Kuin moni nainen käsittelisi miehensä eturauhasta strapillä, jos mies pyytäisi sitä teitä tekemään hänelle. Tarkoitan tässä asia yhteyttä eturauhasen hyvin voinnin kannalta, itselläni on ollut jo eturauhasen liikakasvua yli 4v jonka on urologi todennut. Syön alfysosin ja finasteridin lääkkeitä liika kasvuun, olen tänään menossa Urologille viimeiselle ilta ajalle. Hän suositteli viime kerralla tuota eturauhasen hierontaa yhtenä hoitomuotona, onnistuisi strapilla vaimon tekemänä varmaan paremmin kuin mitä itse olen yrittänyt tehdä erilaisilla hierojilla.
Strap-onia eturauhaselle.
2
811
Vastaukset
- Anonyymi
Mites nuo mainitut lääkkeet, niillä on varsin huono maine mahdollisine sivuvaikutuksineen.
Mutta jos naiskumppani on omasta takaa, niin kysy häneltä tuota auttamisen vaihtoehtoa, ellei avaus ole jälleen kerran pelkkä fantasia-tarina.Olen ollut namisissa nykyisen vaimoni kanssa 12v , eli on kokeiltu kaikenlaisia juttuja seksin saralla dildoista tekopeniksiin. Dildoa on annettu eturauhaselle. Vaimo Kanssa tilattiin tänä aamuna strap-on housut vaimolle ja pari käyrää strap on dildoa niihin 😏. Huomenna päästään kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915