Äijänkivi raottaa salojen verhoja ?

Anonyymi

12

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muilla paikkakunnilla vedellään kumisilla, patterikäyttöisillä dildoilla.

Täällä Vammalan mettissä saa aitoa miehen tuubaa peräänsä, eikä mitään muovihärpäkkeitä.

• Anonyymi

Käyköhän immu artsin kans siellä..

• Anonyymi

Joku vaatimaton Isonkyrön levähdyspaikka on saanut ilmaista mainosta valtakunnan lehdissä. Isoja juttuja pitkin viikkoa. Meillä olis sentääns tarjolla valtavasti isommat kivet, Sastamalan pittoreski Äijänkivi. Pitäiskö antaa vihje Iltasanoman toimitukseen, sen verran täpinöissä toimituksen väki tuntuu olevan.

• Anonyymi

Aikoinaan tuli usein äijänkivellä poikettua runkkaamassa. Yleensä autossa vetelin, mutta toisinaan oli seuraa kiven taaksekin.
      Oli silloin parempi paikka kun metsää ei oltu harvennettu. itseäni tosin ei haitannut vaikka joku katselikin..päinvastoin! kiihotti!
      Näkihän siellä välillä heteroyhdyntöjäkin! Nykyisin runkkailen rajasalmen sillan maisemissa..

• Anonyymi

...niin..ja aloitin täällä äijänkivi keskustelun aikoinaan. Se taisi olla palstan luetuin ja kommentoiduin ketju...taitaa se vieläkin täältä löytyä kun selaa viestejä taaksepäin?
        t. nimim. ex vammalan runkkari

• Anonyymi

Onko äijänkivellä dildoja valmiina käyttöön? Voisin tänään poiketa kauppareissulla.

• Anonyymi

Tuosta tunnistaa aidon alan asiantuntijan. Edellisten urosten haisu ja jäljet on heillä toivottu ja välttämätön lisuke muovisissa päristimissä.

• Anonyymi

Tänään toukokuun toisena sunnuntaina on Äijienpäivä. Kaikki kaupungin tosiäijät lähtee nyt äijänkivelle keskenään juhlimaan ja liukkaille vetelemään.

• Anonyymi

luulin et on jotain kylä legendaa, mutta joku toimittaja tekin jutun tampereen paikasta aamulehteen.koskahan joku kuvaa lehteen jutun äijänkiveltä.

• Anonyymi

Ei ole, ikävä kyllä. Riistakameran voisi tuonne asentaa.

• Anonyymi

no todellakin riistakamera ja vakoojat paikalle,jos vaikka jäisi muutama kunta poliitikko kii ja seiskaan videoo.......

• Anonyymi

Kirvesmies täällä! Tulkaa kaikki Äijän kivelle, muistellaan menneitä ja yhdytään toistemme tarinoihin. Legendaarinen nyrkki Latekin saattaa tulla. Kirvesmies tulee itse varmasti, tänään kuin ennenkin. Onkohan ketään muita Äijänkiven koloon langenneita kuin minä. Harvoin näkyy, ainakin. Kulkekaa nauraen ja älkää ihmetelkä, kun Äijän kivellä vilahtaa ja ääntä kuuluu. Jytkynnytkyä kaikille ja muille terppaheipat!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe