Kertokaa suunnistajat, joilla on autokortti 17-vuotiaana niin minkälaisia perusteluita/asioita pistitte siihen hakemukseen.
Riitääkkö, että käy kerran viikossa viikkorasteilla eli ns "treeneissä", eikä kilpaile mitenkää kansainvälisesti jne.
Mulla matka viikkorasteille vaihtelee 1km-35km välillä, mutta yleisesti on yli 10km matkoja eikä aina saa kyytiä.
Suunnistajat, joilla on myönnetty autokortti 17-vuotiaana...
10
136
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl pitäs saada helposti ku sain luvan kun pistin suunnistuksen syyksi ja allekirjoituksen ja perustelut seuralt
- Anonyymi
Joo kyl pitäs saada helposti lupa
- Anonyymi
Mä sain joku viikko si kortin ja ei ollu mitää ongelmia luvan hakemisessa
- Anonyymi
Miten perustelit sitä syytä hakemusta tehdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten perustelit sitä syytä hakemusta tehdessä?
Perusteluksi pistettiin pitkät matkat suunnistusrasteille ja kyytien puuttumisen takia tarvitsen autokortin, jotta voisin kehittyä ja liikkua.
- Anonyymi
Sain viime perjantaina kortin eikä ollu mitää ongelmia luvan hakemisessa
- Anonyymi
kauan oot harrastanut suunnistusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauan oot harrastanut suunnistusta
ja kui useesti käy suunnistamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kui useesti käy suunnistamassa?
Useesti kerran tai kahdesti viikossa käyn
- Anonyymi
Frisbeegolfin harrastaja saa poikkeusluvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758