Ateistien mielestä ihminen ei ole sen arvokkaampi kuin mikä tahansa eläin. On väärin tappaa ahven, hyttynen tai täi. Ihminen on samanarvoinen.
Ateistit ovat vieneet ihmisarvon. Onneksi Suomen lakeja ja asetuksia ei säädetä ateistien arvomaailman mukaan. Eläimet eivät ansaitse samaa, mitä ihminen.
Ateistit vievät ihmisarvon
8
50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi valehtelet? Näyttää siltä että et ole oikein tyytyväinen uskovana.
- Anonyymi
Olen harvoin iloinen ja siksen käytä uskovaisten palstoja täällä.
- Anonyymi
Eläinten arvostus kuuluu sivistyksen aatteeseen. Ennen kristinuskoa eläimiä pidettiin arvossa. Kristinuskon tultua eläimiä alettiin halveksia ja väheksyä. Eläimillä ei ollut enää muuta kuin käyttövälineen arvo. Eläinsuojelu nousi takaisin sivistyneen maailman aatteeksi vasta 1900-luvulla.
https://hybrislehti.net/kohti-sivistynytt-kansakuntaa-elinsuojelun-keinoin - Anonyymi
Uskovainen on paskan väärtti, koira tai kissa on paljon arvokkaampi.
Taas yksi tyhjän paskan puhuja lisää. Ateistit eivät vie mitään yhtään keneltäkään. Saat ihan vapaasti uskoa keijuihin ja menninkäisiin. Ei se ateisteja haittaa. Eikä kukaan ateisti sinua estä niihin uskomasta. Päin vastoin. Hanki sivistystä.
- Anonyymi
Useimmat ateistit arvostavat ihmiselämän erittäin korkealle! Paljon korkeammalle kuin Raamatun Jumala, joka tarinoiden mukaan tuhosi ihmiskunnan ainakin kertaalleen ja määräsi kokonaisia kaupunkeja tuhottavaksi viimeiseen sylivauvaan myöden.
- Anonyymi
<< Ateistien mielestä ihminen ei ole sen arvokkaampi kuin mikä tahansa eläin. On väärin tappaa ahven, hyttynen tai täi. Ihminen on samanarvoinen.
Ateistit ovat vieneet ihmisarvon. >>
Taas uusi ripulivajakismi: jälleen esität epätoden väittämän, mitä mieltä muka ateistit olisivat (vaikka et pysty esittämään lähdettä, missä tämä todettaisiin). Sitten teet omasta valheestasi päätelmän ateisteista.
Ja sitten kuvittelet, että tuollaista aivan vitun tyhmää ihmistä pitäisi pitää jotenkin tasaveroisena muiden keskustelijoiden kanssa ? Ei saatana. Idiootti suoltaa idiotismia. Ei tuossa muusta ole kyse. - Anonyymi
Aloittajan tappamisesta saisi saman tuomion kuin ihmisen taposta, vaikka hän onkin vain haukkuva koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924