Kuin moni nainen käsittelisi miehensä eturauhasta strapillä, jos mies pyytäisi sitä teitä tekemään hänelle. Tarkoitan tässä asia yhteyttä eturauhasen hyvin voinnin kannalta, itselläni on ollut jo eturauhasen liikakasvua yli 4v jonka on urologi todennut. Syön alfysosin ja finasteridin lääkkeitä liika kasvuun, olen tänään menossa Urologille viimeiselle ilta ajalle. Hän suositteli viime kerralla tuota eturauhasen hierontaa yhtenä hoitomuotona, onnistuisi strapilla vaimon tekemänä varmaan paremmin kuin mitä itse olen yrittänyt tehdä erilaisilla hierojilla.
Strap-onia eturauhaselle.
2
930
Vastaukset
- Anonyymi
Mites nuo mainitut lääkkeet, niillä on varsin huono maine mahdollisine sivuvaikutuksineen.
Mutta jos naiskumppani on omasta takaa, niin kysy häneltä tuota auttamisen vaihtoehtoa, ellei avaus ole jälleen kerran pelkkä fantasia-tarina.Olen ollut namisissa nykyisen vaimoni kanssa 12v , eli on kokeiltu kaikenlaisia juttuja seksin saralla dildoista tekopeniksiin. Dildoa on annettu eturauhaselle. Vaimo Kanssa tilattiin tänä aamuna strap-on housut vaimolle ja pari käyrää strap on dildoa niihin 😏. Huomenna päästään kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2432142- 1891634
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647