää minun kestävän.

        Nyt Jos Herra ei tahdo, Tunnustaa minua eikä ilmesty, niin:
        14 Hän sanoi: "Pitäisikö minun kasvojeni käymän sinun kanssasi ja minun viemän sinut lepoon?"

        eli Herra valistakoon kasvonsa ja Kääntäköön kasvonsa minulle! eli kertoo MITÄ HYVÄÄ ON MINULLE TARJOLLA!
        ellei, niin sitten, Jo Riittää, ota hengeni, ota sieluni, en tahdo elää, ja samaa mitä Elia sanoi itkee Jeremia ja Job.

        ja sitten:
        17 Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi".

        - - -"Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi". - - -

        18 Silloin hän sanoi: "Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi".
        19 Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".

        ja samaa sai Salomo:
        1. Kun. 3:5
        Gibeonissa Herra ilmestyi Salomolle yöllä unessa, ja Jumala sanoi: "Ano, mitä tahdot, että minä sinulle antaisin".

        7 Ja nyt, Herra, minun Jumalani, sinä olet tehnyt palvelijasi kuninkaaksi minun isäni Daavidin sijaan; mutta minä olen kuin pieni poikanen: en osaa lähteä enkä tulla.

        en osaa mennä enkä tulla, enkä tahdo lähteä, ennenkuin Herra itse sanoo, omalla Suulla:
        Jes. 54: 14-17

        14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.

        17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra

        Joten Jumala VAHVISTAA minut ja antaa suuren armon ja laupeuden!
        ja tämän on Jeesus minulle ansainnut:
        Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra

        Perintö osa! Herra Jeesus on kuollut, joten perintö, tämä kuuluu minulle! ja sinulle, mutta nut minulle :)
        jatkuu 3/4


      • Anonyymi

        Joten Mooses ja Paavali sekä Salomo, siis Salomo Pyysi, viisautta, ymmärrystä ja älyä.
        joten
        Jumala itse OPETTI heitä ja he oppivat!

        Elia sekä Paavali, osoitti kansalle että, Herra on Jumala, ja kansa uskoi
        se että, molemamat, sitten osoittivat että kansa elää ja on valheessa ja petoksessa, oli ja on nytkin.
        iisebel oli eräs paha Elian aikana ja monet, kovapäiset juutalaiset, eturivissä. puupää Pietari, Jaakob ja Johannes:
        petollisia valheveljiä! sekä koko maailma oli pimeydessä, mutta ei samankaltaisessa kuin nyt!

        Joten, Elia osoitti, ja Paavali osoitti, kaikille että Jumala on elävä.

        - - - Jeesus / Johannes, Johanneksen ilmestys
        ja tässä on yksi Sana jonka teille tuon:
        1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

        palvelijoillensa, eli ei vain Johannes vaan monet?!

        joten tämä on eräs pyyntöni, että saan nähdä ja ymmärrän kaikki lopunajan tapahtumat!

        Daniel, Jeremia eikä Hesekiel eikä Hoosea tahi Sakarja eikä Johannes ymmärtänyt mitä näki eikä osannut kuva mitä näkivät!
        voi olla että en ymmärrä, mitä sitten on ilmestyskirjan ja kaikkien Profeettojen näyt ja ilmestykset sekä opetukset.

        se että nyt on viimeinen aika on totta, joten on mahdollista että nykyajan "asiat sekä eri vimpaimet" oli esillä.
        sitä emme tiedä sillä heillä ei ollut sanoja kuvaamaan mitä näkivät.

        Nyt siis miehet ja veljet, muistkaa minua, sillä aika on paha ja vähissä!

        Joten saattaa olla että minulla on "taas" kuten oli alussa kun tulin uskoon, paljon esirukoilijoita, mahdollisesti jopa yli 30!
        tämä on riemu ja ilo, mutta
        se ei vielä riitä.
        Tosin rukoukseni, ja teidän täyttyy nyt 30 kertaa nopeammin kuin yksin, mutta on hyvä jos sinä muistat minua!

        Rukous malja, varmasti täyttyy ja tulee täyteen te voitte jouduttaa tätä:
        Rukouksen malja on taivaassa ja se tulee täyteen.
        Ole osallinen tästä ja muista minua :)

        Ja kuten voit lukea, en pyydä vähään, joten se ei ole helppo ja pieni rukous, mutta teidän avulla sen voin nopeasti saada!

        Nyt siis, myös Herra Rukoilee puolestani kuten te ja kaikki jotka sitte muistavat:

        Room. 8:27
        Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.

        Henki huokailee ja rukoilee puolestani sekä Jeesus taivaassa!
        Hepr. 9:
        24 Sillä Kristus ei mennyt käsillä tehtyyn kaikkeinpyhimpään, joka vain on sen oikean kuva, vaan itse taivaaseen, nyt ilmestyäkseen Jumalan kasvojen eteen meidän hyväksemme.
        ja
        Hepr. 7:
        25 jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

        Joten jos, Mooseksen, Salomonin ja Paavalin, sekä muiden, rukous oli vahva ja iso, niin eikö Jeesuksen ole vielä enempi!

        joten se malja on iso mikä on Herran edessä, mutta se tulee täyteen!

        Herra olkoon meidän kansamme, nyt ja aina!
        Joh. 14:12
        Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

        Nyt siis, Herra on JO ISÄN EDESSÄ, kuten tässä on edellä osoitettu.
        Mutta missä on teot!

        Jos Herra on armollinen, saan nähdä Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin, ja tulen tekemään suurempia kuin Jeesus!
        Tämä on Herran lupaus eli eräs perinnön osa.
        4/4


    • Anonyymi

      Nyt taas, uutta kahvia :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Jumala kuulee muidenkin rukoukset eikä vain sinun.

    • Anonyymi

      Enkö saa pyytää Isältäni mitä ITSE tahdon ja kuinka paljon ITSE toivon ja tahdon?
      vai tulee ottaa muut huomioon, jos vaikka Herralta loppuit, "eväät".

      Eli monet ovat kateellisia, jos eli kun SAAN sen mitä olen pyytänyt.

      Kukaan ei estä sinua anomasta vaikka, mitä!

      ÄLÄ ole kateellinen!

      Tässä kateudesta jos tahdot ymmärtää:

      1. Sam. 18:

      7 Ja karkeloivat naiset virittivät laulun ja sanoivat: "Saul voitti tuhat, mutta Daavid kymmenen tuhatta".
      8 Silloin Saul vihastui kovin, sillä hän pani sen puheen pahakseen, ja hän sanoi: "Daavidille he antavat kymmenen tuhatta, ja minulle he antavat tuhat; nyt puuttuu häneltä enää vain kuninkuus".
      9 Ja Saul katsoi karsain silmin Daavidia siitä päivästä alkaen.

      12 Ja Saul pelkäsi Daavidia, koska Herra oli hänen kanssansa, mutta oli poistunut Saulista.

      15 Kun Saul näki, että hänellä oli niin suuri menestys, rupesi hän häntä kammomaan.

      29 Niin Saul pelkäsi vielä enemmän Daavidia, ja Saulista tuli koko elinajakseen Daavidin vihamies.

      eli jos kuuntelee toisten, tahi omaa puhetta, mitä Herra antaa toisille, niin voi käydä kuten Saulille:

      - Vihastui. PUHEESTA / netti kirjoittelusta!
      - Pahastui
      - karsain silmin / katsoi julmasti
      - pelkäsi Daavidia (1 Moos 3 !)
      - kammomaan
      - koko elinajakseen Daavidin vihamies.

      Eli ei ole hyvä olla. pahalla mielellä jos Herra on jonkun kanssa!

      ja taas
      voitte ilolla kantaa minua Herran eteen että nopeasti, Herra tekee mitä olen anonut.
      Totisesti, totisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe