Eksyttäjän ( T.S.) tarinassa häämöttää maaliviiva. . .

Anonyymi

Eksyttäjän (T.S.) tarinassa häämöttää maaliviiva…. .

Vuosikausia Suomi24 palstoilla jatkunut riitelyn ja Pyhien asioiden rienaamisen tapaus on nyt edennyt Jumalan toimenpiteiden tasolle.

Kaikella on aikansa. Tämä (T.S.) sai kenkää alkukesästä S24 profetiapalstalta.
Sitten yritti vallata saastasilal valheopeillaan S24Raamattu-palstaa. Mutta totiset uskovat aloittivat torjuntapatteriston, ja niin T.S. harhaopit siivoutuivat pois…

Sitten koetti onneaan Suomi24 Pyhä Henki palstalla, ja samoin kävi kuin edellisissä paikoissa. PyhäHenki palstalla onkin luettavissa edelleen ne Analyysit, aloitukset, joissa tämän valheprofeetan iljettäviä postauksia on ”koettelussa”. Raamatun sanalla.

Nyt kun ei noissa em:ssa enää ole sijaa, niin mies näyttää yrittävän tällä Herätysliikkeet palstalla.

Mies on bannattu Suomi24 palstoilta ( TeuvoSuni) nimellä.
On itse kirjoittanut: Eka nimi on bannattu Suomi24 ylläpidossa.

Facebook sivusto on lukittu ja kaapattu. Kymmenien tuhansien otsikoiden listaa ei näy Suomi24 Profiilissa. Itse tämänkin kertoi.

Ja mitä Jumalan Henki ilmoitti ja tiedoksi antoi hänestä? Loppusuoran näkymät. Jumala on kärsivällinen ja pitkämielinen, mutta siinäkin on rajansa.

Vilkaiskaa Pyhä Henki ja Raamattu -palstoja!

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17068070/jumalan-hengen-ilmoitusta-sunille-6-8-2021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17067519/pahuuden-varoittava-esimerkki!----kuka-missa-miten

Kaikella on aikansa!

3

267

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt se T.S. koettaa tunkea ikivanhoja riita-asioita mm. PyhäHenki palstalle.
      Oksettavaa...

• Anonyymi

Niin teki. Mutta nyt on hiljaa...

• Anonyymi

Koittakaas nyt rauhoittua kuoruämmät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      97
      917
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      777
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe