Koska viimeksi nauroit kunnolla

Anonyymi

ja mille asialle ?

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselleni nauran joka päivä, kun olen tullut niin pölhöksi.

• . . . kun kuoppaa kaivoin, ja siitä on jo kauan.
      Ei enää selkä kestä lapioimista.

• Anonyymi

Tenat eivät välttämättä pidä kunnolla nauramisesta, saati että pitäisivät edes hirveästä hihkumisestakaan!

• Anonyymi

Oli meikäinen iltakahveilla erään leskirouvan kotona. Tämä kertoi niin hauskoja juttuja reilu viikko sitten haudatun miehensä tempauksista.
      Tulivat ihan vedet silmiin.

• Anonyymi

Etteivät vedet vain tulleet housuihisi, silmiesi lisäksi?

• Anonyymi

Nauroin viimeksi vitsille, jonka kuulin noin viikko sitten.

Miksi Mannerheim muutti Sveitsiin vanhoilla päivillään? Eduskunta oli Mannerheimin tiellä.

• Anonyymi

Nyt minä ainakin naurahdin, kun tajusin vitsin hieman viiveellä.

Kaikille se ilmeisesti ei aukenekaan, jos ei tunne Hesan Mannerheimin tietä ja Eduskuntatalon sijaintia.

Itse sitä tallustelin jo 1955 ja myöhemmin, kun kävin kauppakoulua ja aina oli tullut äidin "leipäpaketti" ja se ei tullut. Oli nälkä ja ikävä kotiin. Itkin.

Onneksi nyt ei ole ikävä kotiin, koska asun siellä ja tämän viruksen vuoksi pysyn myös täällä. Vaikka rokotukset olen ottanut, mitä on tarjottu, niin en silti luota niiden tehoon

• Anonyymi

Tuli historiasta mieleen tosi tapaus, vaikkei se ole hillittömän hauska ja on monelle tuttu.
        Poliisi pysäytti Helsingin Esplanadilla päin punaista valoa katua ylittänee iäkkään naisen.
        Poliisi ei halunnut sakottaa ja kysyikin naiselta oletteko ennen ollut poliisin kanssa
        tekemissä ?
        Nainen vastasi:
        -En sen jälkeen, kun veljeni ampui Bobrikoffin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt minä ainakin naurahdin, kun tajusin vitsin hieman viiveellä.

Kaikille se ilmeisesti ei aukenekaan, jos ei tunne Hesan Mannerheimin tietä ja Eduskuntatalon sijaintia.

Itse sitä tallustelin jo 1955 ja myöhemmin, kun kävin kauppakoulua ja aina oli tullut äidin "leipäpaketti" ja se ei tullut. Oli nälkä ja ikävä kotiin. Itkin.

Onneksi nyt ei ole ikävä kotiin, koska asun siellä ja tämän viruksen vuoksi pysyn myös täällä. Vaikka rokotukset olen ottanut, mitä on tarjottu, niin en silti luota niiden tehoon

Mitä vittua, oliko se muka Mannerheimin vika, jos Jurttivaarasta lähetetty äiskän läskipaketti ei aina tullut perille puutteellisen osoitteen takia??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittua, oliko se muka Mannerheimin vika, jos Jurttivaarasta lähetetty äiskän läskipaketti ei aina tullut perille puutteellisen osoitteen takia??

Onko se muka hyväkin naurun asia, jos tämä pieni kauppakoululainen taannoin ei saanut äidin lähettämiä läskejä, kesäytyneitä särkiä ja kirnuvoita, postin hukattua ne, vai menivätkö posteljoonin suihin. Hävetkää naurajat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se muka hyväkin naurun asia, jos tämä pieni kauppakoululainen taannoin ei saanut äidin lähettämiä läskejä, kesäytyneitä särkiä ja kirnuvoita, postin hukattua ne, vai menivätkö posteljoonin suihin. Hävetkää naurajat!

Jotkut / toiset ihmiset nauravat no. vain toisten vahingoille. Muita vitsejä ja / tai hauskoja he eivät osaa nähdä / tajuta / ymmärtää. - Nm. Valuvika

• Anonyymi

En muista milloin olisin viimeksi nauranut ääneen.
      Helsingin entinen pääpostitalo otetaan postin käyttöön. Hupsua, että on ollut tyhjillään se postin kerros. Keskeisellä paikalla on.

• Anonyymi

Ystävätär pelasi ulkona mailapeliä neli-vuotiaan kanssa. Sanoi, en minä sulle pärjää. Poika: Pelaa vaan, kyllä sinä kehityt.

• Anonyymi

Oi, aivan ihana ja kerrassaan hulvaton vitsi, hyvä etten katkennut sitä lukiessani, nimittäin jotkut herkemmät voivat todella nauraa katketakseen hyvälle vitsille.

• Anonyymi

Söpö juttu, ano 09:18.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söpö juttu, ano 09:18.

Vähintäinkin tulevaa kepun ministeri, joka sanoo sanottavansa maataloustukiaisten jaosta tulevaisuudessa, sekä vaippojen tasapuolisesta jaosta vaivaistaloissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähintäinkin tulevaa kepun ministeri, joka sanoo sanottavansa maataloustukiaisten jaosta tulevaisuudessa, sekä vaippojen tasapuolisesta jaosta vaivaistaloissa?

Oi Herra Sebaot, jutut aina vain paranevat, osa naurajista on jo täysin katkenneita.

• Anonyymi

Jos joku joskus löytää maataloustukiaisista edes yhden ymmärrettävän, ihmisjärjelle selitettävissä olevan syyn niiden maksamiseen, niin vähintäinkin löytäjä saa sukkanauharitarikunnan kalsarit Inka gumminauhoineen!

• Anonyymi

Kysy ketokiilalta. Kyllä se löytää !

• Anonyymi

Jos aivokapasiteett riittää ja on halu sekä tahto oikeasti aihetta selvittää, sen asian ymmärtäminen on hyvin helppoa. - Nm. Siis jos aivojen resurssit ovat riittävät

• Anonyymi

Muuten, mitä tekemistä kommentillasi on aloituksen kanssa? - Nm. Puurot ja vellit pahasti sekaisin

• Anonyymi

Pitkälti olen elämää katsellut ja monta naurua olen nauranut.

Olin opettajana ja minulla oli kaksi ulkolaista 6-vuotiasta tyttöä.
        Ja he sitten keksivät, että minun silmälasit olivat jotenkin vinossa tai jotain ja sitten rupesivat sitä pohtimaan. En muista mitä siinä sitten tapahtui, mutta sain nauraa niin, että kyyneleet tippuivat silmistä.

Toinen hieno kokemus oli kun pieni azerbaidsilainen poika oli lapsiryhmässä, ja hän viihtyi siellä niin hyvin että huusi. Se oli niin ihana huuto, primitiivinen ilon ilmaisu! Äitinsä yritti hillitellä, mutta kaikki tykkäsivät että se huuto oli niin ihana!
        Ne lapset tykkäsivät niin paljon siitä leikkiryhmästä, että itkivät kun oli lähdön aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkälti olen elämää katsellut ja monta naurua olen nauranut.

Olin opettajana ja minulla oli kaksi ulkolaista 6-vuotiasta tyttöä.
        Ja he sitten keksivät, että minun silmälasit olivat jotenkin vinossa tai jotain ja sitten rupesivat sitä pohtimaan. En muista mitä siinä sitten tapahtui, mutta sain nauraa niin, että kyyneleet tippuivat silmistä.

Toinen hieno kokemus oli kun pieni azerbaidsilainen poika oli lapsiryhmässä, ja hän viihtyi siellä niin hyvin että huusi. Se oli niin ihana huuto, primitiivinen ilon ilmaisu! Äitinsä yritti hillitellä, mutta kaikki tykkäsivät että se huuto oli niin ihana!
        Ne lapset tykkäsivät niin paljon siitä leikkiryhmästä, että itkivät kun oli lähdön aika.

Ulkomaista. Ei ulkolaista.
        Olipa hauskaa kun ei muista mitään mutta oli niin hauskaa.
        nm. mitä jäi väliin ? Onko taas puurosi ja vellisi pahasti sekaisin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomaista. Ei ulkolaista.
        Olipa hauskaa kun ei muista mitään mutta oli niin hauskaa.
        nm. mitä jäi väliin ? Onko taas puurosi ja vellisi pahasti sekaisin ?

Kommentti 17.8. klo 19:46 ei ole minun kommenttini, en ole opettaja. Olisin kyllä ollut hyvä sellainen(kin). - Nm. Ähäkutti

• Anonyymi

Siitä on niiin kauan aikaa, etten edes muista, mutta nyt juolahti mieleen, poksahti päähän jostain se nauru kauan aikaa sitten, kun kaikki ripsarit valuivat poskille. Olin naapurikaupungin pikku- / harrastajateatterissa ja näytelmän nimi oli Vakinamonologi. - Nm. Hävyttömän hauska

• Anonyymi

Tänään....istutin viimekesänä marjapensaita ja karviaispuskaan tuli vain yksi marja , tänään söin sen .....koska pelkään että naapurin Martta syö sen 🤣

• Anonyymi

Ei kannata tulla tänne kertomaan kauniista muistoistaan.
        Sääli, kun 80 ovat vielä ilkeilytasolla.
        Sitä sydämensivistystä puuttuu.
        Että niin alhaista vieläkin on 80 mielentaso.

Minulle tämä tuli aikamoisena yllätyksenä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3185
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      981
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe