Lohja julisti suunnitelmansa vuonna 2018 olevansa Suomen paras pyöräilykaupunki 2021, mutta ydinkeskustan pääkadut ovat edelleen monin paikoin täysin ilman pyöräteitä ja pyörätelineitä.
Rahaa projektiin oli varattu 150 000 €.
3 vuotta on taas saatu kulumaan ilman ainuttakaan fillaristien turvallisuutta parantavaa toimenpidettä ydinkeskustassa.
Olisi jo korkea aika lopettaa se kampaviinerien mussuttelu konttuurilla ja tehdä niitä oikeita töitäkin välillä, ennenkuin joku poloinen fillaristi pääsee hengestään keskustassa.
fillarointia keskustassa
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, vaihtoehtoina on ajaa laillisesti henkensä kaupalla ajokaistalla vittuuntuneiden autoilijoiden kiusana tai laittomasti jalkakäytävällä jalankulkijoiden vihat niskassa mahdollinen sakkolappu kourassa, jos kissalan pojat sattuu näkemään ja olemaan vittumaisella päällä.
- Anonyymi
Pitää huomauttaa, että toisilla pojilla on varaa autoon. Joidenkin menoa ei viinipullonkorkki ole rajoittamassa.
Lohjan sisäinen julkinen liikennekkin on varsin heikkotasoinen. Alueella suositaan yksityisautoilua. Toisten poikien harrastus tämä polkupyöräily, eikä ainoa kulkuneuvo.- Anonyymi
Polkupyöräillessa saattaa vaikka liiskaantua autojen alle. Nopeutta on monenlaista, liikenteessä pitää olla myös nopea.
- Anonyymi
Kaikki fillaristit eivät Lohjallakaan ole miesoletettuja juoppoja, joilla ei ole varaa autoiluun.
Enemmistö pyöräilee jopa ihan vapaaehtoisesti.
Kaupunki mainostaa fillarimyönteisyyttään, mutta käytännön toimet jäävät mainospuheisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745