Nyt oli ihan pakko...

Pikkasen etsintäkuuluttaa erästä palstalaista...

Siis missä Kittie on?? Ei ole käynyt vähään aikaan, joten tuli pikkanen huoli, että onko kaikki ok?

On muitaki rekattuja ollu poissa, mutta melko varmasti tiedän miksei heitä ole näkynyt :)


Nii juu, tärkeä tiedotus: Olen ottanut jo kaksi k-rokotetta! Kyllä mä olen sitten hyvä ihminen, suorastaan loistava tyyppi! :))

125

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon itekki miettiny samaa että missä hitossa on Kittie ku tuli täys hiljaisuus sen loukkaantumisen jälkeen. Panee vaan miettimään että josko jotaki vakavaa:(

      Sunflower

      • No tuota minäkin aattelin...

        Eihän Kittie hirveesti enää muutenkaa kirjottele täällä, mut on kumminkin piipahtanu välillä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tuota minäkin aattelin...

        Eihän Kittie hirveesti enää muutenkaa kirjottele täällä, mut on kumminkin piipahtanu välillä.

        Kyllä nää aiheetki tietty vaikuttaa osallistumiseen. Toisinaan polla jauhaa tyhjää, ei vaan keksi mitään fiksua sanottavaa:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nää aiheetki tietty vaikuttaa osallistumiseen. Toisinaan polla jauhaa tyhjää, ei vaan keksi mitään fiksua sanottavaa:)

        Sunflower

        Tarviiko se aina olla fiksua? ;)

        Joskus on hyvä heittää aivot narikkaan...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tarviiko se aina olla fiksua? ;)

        Joskus on hyvä heittää aivot narikkaan...

        Ne tais lentää nyt:D

        Sunflower


    • Anonyymi

      Itekki muutes oon kahden piikin muija:) Iän puolesta en ois saannu mutta oli sitte yks juttu.

      Sunflower

      • Vau! Ollaan me vaan huipputyyppejä! ;)

        Kyllä meidän kaikkien rohkeiden ja vastuullisten pitäisi saada vaikkapa joku kunniamaininta...tai mitali ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vau! Ollaan me vaan huipputyyppejä! ;)

        Kyllä meidän kaikkien rohkeiden ja vastuullisten pitäisi saada vaikkapa joku kunniamaininta...tai mitali ;)

        Oiski sitte ainut ku en oo pahemmin urheilullinen:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oiski sitte ainut ku en oo pahemmin urheilullinen:D

        Sunflower

        Sitten meitä onkin kaks ;)

        Ei ole mitalia, mut joskus muksuna sain hiihdosta palkintolusikan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sitten meitä onkin kaks ;)

        Ei ole mitalia, mut joskus muksuna sain hiihdosta palkintolusikan.

        Itellä seki on saamatta:D Pitäis kai ostaa kirpparilta ku siellä noita on myytävänä, pystejä jne. Vois sitte esitellä ja olla polleana:D

        Sunflower


    • Anonyymi

      Että piti päästä oikein vttuilemaan kun näin yhden julkaisun. Mikä vttu sun ongelmas on?

      • Ai, mun ongelma?
        Ei mulla ole enää mitään ongelmia, ku on kaks piikkiä otettuna. Mites sinä?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, mun ongelma?
        Ei mulla ole enää mitään ongelmia, ku on kaks piikkiä otettuna. Mites sinä?

        Luuletko vttu olevas nyt joku parempi ihminen kun olet ottanut oikein kaksi rokotetta? Vittuilet ja auot päätäs menemään jatkuvalla syötöllä etkä mieti asioita loppuun. Jonain päivänä se vttuilu loppuu vielä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko vttu olevas nyt joku parempi ihminen kun olet ottanut oikein kaksi rokotetta? Vittuilet ja auot päätäs menemään jatkuvalla syötöllä etkä mieti asioita loppuun. Jonain päivänä se vttuilu loppuu vielä.

        No juu, tietysti oon..
        Ja oon miettiny tuon ihan loppuun asti :))

        Uskalla sinäkin...


    • tinttu-liina

      Mites tämmösen loistoihmisen aloitus oli tippunu toiselle sivulle?

      Eihän tämä sovi seinillekkää ;)))


      No joo, ei näkyny Kittietä, jos ei muitakaan. Pitää varmaan hommata elämä :)

      Mukavaa viikonloppua muutes kaikille.

    • Tuli tuossa mieleen, että aika usein näihin aikoihin alkaa flunssat olemaan liikkeellä, niin onko täällä ketään, joka olisi käynyt koronatestissä, mutta oli negatiivinen vastaus?

      Tulee varmasti olemaan ruuhkaa testipaikoissa, kun ihmiset sit haluaa varmistaa mitä potevat.

      • Siis käynyt koronatestissä, kun on tullut flunssan oireita...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Siis käynyt koronatestissä, kun on tullut flunssan oireita...

        Tuttavapiirissä ei muita olekaan kuin noita negatiivisissa koronatesteissä rampanneita. Sinne mennään matalalla kynnyksellä, koska pieninkin niiskaisu tulkitaan koronaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuttavapiirissä ei muita olekaan kuin noita negatiivisissa koronatesteissä rampanneita. Sinne mennään matalalla kynnyksellä, koska pieninkin niiskaisu tulkitaan koronaksi.

        Soitehan kehoittaa käymään testissä pienestäki oireesta.

        Juuri juttelin yhden kaverin kanssa, jolla älytön räkätauti päällä :(
        Koronaa se ei ollut...


    • Heissuli vaan kaikille rekatuille ja muille mukaville!

      Hyvin voin, aika mennyt puuhaillessa.. Olen askarrelut nukkekodin kalusteita ja ollut scambuster porukassa Facebookissa..

      Sormeni on edelleen paketissa, eli siinä on edelleen neulat ja lasta. Vähän yli viikko, niin taas lekurille, toivottavasti silloin saan neulat ja lastan pois..?

      Minä saan toisen rokotteen loppukuusta.

      Näköjään nuo pari hörhöä harhoineen jauhavat edelleen samaa...

      • Minä jo aattelin, että oot sairastunu koronaan, tai että sun läheisille on sattunu jotain...

        Kiva kummiski, että ehdit nyt täälläki piipahtaa. Kahden vaiheilla ollu itekki koko ajan, että vaivaudunko enää tulemaan.

        Nuo itkuiikat, jotka marisee, niin naurettavia ovat. Tulevat aloitukseen vinkumaan, ja kun saavat takaisin, niin itkevät ylläpidolle. Noloa....


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minä jo aattelin, että oot sairastunu koronaan, tai että sun läheisille on sattunu jotain...

        Kiva kummiski, että ehdit nyt täälläki piipahtaa. Kahden vaiheilla ollu itekki koko ajan, että vaivaudunko enää tulemaan.

        Nuo itkuiikat, jotka marisee, niin naurettavia ovat. Tulevat aloitukseen vinkumaan, ja kun saavat takaisin, niin itkevät ylläpidolle. Noloa....

        Terveenä olen kyllä muuten, en ole unohtanut palstakamuja, on vaan ollut muuta puuhaa. Kyllä aion täällä käydä edelleen.
        ,


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Terveenä olen kyllä muuten, en ole unohtanut palstakamuja, on vaan ollut muuta puuhaa. Kyllä aion täällä käydä edelleen.
        ,

        No hyvä, että oot saanu pidettyä ittes terveenä.

        Ja oishan se kiva, jos täällä muitaki kävis. Ei sitä kauaa jaksa yksinää pomppia...
        Nii, ja olla haukuttavana.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No hyvä, että oot saanu pidettyä ittes terveenä.

        Ja oishan se kiva, jos täällä muitaki kävis. Ei sitä kauaa jaksa yksinää pomppia...
        Nii, ja olla haukuttavana.

        No toivottavasti vielä tulevat palstalle muutkin.

        Mikä fiilis kun syksy tulee? Itseä ei yhtään innosta...

        Joo, nuo hörhöt käyvät välillä hermoille..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No toivottavasti vielä tulevat palstalle muutkin.

        Mikä fiilis kun syksy tulee? Itseä ei yhtään innosta...

        Joo, nuo hörhöt käyvät välillä hermoille..

        Ei mulla ole tulevaa syksyä kohtaan nyt oikein minkäänlaisia ajatuksia.
        Oon useinkin hehkuttanu kesää, ja kaikkea kesään liittyvää. Tää kesä on kuitenkin erinnäisistä syistä johtuen ollu aika raskas...

        Siks oon aatellu, etten enää etukäteen hehkuta tai mollaa jotain aikaa.
        Usein elämässä on niin monta tärkeempää asiaa, ku jotain vuodenaikaan liittyviä epämukavuuksia.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei mulla ole tulevaa syksyä kohtaan nyt oikein minkäänlaisia ajatuksia.
        Oon useinkin hehkuttanu kesää, ja kaikkea kesään liittyvää. Tää kesä on kuitenkin erinnäisistä syistä johtuen ollu aika raskas...

        Siks oon aatellu, etten enää etukäteen hehkuta tai mollaa jotain aikaa.
        Usein elämässä on niin monta tärkeempää asiaa, ku jotain vuodenaikaan liittyviä epämukavuuksia.

        Ok. Itsellä tuo syksy vaikuttaa mielialaan, siksi en sitä odota..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ok. Itsellä tuo syksy vaikuttaa mielialaan, siksi en sitä odota..

        Marjassa on mukava käydä näin syysaikaan, saa semmoista hyötyliikuntaa.


      • Anonyymi

        Toivotaan että paranet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marjassa on mukava käydä näin syysaikaan, saa semmoista hyötyliikuntaa.

        On varmasti, itse en vaan marjoja keräile.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että paranet!

        Nyt meni ohi.. kuka paranee ja mistä?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Nyt meni ohi.. kuka paranee ja mistä?

        Kuulusteluiden aiheuttamasta stressistä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No toivottavasti vielä tulevat palstalle muutkin.

        Mikä fiilis kun syksy tulee? Itseä ei yhtään innosta...

        Joo, nuo hörhöt käyvät välillä hermoille..

        Moi kittie ja Tiina-liina ja kukkastyttö!

        muistan ku täällä oli kiva jutella ja oli hyvä fiilis..

        On ollut kiirettä... salasanaa en muista... Joten pitää etsiä se jostain...


        Koska mun nimimerkki on rekisteröity mun puhelinnumeroon ni onko jotain mahdollista että jotenki kännykkä löytäisi tämän salasanan???

        Terveisin Ilmannimiiä

        Ps. Hankalaa jutella ku en muista salasanaa...

        Kaikille terkkuja. Ps. Ihanaa ku sataa vettä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi kittie ja Tiina-liina ja kukkastyttö!

        muistan ku täällä oli kiva jutella ja oli hyvä fiilis..

        On ollut kiirettä... salasanaa en muista... Joten pitää etsiä se jostain...


        Koska mun nimimerkki on rekisteröity mun puhelinnumeroon ni onko jotain mahdollista että jotenki kännykkä löytäisi tämän salasanan???

        Terveisin Ilmannimiiä

        Ps. Hankalaa jutella ku en muista salasanaa...

        Kaikille terkkuja. Ps. Ihanaa ku sataa vettä

        Kiitos ilmannimi! Hyvää syksyn alkua sinulle!

        En osaa auttaa tuossa nimimerkki asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi kittie ja Tiina-liina ja kukkastyttö!

        muistan ku täällä oli kiva jutella ja oli hyvä fiilis..

        On ollut kiirettä... salasanaa en muista... Joten pitää etsiä se jostain...


        Koska mun nimimerkki on rekisteröity mun puhelinnumeroon ni onko jotain mahdollista että jotenki kännykkä löytäisi tämän salasanan???

        Terveisin Ilmannimiiä

        Ps. Hankalaa jutella ku en muista salasanaa...

        Kaikille terkkuja. Ps. Ihanaa ku sataa vettä

        Terkut Ilmannimi:) Itekki tykkään sateesta mutta toi syksy ei oikein nappaa:( Pimeys masentaa hitosti.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Nyt meni ohi.. kuka paranee ja mistä?

        Tarkoitti kai tota sun onnettomuutta.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ok. Itsellä tuo syksy vaikuttaa mielialaan, siksi en sitä odota..

        Samaa täällä:( Tympii ku päivät lyhenee.. Tää muija masentuu samaa tahtia. Joka vuosi vaan pahempi ja pahempi tilanne:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitti kai tota sun onnettomuutta.

        Sunflower

        Okei. En oikein tiennyt ja sitten oli muuta kommenttia, niin meni ohi..


      • Anonyymi

        Itekki voisin innostua tuommoisesta nukkekoti harrastuksesta ku tykkää näprätä ja askarrella:) Pitäis kokeilla että mitä sais aikaan.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa täällä:( Tympii ku päivät lyhenee.. Tää muija masentuu samaa tahtia. Joka vuosi vaan pahempi ja pahempi tilanne:(

        Sunflower

        Sama fiilis... Vaikea kestää kylmyyttä ja pimeyttä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekki voisin innostua tuommoisesta nukkekoti harrastuksesta ku tykkää näprätä ja askarrella:) Pitäis kokeilla että mitä sais aikaan.

        Sunflower

        Kokeile ihmeessä! Jos osaat näprätä! 🙂


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Sama fiilis... Vaikea kestää kylmyyttä ja pimeyttä...

        Se on lamaannuttava yhdistelmä, kylmyys ja pimeys. Saisipa edes toisen pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on lamaannuttava yhdistelmä, kylmyys ja pimeys. Saisipa edes toisen pois.

        Jos voisi valita, niin pimeys..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Terveenä olen kyllä muuten, en ole unohtanut palstakamuja, on vaan ollut muuta puuhaa. Kyllä aion täällä käydä edelleen.
        ,

        Itsekin aion käydä jatkossa.

        Ja oonkin päättänyt että kaikkiin asioihin en kommentoi mitään...

        Haluan tuoda hyvää fiilistä tänne. Lehdistä saa lukea huonoa uutisia...

        Nauttikaa syksystä.

        En jaksa alkaa riitelemään ku ei se mitään hyödytä tai muuta.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No toivottavasti vielä tulevat palstalle muutkin.

        Mikä fiilis kun syksy tulee? Itseä ei yhtään innosta...

        Joo, nuo hörhöt käyvät välillä hermoille..

        Tykkään syksystä kun yöt ovat pimeitä. En tykkää kesä öistä yhtään.. En tykkää ku liian aikaisin herää ku aurinko herätti. Ihanaa ku pimenee illat. Jos haluaisin ikuinen kesän ni olisin muuttanut ulkomaille, mutten halua. Jokainen vuoden aika on ihana koska pitkän talven jälkeen joka kevät sitä osaa nauttia ku ensimmäiset kukat kukkii ja ku ensimmäiset muuttolinnut saapuu.

        Suomen kesä on ihan sopiva.

        Syksyllä pääsee käyttämään ihania syys vaatteita ja katsomaan kuinka luonto muuttaa väriään.

        Suomen Luonto on kaunis ku se muuttaa väriään eri vuoden aikojen mukaan..♡♡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa täällä:( Tympii ku päivät lyhenee.. Tää muija masentuu samaa tahtia. Joka vuosi vaan pahempi ja pahempi tilanne:(

        Sunflower

        Ihanaa kun ei ole koko ajan valoisaa. Alku syksyllä on täydellinen valon määrä ku yöt ovat öitä eikä jotain aurinkoa keskellä yötä milloin pitäis nukkua.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Sama fiilis... Vaikea kestää kylmyyttä ja pimeyttä...

        Ihmisiä on monenlaisia itse tykkään ku on illalla nukkumaan aikaan pimeää... Nukkuu paremmin


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Ihmisiä on monenlaisia itse tykkään ku on illalla nukkumaan aikaan pimeää... Nukkuu paremmin

        Niinhän me ollaan. Hyvä ettei syksy haittaa sinua.


      • Onkos sormessa kipui? Noi neulat kuulostaa.. no.. kipeiltä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No toivottavasti vielä tulevat palstalle muutkin.

        Mikä fiilis kun syksy tulee? Itseä ei yhtään innosta...

        Joo, nuo hörhöt käyvät välillä hermoille..

        No kyl mä jään ikävöimään aurinkoo ja biitsielämää ku syksy saapuu :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi kittie ja Tiina-liina ja kukkastyttö!

        muistan ku täällä oli kiva jutella ja oli hyvä fiilis..

        On ollut kiirettä... salasanaa en muista... Joten pitää etsiä se jostain...


        Koska mun nimimerkki on rekisteröity mun puhelinnumeroon ni onko jotain mahdollista että jotenki kännykkä löytäisi tämän salasanan???

        Terveisin Ilmannimiiä

        Ps. Hankalaa jutella ku en muista salasanaa...

        Kaikille terkkuja. Ps. Ihanaa ku sataa vettä

        Ilmannimi voisikin laatii sellaisen mageen syysrunon et jengi jaksaisi sit tsiigailla sadesäätä :)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Jos voisi valita, niin pimeys..

        Mä taas olisin mieluusti vaikka pimeässä ku vaan toi lämpö säilyisi :)


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä! Jos osaat näprätä! 🙂

        Hyviä vinkkejä naisilta! Puhdetyöt & askartelu pitää mielen virkeänä kaamosaikaan. Vaikka linnunpönttöjä ensi kesä poikueille.


      • artagnan kirjoitti:

        Onkos sormessa kipui? Noi neulat kuulostaa.. no.. kipeiltä.

        Ei ollut kuin leikkauksen jälkeen sinä päivänä vähän kipuja. Normi särkylääke auttoi. Sen jälkeen ei ole kipeänä sormi ollut. Onhan ne neulat vähän järkyn näköiset toki..

        Maanantaina menen lekurille, toivottavasti saan silloin neulat ja lastan pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä vinkkejä naisilta! Puhdetyöt & askartelu pitää mielen virkeänä kaamosaikaan. Vaikka linnunpönttöjä ensi kesä poikueille.

        Juu, askartelu, käsityö ja muutenkin harrastukset ovat aina hyvä asia. Itse sain noita nukkekodin kalusteita ja tavaroita jo vähän myytyä. 🙂


      • artagnan kirjoitti:

        Mä taas olisin mieluusti vaikka pimeässä ku vaan toi lämpö säilyisi :)

        Lämmöstä tykkään minäkin, vilukissa kun olen...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä! Jos osaat näprätä! 🙂

        On muutes nukkekodin kehikko hakusessa:) Saas nähä mitä tästä vielä kehittyy:)

        Sunflower


    • Anonyymi

      Ei taas

    • Anonyymi
      • No minä en ole seurannut noita juttuja. Otsikot olen lukenut..


      • Anonyymi

        Koiran arvo, onko sitäkään naisilla? Partanaama äijille sotasaaliiksi pienet tyttöraukat, voi voi tätä maailman julmuutta.


    • Anonyymi

      Saitteko muuten Pfizeriä vai Modernaa?

      • Tuota ekaa mulle ainakin on piikitetty.


      • Anonyymi

        Tämä ukko sai käsivarteensa Pfizeriä, joko sitä tai ei mitään, niin tuumasin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuota ekaa mulle ainakin on piikitetty.

        Samaa tännekki. Joku jätkä oli saannu koronan vaikka oli kahteen kertaan rokotettu, oli juttua Iltasanomissa. Panee vaan miettimään toi rokotteiden teho:/

        Sunflower


    • Edellisessä aloituksessa kirjoitin, kun oli kyse yhden sun toisen asian painamisesta, niin mainitsin myös, että painaa puuta... Joskus aikoinaan ja ehkä vieläkin, niin sanottiin, kun pyydettiin istumaan.

      Mietin, että mistä tuo niinku lähtee, istuminen ja puun painaminen...?

      • Anonyymi

        Kerrassaan terävää ja rakentavaa debattia!


      • Hmm... Olisiko kun penkki tai tuoi on puuta, niin sanotaan paina puuta? En tiedä..?

        Mieheni äiti asuu Lappeenrannassa, kerran kun olimme siellä käymässä, hän kysyi minulta haluanko karuja? Sanoin että mitä? Tarkoitti karkkeja.. 🙂


      • Anonyymi

        Painaa villaisella? Siinäkin 'painetaan' mutta asiaa. Mitä lie tarkoittanut alunperin? Puun painamisen ymmärrän että ahteri painetaan penkkiin, istuudutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrassaan terävää ja rakentavaa debattia!

        Nyt taisi kamelin selkä katketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi kamelin selkä katketa.

        Onnistunut häätö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrassaan terävää ja rakentavaa debattia!

        Nyt on kaivattu Kittie löytynyt. Mitäpä jos suuntaisit kohti uusia seikkailuja ja tyhjän lässytyksiä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hmm... Olisiko kun penkki tai tuoi on puuta, niin sanotaan paina puuta? En tiedä..?

        Mieheni äiti asuu Lappeenrannassa, kerran kun olimme siellä käymässä, hän kysyi minulta haluanko karuja? Sanoin että mitä? Tarkoitti karkkeja.. 🙂

        Yks kamu, ei vaan tuu mieleen kotipaikkaa puhui vetilätäköistä 'passeina'. Lätäkkö = passi. Oli siinä muijalla ihmettelemistä:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yks kamu, ei vaan tuu mieleen kotipaikkaa puhui vetilätäköistä 'passeina'. Lätäkkö = passi. Oli siinä muijalla ihmettelemistä:D

        Sunflower

        Me sanottiin lapsena vesiputti, mistähän sekin tullut..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistunut häätö.

        Kiittäköön itseään sankariteosta.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Me sanottiin lapsena vesiputti, mistähän sekin tullut..?

        Putti on tuttu keskipohjalainen murresana, samoin kuin ankkastokka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Putti on tuttu keskipohjalainen murresana, samoin kuin ankkastokka.

        Okei. Mikä on ankkastokka sitten?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei. Mikä on ankkastokka sitten?

        Taitaapi olla pullapitko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla pullapitko?

        Okei! 😀


    • Anonyymi

      Lauantaina julkaistaan nimet jos ei tule molemmilta anteeksi pyyntöä julkisesti.

      • Anonyymi

        Anteeksipyyntöä? Miten pyytää, jos ei tiedä keiden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksipyyntöä? Miten pyytää, jos ei tiedä keiden?

        R-i-p<-u-l-i>s-t-i.


    • Anonyymi

      Kysy poliisilta ne auttaa

    • Anonyymi

      Olen pitänyt taukoa.. No ollu muuta tekemistä... Mutta myös siksi että mun nimimerkki lähti ehkä bittiavaruuteen koska en muista salasanaa enää...

      Oon yrittänyt miettiä miten sen löydän???

      Terveisin Ilmannimiiä

      Mutta jos en löydä ni hankalaa on täällä jutella...

      Terveisin Ilmannimiiä

      Ps. Olette mukavia ihmisiä Tiina-liina ja Kittilä ja kukkastyttö ja muutama muu....

      ♡ Terveisin Ilmannimiiä ♡

      • Hörhö taas sekoilee.


      • Anonyymi

        Jatkat vaan samaan tyyliin ja lätkäiset nikin perään, niin itekki teen:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hörhö taas sekoilee.

        Sinä sanot muita hörhöiksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sanot muita hörhöiksi?

        Jep!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkat vaan samaan tyyliin ja lätkäiset nikin perään, niin itekki teen:)

        Sunflower

        Sain toimimaan vihdoinkin... löysin salasanan


      • Hölömö sä oot jos luulet että mä oon tiina-liina!

        No en ole.


    • Anonyymi

      On ollut ikävä teitä mukavia ihmisiä...

      Nauttikaa syksystä.

      Terveisin Ilmannimiiä

      • Anonyymi

        Kiitti Ilmannimi:) Suaki on tänne kaivattu, oot semmoinen kiva ja positiivinen luonne:)

        Sunflower


    • Iltaa kaikille

    • Sori ku kysyn tyhmää mutta ku otin tämän käyttöön ni piti antaa puhelinnumero jolla tämä vahvistin ja myös sähköposti osoitteen piti antaa.

      Ni onko jollain muka monta puhelinnumeroa että saa monta eri nimimerkin käyttöön... ??

    • Hauskaa mua on luultu kittieksi ja tiina-liinaksi. Enkä ole kumpikaan heistä. Mulla on täydellinen nimimerkki ja tykkään olla mä enkä kukaan muu..

      • Ovat tyhmiä kun kuvittelevat että ollaan vaan yksi henkilö.. Kaikki ollaan niin erilaisia, että kyllä sen tietää että ollaan eri henkilöitä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ovat tyhmiä kun kuvittelevat että ollaan vaan yksi henkilö.. Kaikki ollaan niin erilaisia, että kyllä sen tietää että ollaan eri henkilöitä.

        Lienee jotain vikaa pollassa?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ovat tyhmiä kun kuvittelevat että ollaan vaan yksi henkilö.. Kaikki ollaan niin erilaisia, että kyllä sen tietää että ollaan eri henkilöitä.

        Artargan toivoi runoa joten olkaa hyvä!

        Kittie koiraa ulkoiluttaa
        Ja kukkastyttö kesän kukkia piilottaa.
        Tiina-liina hyvää viiniä ystävän kanssa juo
        Ja ei rekatut hämmennystä meille suo.

        Ariel merenneito kesästä haaveilee
        Ja uiminen häntä rentouttaa.

        Tonttu Torvinen palstalla kaivataan
        Ja hyvää suklaa jouluna avataan.

        Ei rekatut myös runoon pääsee
        Ja en keksi heistä mitään muuta
        kuin että oi, oi Ja moi, moi...


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Artargan toivoi runoa joten olkaa hyvä!

        Kittie koiraa ulkoiluttaa
        Ja kukkastyttö kesän kukkia piilottaa.
        Tiina-liina hyvää viiniä ystävän kanssa juo
        Ja ei rekatut hämmennystä meille suo.

        Ariel merenneito kesästä haaveilee
        Ja uiminen häntä rentouttaa.

        Tonttu Torvinen palstalla kaivataan
        Ja hyvää suklaa jouluna avataan.

        Ei rekatut myös runoon pääsee
        Ja en keksi heistä mitään muuta
        kuin että oi, oi Ja moi, moi...

        Artargan kokkolaa landeksi kutsuu
        Ja ilmannimiiä sanoo, ettei Kokkola ole lande
        vaan meidän rakas kaupunkimme.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Artargan kokkolaa landeksi kutsuu
        Ja ilmannimiiä sanoo, ettei Kokkola ole lande
        vaan meidän rakas kaupunkimme.

        Toi Loppu ei oikein ollu runon muodossa ja siksi oli erikseen.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Toi Loppu ei oikein ollu runon muodossa ja siksi oli erikseen.

        Kyl mä tykkäsin et oli magee runo :) Jospa mäki sit yritän: 'Ny kutsuu Artsi-setää peti, joten menen sit nukkumaan heti. Ilmannimelle toivotan sikeet yöunet ja paljon halei' :)


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Artargan toivoi runoa joten olkaa hyvä!

        Kittie koiraa ulkoiluttaa
        Ja kukkastyttö kesän kukkia piilottaa.
        Tiina-liina hyvää viiniä ystävän kanssa juo
        Ja ei rekatut hämmennystä meille suo.

        Ariel merenneito kesästä haaveilee
        Ja uiminen häntä rentouttaa.

        Tonttu Torvinen palstalla kaivataan
        Ja hyvää suklaa jouluna avataan.

        Ei rekatut myös runoon pääsee
        Ja en keksi heistä mitään muuta
        kuin että oi, oi Ja moi, moi...

        Kiva runo, oon kai toi kukkastyttö?:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva runo, oon kai toi kukkastyttö?:)

        Sunflower

        Olet oon aina kutsunut sinua kukkastytöksi ku ei toi englanniksi kirjoittaminen onnistu..

        En tiedä mitä palstalla on käynyt ku en käyny pitkiin aikoihin kun oli muuta tekemistä ja en muistanu salasanaa...


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Olet oon aina kutsunut sinua kukkastytöksi ku ei toi englanniksi kirjoittaminen onnistu..

        En tiedä mitä palstalla on käynyt ku en käyny pitkiin aikoihin kun oli muuta tekemistä ja en muistanu salasanaa...

        Toi kukkastyttö on melkein nätimpi nikki ku Sunflower:) On päässy unohtuun mistä toi tuli alunperin, tais kuiteski olla kesä:)

        Sunflower


    • Kittie on aina kittie ku se on helppo nimi.

    • Tota noin... Miksei mimmit etsintäkuuluta Artsi-setää? Mä oon kuiteskin venannut alahuuli väpättäen et antaisitte huomioo. Eiks tulekaan enää ikävä lauhkeeta pässii? ;)

      • En ole pitkiin aikoihin käyny täällä


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En ole pitkiin aikoihin käyny täällä

        No mä vitsailin vaan :) Kiva toi nikki 'Ilmannimi' ku se on niinku lämmin kesäinen tuulahdus :)


      • Tarkoitus oli laittaa etsintäkuulutusta rekatuista, mutta kerkesit vastaamaan sitä ennen. Tiedätkö mitä muille kuuluu?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Tarkoitus oli laittaa etsintäkuulutusta rekatuista, mutta kerkesit vastaamaan sitä ennen. Tiedätkö mitä muille kuuluu?

        Itekki kaipaan tota Tinttua mutta ku voi olla vaikka mitä hommaa hänelläki. Tiiä vaikka on piha täynnä marjapuskia joita se sitte mehustaa.

        Sunflower


      • Anonyymi

        Oot semmoinen jätkä että huomioit vaan muut. Siksi en viitti enää yrittää.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekki kaipaan tota Tinttua mutta ku voi olla vaikka mitä hommaa hänelläki. Tiiä vaikka on piha täynnä marjapuskia joita se sitte mehustaa.

        Sunflower

        Tl lähti niskojaan nakellen riideltyään hahattelijan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tl lähti niskojaan nakellen riideltyään hahattelijan kanssa.

        Toi on menny ohi:( Ite kyllä uskon että Tinttu viis veisaa pään aukojista. Tää on vaan niin hitonmoisen kiireistä vuodenaikaa että taatusti on hommia kotonaki.

        Sunflower


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Tarkoitus oli laittaa etsintäkuulutusta rekatuista, mutta kerkesit vastaamaan sitä ennen. Tiedätkö mitä muille kuuluu?

        No en mä tiedä muista ku itsestäni. Kai on jengillä kädet nii täynnä duunii et ei viitsitä käydä ees whatsappis :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on menny ohi:( Ite kyllä uskon että Tinttu viis veisaa pään aukojista. Tää on vaan niin hitonmoisen kiireistä vuodenaikaa että taatusti on hommia kotonaki.

        Sunflower

        Ja onhan tämä tressavaaa aikaa... ihmisillä on alkanut työt, mutta normaali arki on hankalaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on menny ohi:( Ite kyllä uskon että Tinttu viis veisaa pään aukojista. Tää on vaan niin hitonmoisen kiireistä vuodenaikaa että taatusti on hommia kotonaki.

        Sunflower

        Ei taida tulla enää:(


    • Ai et on mageeta ku on pitkä viikonloppu. Mä kaivan ny skittan esiin ja painelen Klara-Larissan kaa partsille :)

    • Päivää kaikille. Voikaa hyvin

      • Anonyymi

        Kiitti:) Tänään on riittäny ainaski sadetta.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti:) Tänään on riittäny ainaski sadetta.

        Sunflower

        Helpompaa hengittää ku ei ole liian kuuma


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Helpompaa hengittää ku ei ole liian kuuma

        Toi on muutes totta! Itellekki tulee fiilis niinku ilmassa ois enempi happea:)

        Sunflower


    • Anonyymi

      Oletko poliisille koettanu ilmoittaa tai palojunnalle? ne varmaan löytää sen paremmin mitä tällä palstalla kukaan,Poliisi on ystäväsi hän auttaa sinua tässä asiassa parhaiten

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4932
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3033
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1627
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1441
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1213
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe