TÄSSÄ ON ALYSSA MILANON TEKEMÄT ALBUMIT JA NIIDEN BIISILISTA.
PS. TIETÄÄKÖ KUKAAN MISTÄ SAISI ALYSSAN LEVYT/BIISEJÄ?? MULLA ON VAIN SUUNNILEEN 10 BIISIÄ.
1989 - Alyssa
... I Just Wanna Be Loved
... I Had A Dream
... Step By Step
... Can You Feel It
... Destiny
... Happiness
... Give A Little Kindness
... Be My Baby/Tell Me That You Love Me - Medley
... Let My Love Show You
... We Need The Children
1989 - Look In My Heart
... Look In My Heart
... What A Feeling
... Medley: Da Doo Ron Ron/Magic In Your Eyes
... You Lied To Me
... Kimi Wa Sunshine Boy
... Born To Love
... Waiting For My Star
... Straight To The Top
... Look In My Heart (Extended Dance Version)
1990 - The Best In The World
... The Best In The World
... Straight To The Top
... I Had A Dream
... Look In My Heart
... I Just Wanna Be Loved
... Happiness
... What A Feeling
1991 - Locked Inside A Dream
... No Secret
... I Want Your Number
... Every Single Kiss
... Closer To You
... Your Lips Don't Lie
... Through It All
... Say A Prayer
... Tonight
... Locked Inside A Dream
... Count On Me
... New Sensation
1992 - Do You See Me?
... Do You See Me?
... Talk To Me
... One Last Dance
... Puppet On A String
... Somewhere In Jamaica
... Waiting For Your Love
... If Only
... Everything You Do
ALYSSA MILANON ALBUMIT KOKONAISUUDESSAAN
8
656
Vastaukset
- .......
Ei jumankauta! Laulaako sekin? Varmaan todella paska laulaja.
- anna
oikeasti, minkätakia näyttelijät laulavat???? siis esim joku salattujen elämien se ken..siis ei, näyttelijöiden kuuluu näytellä eikä yrittää nolata itseään.. alyssa, se on varmaan pikkusen tyhmä.. en kyllä haluaisi ikinä kuulla hänen lauluaan, vaikka on hyvä näyttelijä ;)
- ....
anna kirjoitti:
oikeasti, minkätakia näyttelijät laulavat???? siis esim joku salattujen elämien se ken..siis ei, näyttelijöiden kuuluu näytellä eikä yrittää nolata itseään.. alyssa, se on varmaan pikkusen tyhmä.. en kyllä haluaisi ikinä kuulla hänen lauluaan, vaikka on hyvä näyttelijä ;)
"Alyssa on julkaissut viisi kokopitkää levyä Japanissa vuosina 1989-1992, joista jokainen myi platinaa"
- phoebe
.... kirjoitti:
"Alyssa on julkaissut viisi kokopitkää levyä Japanissa vuosina 1989-1992, joista jokainen myi platinaa"
oon ettiny niitä lauluja netistä mut en oo löytäny... mistä sulla on ne?
- no siks
anna kirjoitti:
no ehken kuitenki siks että se ei kuulu sulle...(pömppö maha)
:Dhihihi.. - paska
kuuleppas laulaja!!(mukamas)se ei oo ensinäänkään sun asia vaan mun!!ja se ei oo paska laulaja!!(HUOM!)kenestä sitten puhutkaan en nimittäin tiedä...
- Phoebe
paska kirjoitti:
kuuleppas laulaja!!(mukamas)se ei oo ensinäänkään sun asia vaan mun!!ja se ei oo paska laulaja!!(HUOM!)kenestä sitten puhutkaan en nimittäin tiedä...
Voitko kertoo mulle mistä sait ne. oon ettiny joka paikasta mut en oo löytäny! Pliis auta mua!!!!!! =)
- charmedfan
moi kuules nyt anna! et voi sanoo alyssaa tyhmäks kerta et tiiä miten se laulaa! japanissa alyssa milano oli oikea suosikki ja mun lempi julkiis on alyssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976