Just se profeetta taas tässä, moi taas

Anonyymi

Tuossa kun ensi kerran sanoin minä olen se profeetta.
Kukas se profeetta sitten on?
"Miksi sitten kastat, jos et ole Kristus etkä Elias etkä se profeetta?"

Kristuksen kaikki tietävät, Johannes kastajankin, mutta mikä tai kuka on tuo "se profeetta"?

Kuka teistä osaisi vastata?
Minulla on asiasta jotakin tietoa ja minulla on tuohon vastaus, mutta se ei ole tänne tallattavaksi tarkoitettu.

Ihan vaan mietittäväksi ja rukoiltavaksi annan teille aihetta.
Jos joltain onkin jäänyt jotain huomaamatta.

12

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et ole hiljaa ja pyri etsimään ja saamaan Jumalan armoa ja rauhaa!

      • Anonyymi

        Miksi vastaat näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat näin?

        "Tuossa kun ensi kerran sanoin minä olen se profeetta.
        Kukas se profeetta sitten on?
        "Miksi sitten kastat, jos et ole Kristus etkä Elias etkä se profeetta?"

        Sanot että olet profeetta: ET OLE ETKÄ TULE OLEMAAN!

        Jos, nyt olisi Paavalin kaltainen, Herran palvelija Suomessa niin, hän olisi luovuttanut sinut jo perkeleen seon saatanan kurittavaksi.

        Joten, VAROITAN SINUA:
        älä tuo näitä, sanomia tänne eikä minnekään, et ole profeetta etkä ole tuonnut eli saanut Herralta Sanaa.

        Joten, taas.

        OLE HILJAA ja pyri saamaan ja etsimään, Jumalan armoa ja rakkautta ja rauhaa.

        Jumalan armo sekä rauha on Jumalan suoja ja varjelus aivoituksille ja aivoituksille.

        Ps. 5:
        13 Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

        Fil. 4:
        7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

        1. Kor. 1:3
        Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

        eli tämä on Paavalin kirjeiden alussa monesti.
        2. Piet. 1:2
        Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.

        sekä, "muilla" apostoleilla.

        Nyt siis, etsi ja pyri siihen että sielussasi on Jumalan armo ja rauha.

        ne, ovay kilpi ja suoja sekä varjelee sydäntäsi , ja aivoituksia että ajatuksia.

        näin ei ajatukset lennä sinne ja tänne.
        eli tule omia ajatuksia, jotka eivät ole Jumalan mieleen eikä Jumalasta.

        Joten.
        Ole hiljaa ja pyri etsimään ja saamaan Jumalan armoa ja rauhaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuossa kun ensi kerran sanoin minä olen se profeetta.
        Kukas se profeetta sitten on?
        "Miksi sitten kastat, jos et ole Kristus etkä Elias etkä se profeetta?"

        Sanot että olet profeetta: ET OLE ETKÄ TULE OLEMAAN!

        Jos, nyt olisi Paavalin kaltainen, Herran palvelija Suomessa niin, hän olisi luovuttanut sinut jo perkeleen seon saatanan kurittavaksi.

        Joten, VAROITAN SINUA:
        älä tuo näitä, sanomia tänne eikä minnekään, et ole profeetta etkä ole tuonnut eli saanut Herralta Sanaa.

        Joten, taas.

        OLE HILJAA ja pyri saamaan ja etsimään, Jumalan armoa ja rakkautta ja rauhaa.

        Jumalan armo sekä rauha on Jumalan suoja ja varjelus aivoituksille ja aivoituksille.

        Ps. 5:
        13 Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

        Fil. 4:
        7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

        1. Kor. 1:3
        Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

        eli tämä on Paavalin kirjeiden alussa monesti.
        2. Piet. 1:2
        Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.

        sekä, "muilla" apostoleilla.

        Nyt siis, etsi ja pyri siihen että sielussasi on Jumalan armo ja rauha.

        ne, ovay kilpi ja suoja sekä varjelee sydäntäsi , ja aivoituksia että ajatuksia.

        näin ei ajatukset lennä sinne ja tänne.
        eli tule omia ajatuksia, jotka eivät ole Jumalan mieleen eikä Jumalasta.

        Joten.
        Ole hiljaa ja pyri etsimään ja saamaan Jumalan armoa ja rauhaa!

        Voi voi.
        Kun profeetta saapuu hänet ollaan heti kiroamassa saatanan haltuun.
        No jopas oli taas vastaanotto.
        :D

        voi jerusalem jerusalem.....


    • TYHMÄLLE ALOITTAJALLE . . .

      . . . JOKA ON --- NYT . . . SODASSA JUMALAA VASTAAN . . . :)

      Jeesus_valitsi_tekstin
      24.04.2021 05:55

      » Tyhmä puhuu raippoja omaan selkäänsä, viisaan huulet ovat hänen vartijansa. »
      - Sananlaskut 14: 3

      » Kuin koira, joka palajaa oksennuksilleen, on tyhmä, joka yhä uusii hulluuksiansa. »
      - Sananlaskut 26: 11

      » Hullukin käy viisaasta, jos vaiti on; joka huulensa sulkee, on ymmärtäväinen. »
      - Sananlaskut 17: 28

      • ...kuka on tuo "se profeetta"?
        ------------------------------------

        Kaikkein RAKKAIMMAN --- syntymäpäivä on tulossa launtaina . . . 21.08 . . . ;)


      • Anonyymi
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        ...kuka on tuo "se profeetta"?
        ------------------------------------

        Kaikkein RAKKAIMMAN --- syntymäpäivä on tulossa launtaina . . . 21.08 . . . ;)

        Sinulle on nyt ihan turha sanoa mitään, koska mikään ei mene perille.

        Omat jakeesi on sinulle itsellesi.
        Alahan opettelemaan, tai muuten.......


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        ...kuka on tuo "se profeetta"?
        ------------------------------------

        Kaikkein RAKKAIMMAN --- syntymäpäivä on tulossa launtaina . . . 21.08 . . . ;)

        Kuningas Jeesus

        Golgatan ristiin käännä pääs, siellä sun kuninkaasi näät.
        Ei loista päässään kruunu kultainen, sen piikit ovat pistäneet.
        Kuitenkin kuningas hän on, kaikki on hänen kädessään.
        Rakkaus ihmisiin niin suunnaton, sai hänet taivaan jättämään.

        JEESUS, KUNINGAS JEESUS, SINUA PALVOO YKSIN SYDÄMENI.
        JEESUS, KUNINGAS JEESUS, IÄTI TAHDON OLLA LÄHELLÄSI.

        Pian saapuva on loistossaan, kuningas Jeesus päälle maan.
        Omansa nostaa ylle pilvien, taipuvat polvet jokaisen.
        Jokainen kieli tunnustaa, tuon kuningasten kuninkaan.
        Pilkkaajat lyöjät ristin naulojen, tunnustavat nyt Jeesuksen.

        . . .

        Jumalan_nimissä
        02.04.2021 21:21

        Jeesus kuningas Jeesus

        Seurakunnan sihteerinä sanon --- ehdottomasti seurakunta asiaa . . .

        "Pian saapuva on loistossaan, kuningas Jeesus päälle maan.
        Omansa nostaa ylle pilvien, taipuvat polvet jokaisen."

        Kuorolaulu on --- seurakunta asiaa . . .

        https://www.youtube.com/watch?v=6ZbrHaEyJ6I

        . . .

        Jumalan seurakunnassa - eli - Kristuksen ruumiissa . . .
        .
        . . .
        . . . . . . . . Jeesus Kristus - ELÄÄ - ja - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        . . .
        .
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        ...kuka on tuo "se profeetta"?
        ------------------------------------

        Kaikkein RAKKAIMMAN --- syntymäpäivä on tulossa launtaina . . . 21.08 . . . ;)

        Jumalan Karitsa

        Tämä on se . . .

        Johannes_Kastaja_Toinen
        19.04.2019 23:14

        » Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!

        Tämä on se, josta minä sanoin: "Minun jälkeeni tulee mies, joka on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä". »

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:29-30 ---> Jumalan Karitsa

        . . .

        IHMEINEN RISTI

        Ihmeinen risti, pelastuspaikka, ihmeinen syli --- Vapahtajan.
        Sinne voi aivan heikkona tulla, kuormansa jättää - Herralle saa.

        Kaiken saa jättää juurelle ristin, itkeä siinä - avutonna.
        Luotaan ei heitä, kasvojaan peitä tuo paimen hellä - armahtava.

        Suurta on olla juurella ristin, sylissä Herran - turvallista.
        Hän kyllä tietää, kun lastaan sietää, millaista raukkaa - Hän rakastaa.

        Uupuneet sielut tulla myös saavat, Jeesuksen luokse - murheinensa.
        Langenneet nostaa, heikkoja kantaa, ihmeinen voima --- Vapahtajan.

        Ihmeinen risti, puhdistuspaikka, verinen risti, vapahtava.
        Iloitsen siitä, oi sielu kiitä, armon kun tämän --- lahjaksi saat.

        . . .

        IHMEINEN RISTI

        https://www.youtube.com/watch?v=bK0ZYMNnod4


    • Anonyymi

      Lue tämä ajatuksella!

      1. Kor. 5:
      1 Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
      2 Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?
      3 Sillä minä, joka tosin ruumiillisesti olen poissa, mutta hengessä kuitenkin läsnä, olen jo, niinkuin läsnäollen, puolestani päättänyt, että se, joka tuommoisen teon on tehnyt, on
      4 -sittenkuin olemme, te ja minun henkeni ynnä meidän Herramme Jeesuksen voima, tulleet yhteen-
      5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

      • Anonyymi

        Jep, lukaisin ajatuksella ja tiedän mitä sillä sanottiin jne.
        En ole kuitenkaan tuota ansainnut ja jos olisin, niin mitäköhän sinä ansaitsisit?
        Kun on väärin syytettynä ja vielä kristityn toimesta, niin mietin tässä vastarangaistusta.

        Jokaisesta sanasta...., millä tuomitsette sillä teidätkin tuomitaan.
        Kai se on pakko langettaa oma tuomiosi takaisin sinulle itsellesi?
        Tässä on sellainen asia, että te ette voi enää opettaa väärin taikka tuomita väärin.
        Tuomiot ovat alkaneet ja ne pistetään täytäntöön.
        Niitä ei täytetä väärin eikä vääriä tuomioita pistetä täytäntöön.

        Usko pois, Herra on minun kanssani ja antaa minulle sen mitä häneltä anon.
        Minä olen Herralta kaiken saanut, olen nähnyt, olen kokenut ja tiedän mistä puhun.

        Olen kuitenkin pitkämielinen ja annan sinulle mahdollisuuden tehdä parannuksen.
        Sillä julistamasi tuomio on kova tuomio, oletko koskaan nähnyt riivattuja saati riivaajaa?
        Ilman Herran voimaa he eivät parane ja turmio jonka he osakseen saavat on suuri.
        Miltä tuntuisi asustella hautausmaalla taikka muuten vain hiiviskellä vailla mieltä?
        Entä miltä tuntuisi maata lepositeissä lääkehuuruissa?

        Ajattele nyt vähän mitä julistat ja millä perusteilla!
        Sillä varma on se sana, että "millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan".

        Häpeä nyt!
        Tee kiiruusti parannus, sillä: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.


    • TYHMÄLLE ALOITTAJALLE . . .

      . . . JOKA ON --- NYT . . . SODASSA JUMALAA VASTAAN . . . :)

      . . .

      KAKSI VIESTIÄ --- POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      01.05.2021 09:03
      Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti: (24.04.2021 09:02)

      ALOITTAJA KERÄÄ ALLENSA . . . TULISIA HIILIÄ . . . ;)

      . . .

      1 Eriseurainen noudattaa omia pyyteitään; kaikin neuvoin hän riitaa haastaa.
      2 Tyhmän halu ei ole ymmärrykseen, vaan tuomaan julki oma mielensä.
      3 Kunne jumalaton tulee, tulee ylenkatsekin, ja häpeällisen menon mukana häväistys.

      6 Tyhmän huulet tuovat mukanaan riidan, ja hänen suunsa kutsuu lyöntejä.
      7 Oma suu on tyhmälle turmioksi ja omat huulet ansaksi hänelle itselleen.

      12 Kukistumisen edellä miehen sydän ylpistyy, mutta kunnian edellä käy nöyryys.

      20 Puheesi mukaan saat purtavaa, sanoistasi riippuu, mitä saat niellä.
      21 Kielen varassa on elämä ja kuolema -- niin kuin kieltä vaalit, niin korjaat hedelmää.

      Sananlaskut 18 ---> Kielen varassa on elämä ja kuolema

      . . .

      » Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.

      Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

      Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.

      Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

      Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi. »

      Matteus 12: 33 - 37

      . . .

      Jumala SANOO . . .

      . . . TYHMÄ ALOITTAJA ON --- NYT . . . SODASSA JUMALAA VASTAAN . . . !

      — Kommentoi —

      Jeesus_valitsi_tekstin
      01.05.2021 09:03

      TYHMÄLLE ALOITTAJALLE . . .

      . . . JOKA ON --- NYT . . . SODASSA JUMALAA VASTAAN . . . :)

      Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
      "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!

      Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

      . . .

      Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

      Julkaistu 29.1.2016

      Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
      "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!

      Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

      Mestari sanoo:
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      (MATTEUS 7)

      https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2188
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      161
      1776
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      156
      1662
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      12
      1239
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      13
      1164
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe