Kävin viime perjantaina Övertorneån puolella ja palattuani sieltä Suomen Ylitornion puolelle olin valmistautunut jo esittämään rajan ylityksessä tarvittavan koronarokotustodistuksen. Vaan eipä sitä tultu edes kysymään ja edelläni meni myös muitakin autoilijoita, eikä heitäkään pysäytetty. Rajalla istui kyllä rajavartijoita ringissä ilmeisesti juttelemassa keskenään, vai liekö korttia pelaamassa, heitä oli arviolta 8-10. Siis tekemättä mitään ja palkka juoksee ja päivärahat!!! Heidän palkkansa tyhjänpanttina istumisesta maksaa tietysti valtio, eli me kaikki veronmaksajat.
Tulee mieleen se Hannu Karpon ohjelma siitä lossivahdista, joka tuli joka päivä vuosien ajan töihin, vaikka lossia ei enää ollutkaan ja palkka tuli säännöllisesti.
Olis pitänyt ottaa video ja lähettää se muutamalle ministerille.
Länsirajan valvonta?
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564