komunismi, eli vasemmistoliitto

petosta

ja varmistaa, että kansa pysyy köyhänä. Jos rikastuvat, lähtevät toisiin puolueisiin, eivätkä jaksa täydellä vatsalla marssia vappumarssejaan venäjä-punalippujen kanssa. Ajattelehan tätä.

9

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.o.m mari

      Miten ihminen voi kasvaa noin purkissa?Venäjän punalippujen??Kun kommunismi joutui kriisiin,heikkeni myös länsimaissa duunarin asema.Vasta voima puuttuu.Ajattelehan sitä...

      • Porvarinainen

        "heikkeni duunarin asema"???? Voi helkkari, SAK on duunarijäsenineen kiristänyt Suomen talouden äärimmilleen aivan järjettömillä palkankorotusvaatimuksillaan! Ahtaajat,jotka tienaavat yli 3000 euroa, koulutetaan päivän perehdytyskurssilla, paperityöläiset loikoilevat sikatörkeillä palkoillaan nappia painamassa ja saavat montasataaprosenttista ylityökorvausta.

        Entä akateemisesti koulutetut opettajat? Hyvä jos vähän alle 2000 euroa/kk palkka. Ja tunnit ovat tasatttu koko vuodelle, joten kesälomista on turha napista.

        Nykypäivän kommari on muodin oikku, tietämättömiä nuoria, jotka eivät tiedä kommunismin tuhoista yhtään mitään.


      • Wärkkäri
        Porvarinainen kirjoitti:

        "heikkeni duunarin asema"???? Voi helkkari, SAK on duunarijäsenineen kiristänyt Suomen talouden äärimmilleen aivan järjettömillä palkankorotusvaatimuksillaan! Ahtaajat,jotka tienaavat yli 3000 euroa, koulutetaan päivän perehdytyskurssilla, paperityöläiset loikoilevat sikatörkeillä palkoillaan nappia painamassa ja saavat montasataaprosenttista ylityökorvausta.

        Entä akateemisesti koulutetut opettajat? Hyvä jos vähän alle 2000 euroa/kk palkka. Ja tunnit ovat tasatttu koko vuodelle, joten kesälomista on turha napista.

        Nykypäivän kommari on muodin oikku, tietämättömiä nuoria, jotka eivät tiedä kommunismin tuhoista yhtään mitään.

        Kyllä heikolta näyttää nykysuuntauksella.
        Ahtaajia yritetään ajaa alas vuokra ja tilapäistyövoimalla.Paperiliittoa vastaan hyökätään kokorintaman laajuudella henkilöstö tehtailla supistettu minimiin ja Joulua ja Juhannusta vaaditaan käyttöpäiviksi. Tästä nämä ahneet yrittävät kieltäytyä jättämättä tekemättä monisataaprosenttiset ylityönsä joiden varassa näyttävät nämä napinpainajien tehtaat pyörivän.
        Koska joudutaan turvautumaan jatkuviin alasajoihin.Kannattaisi opettajien olla huolissaan siitä että mahtaa verotulot tulevaisuudessa supistua kun viimeisetkin duunarit saadaan ruotuun.
        No sittenhän voi mennä päivän perehdyttämiskursseille ja ruveta ahtaajaksi tai paperitehtaan nappeja painelemaan loikoillen sikapalkoilla ylitöihin.


      • Porvarinainen kirjoitti:

        "heikkeni duunarin asema"???? Voi helkkari, SAK on duunarijäsenineen kiristänyt Suomen talouden äärimmilleen aivan järjettömillä palkankorotusvaatimuksillaan! Ahtaajat,jotka tienaavat yli 3000 euroa, koulutetaan päivän perehdytyskurssilla, paperityöläiset loikoilevat sikatörkeillä palkoillaan nappia painamassa ja saavat montasataaprosenttista ylityökorvausta.

        Entä akateemisesti koulutetut opettajat? Hyvä jos vähän alle 2000 euroa/kk palkka. Ja tunnit ovat tasatttu koko vuodelle, joten kesälomista on turha napista.

        Nykypäivän kommari on muodin oikku, tietämättömiä nuoria, jotka eivät tiedä kommunismin tuhoista yhtään mitään.

        Ei minkään ammattikunnan asiat parane tällä tyylillä. Ennen sanottiin, etä "porvari" hekottelee kun se kuulee köyhien tappelevan keskenään murusista."K.o.m mari" in väittämässä on perää.On n.s. akateemista tutkimustietoa CCCP:n positiivisesta vaikutuksesta varsinkin Suomen työelämän lainsäädäntöön palkkataso mukaan lukien.Mielestäni ollaan lähellä totuutta kun yhdistämme tähän saakka keskusteluun osallistuneiden mielipiteet. Allekirjoitetaanko?
        vom


      • vastavoima

        tämä vastavoima onkin nykykommarin selitys... toisin naurettava sellainen. Miksi ette puhuneet vastavoimasta 70 ja 80-luvulla? Vai vieläkö vetoatte tietämättömyyteen? Paksut oli linssit kommunisteillä vielä 80-luvulla, kun suuri kupla paljastui isoksi kasaksi paskaa. Nyt on uutena selityksenä vastavoima ja kohta tähän vielä lisätään ns. puna-viher -aate, joka otetaan kommunismin suunnaksi... Ihme vain että tuo viher aate ei kyllä näy missään kommunistisessä maassa ja ei myöskään näkynyt Suomen kommunistien toiminnassa mm. 70 -luvulla. Siellä oli mm. tekniikan DIBLOMI-insinööri hehkuttamassa ydinvoiman puolesta ja nyt on sitä vastaan... no ehkä hän ei tiennyt ydinvoimasta vielä 70 luvulla niin paljoa... voihan tähän aina vedota.


      • vastavoima kirjoitti:

        tämä vastavoima onkin nykykommarin selitys... toisin naurettava sellainen. Miksi ette puhuneet vastavoimasta 70 ja 80-luvulla? Vai vieläkö vetoatte tietämättömyyteen? Paksut oli linssit kommunisteillä vielä 80-luvulla, kun suuri kupla paljastui isoksi kasaksi paskaa. Nyt on uutena selityksenä vastavoima ja kohta tähän vielä lisätään ns. puna-viher -aate, joka otetaan kommunismin suunnaksi... Ihme vain että tuo viher aate ei kyllä näy missään kommunistisessä maassa ja ei myöskään näkynyt Suomen kommunistien toiminnassa mm. 70 -luvulla. Siellä oli mm. tekniikan DIBLOMI-insinööri hehkuttamassa ydinvoiman puolesta ja nyt on sitä vastaan... no ehkä hän ei tiennyt ydinvoimasta vielä 70 luvulla niin paljoa... voihan tähän aina vedota.

        Ole kiitollinen siitä, että on ollut/ on Kommunismi/ kommari !! Muutenhan Sinä sivistynyt suomalainen et tietäisi mihin purkaa pahaa oloasi. Ai niin, olisihan porvari!!!!
        vom


      • k.o.m mari
        vastavoima kirjoitti:

        tämä vastavoima onkin nykykommarin selitys... toisin naurettava sellainen. Miksi ette puhuneet vastavoimasta 70 ja 80-luvulla? Vai vieläkö vetoatte tietämättömyyteen? Paksut oli linssit kommunisteillä vielä 80-luvulla, kun suuri kupla paljastui isoksi kasaksi paskaa. Nyt on uutena selityksenä vastavoima ja kohta tähän vielä lisätään ns. puna-viher -aate, joka otetaan kommunismin suunnaksi... Ihme vain että tuo viher aate ei kyllä näy missään kommunistisessä maassa ja ei myöskään näkynyt Suomen kommunistien toiminnassa mm. 70 -luvulla. Siellä oli mm. tekniikan DIBLOMI-insinööri hehkuttamassa ydinvoiman puolesta ja nyt on sitä vastaan... no ehkä hän ei tiennyt ydinvoimasta vielä 70 luvulla niin paljoa... voihan tähän aina vedota.

        Miksi emme puhuneet vastavoimasta 70-80 luvuilla? Koska se oli olemassa,kai siksi.70 -luvulla jo laulettiin mm.maailma hukkuu paskaan mutta teot niin meillä kuin muualla,odotti aikaa par..pahempaa.70 luvun energia talous pohjautui pitkälle meillä kivihiileen joka taitaa olla ympäristöä eniten rasittava.Oppia ikä kaikki.Siihen aikaan mailman tapa oli olla välittämättä huomisesta. Puna-viher aate taitaaa olla tulevaisuudessa se juttu,odotellaan...


      • että
        Porvarinainen kirjoitti:

        "heikkeni duunarin asema"???? Voi helkkari, SAK on duunarijäsenineen kiristänyt Suomen talouden äärimmilleen aivan järjettömillä palkankorotusvaatimuksillaan! Ahtaajat,jotka tienaavat yli 3000 euroa, koulutetaan päivän perehdytyskurssilla, paperityöläiset loikoilevat sikatörkeillä palkoillaan nappia painamassa ja saavat montasataaprosenttista ylityökorvausta.

        Entä akateemisesti koulutetut opettajat? Hyvä jos vähän alle 2000 euroa/kk palkka. Ja tunnit ovat tasatttu koko vuodelle, joten kesälomista on turha napista.

        Nykypäivän kommari on muodin oikku, tietämättömiä nuoria, jotka eivät tiedä kommunismin tuhoista yhtään mitään.

        paperitehtailla kyllä tehdään raskasta fyysistä työtä ja vaikeissa olosuhteissa.. kumma kun ihmiset jaksavat aina valittaa paperityöläisten palkoista miksi ette itse menneet sinne töihin sillon 70-luvulla kun paperityöläiset olivat ~pohjasakkaa..
        ja mitä ylitöihin tulee niitä ei tarvitsisi tehdä jos tehtailla olisi tarpeeksi työvoimaa??.. eikä ne korvaukset ylitöistä ole yhtään sen ihmeellisemmat kuin esim. metalli tai kaupan ja palvelun
        .. paperiala on sentään yksi niistä harvoista aloista joissa tapahtuu tasaarvo täysin.. kaikki saavat sukupuoleen ikään tms. katsomatta saman palkan samasta työstä ja paperimpi raha on työläisen kukkarossa kuin jo valmiiksi rikkaan johtajan taskussa :)

        kommenttisi ovat vain kateellisten panettelua


      • HÄH!?
        Porvarinainen kirjoitti:

        "heikkeni duunarin asema"???? Voi helkkari, SAK on duunarijäsenineen kiristänyt Suomen talouden äärimmilleen aivan järjettömillä palkankorotusvaatimuksillaan! Ahtaajat,jotka tienaavat yli 3000 euroa, koulutetaan päivän perehdytyskurssilla, paperityöläiset loikoilevat sikatörkeillä palkoillaan nappia painamassa ja saavat montasataaprosenttista ylityökorvausta.

        Entä akateemisesti koulutetut opettajat? Hyvä jos vähän alle 2000 euroa/kk palkka. Ja tunnit ovat tasatttu koko vuodelle, joten kesälomista on turha napista.

        Nykypäivän kommari on muodin oikku, tietämättömiä nuoria, jotka eivät tiedä kommunismin tuhoista yhtään mitään.

        Perusasiat ensin.

        Jos tulosi on 2000 e kuussa, niin et ole porvari. Vaikka sitä haluisit. Porvarius on luokka asia. Ei ideologia. Eli jos haluat kertoa jotain kommunismin pahuudesta ja kapitalismin autuudesta, niin voisit ensin selvittää sen, että mitä eroa on luokka-asemallasi (johon kuulut, halusit taikka et) ja ideologialla, jonka kyllä saat määrittää ihan itse.
        Jos ymmärtäisit sen ensin, niin ehkä joskus sitten ymmärrät mitä kommunismi tarkoittaa ja mitä tarkoittaa kapitalismi.

        Se, että näet luokkataistelun negatiivisena ja tuet pääoman etuja näkemättä omaa luokka etuasi on kapitalismin aikaan saannos ja se roska mitä kommunismin historian päälle saavein kaadetaan ei puhdista kapitalismin kilpeä eli maailmanlaajuista epätasa-arvoa, tappamista ja raiskaamista.

        Se tosiasia, ettei fasismi ja kommunismi tehnytkään maailmasta onnelaa ei tee kapitalimista sen parempaa pikemminkin päinvastoin.

        Jos kapitalismista tehtäisiin mustakirja olisi uhrien lukumäärät vielä kauheampiä kuin kommunismin ja fasismin mustillasivuilla. Mikä parasta kapitalismin mustatluvut jatkuvasti kasvavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe