Täytyy itse mennä ihmisten ilmoille, ei naiset tuu kotoa hakemaan.
Jotta voi saada jonkun
26
62
Vastaukset
- Anonyymi
eikö ? tulevat mihin vaan kun miehet antavat osoitteen ja luvan,ei tosin kaikki..
Niin ei ne tuu kotoa halemaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Siis hakemaan
Toisaalta ei kaikki löydä vaikka ihmisten ilmoille meniski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta ei kaikki löydä vaikka ihmisten ilmoille meniski.
Jos pysähtyy paikalleen niin näkee enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Jos pysähtyy paikalleen niin näkee enemmän.
Olen kyllä samaa mieltä. Eikä nyt toisen mieleen pysty pysähtymää.
valtakunta kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä. Eikä nyt toisen mieleen pysty pysähtymää.
Siis ei pysähtymään vaan ajatuksia lukea.
Lapset vie huomiota.😅
- Anonyymi
Ei naista löydä vaikka menisikin ihmisten ilmoille. Tosi vaikeeta on joo. En tiedä kai se jostain tulee.
- Anonyymi
Kävin ihmisten ilmoilla. Ei sieltäkään tulleet naiset hakemaan, vaikka juttelin heille.
- Anonyymi
Itsekki paljon ihmisten ilmoilla, mutta ei naiset lähesty koskaan missään. Joskus sais naisetki tulla juttelemaan ja lähestyä.
- Anonyymi
En tiedä. Toiset vain löytävät kumppanin.
- Anonyymi
Raven Sauders. Kilpailee naisissa mutta on lesbo ja virallisesti nainen. Näyttää kyllä mieheltä mut ei anneta sen häiritä.
Eli ota TRUKKI mukaan lähet.
Karolus Heikkeistenheimo - Anonyymi
Miesten pitää mennä baariin juomaan viinaa koska siellä miehet tutustuu naisiin. Ei naiset tule koroa hakemaan joten baariin on mentävä se on selvä asia. Viinaa juomalla tutustuu naisiin ja miehen tehtävä aloite tai muuten mies ei koskaan löydä kumppania.
T viinamies- Anonyymi
Totta toinen puoli.
- Anonyymi
Voi tulla kotoa hakemaan jos pyytää, mutta niin silloinkin pitää ensin pyytää, eli eivät arvaamattomasti tule rimputtelemaan ovikelloakaan.
- Anonyymi
Jotta kumppanin voi löytää niin pitää viikonloppuna mennä baariin juomaan viinaa. Baareissa tapaa naisia ja niille pitää jutella jotta voi kumppanin löytää.
T viinamies - Anonyymi
Voi ne hakeakin, jos tarpeeksi kiinnostaa. Ainakin miehet saattaa tulla naisten ovien taakse.
xLiner - Anonyymi
Ihmisten ilmoille bisneksen tekijöiden kynittäväksi.
Mä oon vaan tässä suihkupuistossa, ei tää mitään maksa. Paitsi just kävin kahvilla, mutta eipä näitä hyviä säitä taida enää jatkua. Että mökötetään sitten taas yhdeksän kuukautta sisällä. Semmonen on suomen sää.
- Anonyymi
Kumppanin voi löytää kun juo viinaa ja käy yökerhossa.
Ei mikään "ihmisten ilmoille" meneminen riitä. Raitis mies voi mennä "ihmisten ilmoille" kadulle kävelemään, mutta ei hän siellä naisia tapaa. Pitää mennä sinne missä juodaan viinaa ja juoda porukan mukana niin tapaa naisia.
t. viinamies Kyllä mulla puoliso on tietenki edelleen hakusessa. Mutta vois olla aika ikävä vaan olla sen jonkun kanssa. Että jotain yhteistä pitäis olla.
- Anonyymi
Kyllä niitä naisia saattaa tulla oven taakse yllättävän usein.
- Anonyymi
Ei nyt voi tapailla ketään, kun on tämä paska korona valloilla.
Korona on pilanut monen ihmisen elämän ja kumppanin etsinnän.
Korona on virus, joka nauttii, kun ihmiset eivät voi tavata toisiaan.
Tulis vaan korona ihmisen kokoiseksi ja vastaan, niin teurastaisin sen paljain käsin. - Anonyymi
Kannattaa vaan elellä erakkona ja odottaa et joku tulee hakemaan.
- Anonyymi
Erakkona kaiketi. Eipä ne naiset kiinnostu koskaan.
- Anonyymi
Voisit saada nobel palkinnon älykkyytesi takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067