Minulla on kadonnut vihreät avaimet jossa on 4-5 avainta ja niissä lukee sinisesti "Stadium SportsCamp" Vähitin avaimet kello 20:10 Aarnivalkean koulun metsässä. Jos löytää tavoittele minua tähän numeroon 400470183 löytö palkio mukana
Kadonnut avain
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä näin tänä aamuna kun Astral-TV:ssä yksi niiden vakio-meedioista kertoi, että hän on moneen kertaan kyennyt auttamaan kadonneiden esineiden löytämisessä. Meedio näkee silmissänsä, että mihinkä paikkaan se avain on pudonnut. Kannattaa soittaa, jos tää vaikka toimisi.-
- Anonyymi
Paljonko tämä meedio veloittaa avaimien löytymisestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tämä meedio veloittaa avaimien löytymisestä?
Minuuttiveloituksella ne telkkarissa pyörii, olikohan jotain 1,98€/minuutti. Riippuu ihan siitä mitenkä nopeasti sinun oman aurasi energiataso alkaa paljastaa meediolle avaimen kosmisen säteilytason perusteella sen sijaintipaikan. Joskus se asia laukee varttissa josku täytyy hieroa lähemmäs tuntikin, ennen kuin edes kokenutkaan meedio saa lopullisen varmuuden avaimesi sijainnista.
- Anonyymi
Olen jo vuosikausia ihmetellyt, että eikö ole minkäänlaista lakipykälää olemassa, jolla tuon Astral-TV:n huijaustouhun saisi tukittua.
Yksinäisten, sairaiden, vanhojen, yleensä naispuolisten ihmisten ja soittajien rahat nyhdetään tuollaisella petoksella, jota julkeasti TV-ruudussa yöllä monella kanavalla esitetään. - Anonyymi
Perus 😂
- Anonyymi
Voi saatanan vie kukaan ei ole soittanut tai lähettänyt viestiä. Vitun paskias nuoriso
- Anonyymi
Talousoppinut nuorisomme tietää, että kaivatun tavaran hinta nousee, kun vähän aikaa tässä kohtaa hidastelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440