saako myös selvin päin olevat ja kasvisruokaa syövät osallistua seinäjoen rymyjuhliin
selvänä seinäjoelle
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
et saa osallistua jos et ole koko ajan tolkuttomassa humallassa. kasvisruoka yök
t ökytoimiston työmies - Anonyymi
Nyt nimimerkki ruuttamopo-persu kyselee ihan levottomia. Vai että vege-persu selvinpäin puoluekokoukseen....
- Anonyymi
Etelä-Pohjanmaa ja siis Seinäjokikin ovat siirtyneet koronan kiihtymisvaiheeseen. Mitä tämä merkitsee puoluekokouksen pitämiselle ja iltajuhlimiselle?
- Anonyymi
Eihän siellä hullukaan kestä selvänä olla. Kasvissyöjille omaat lantut mukaan!
- Anonyymi
Silloin voi lantukinleikata.
- Anonyymi
ruiskuta asetonia mopoosi niin lähtee 🤣
- Anonyymi
Tottakai saavat osallistua mutta vain kasvomaskia käyttäen.
- Anonyymi
Ruuttamopon mäntä on leikannut kiinni.
- Anonyymi
Ruuttamopopersujen kokoontumisajot Seinäjoella ovat kyllä melkoinen nähtävyys. Riikkakin tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuttamopopersujen kokoontumisajot Seinäjoella ovat kyllä melkoinen nähtävyys. Riikkakin tykkää.
Vajakit keskustelee taas viisaita, nyt nukkumaan, äiti suuttuu muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751