Laskun maksaminen mahdollisimman vaikeasti

Anonyymi

On muutamia sellaisia laskuja jotka haluaisin maksaa sillä tavalla että maksun saajalle aiheutuisi mahdollisimman paljon harmia ja ylimääräistä työtä mutta saisin itse kuitenkin laskuni maksettua ilman että itselle tulee kustannuksia.
Onko tietoa miten tälläisen voisi maksaa?

Käiteiskaupan aikana maksettiin viiden sentin kolikoilla tälläiset vittuilulaskut, mutta nykyään kun maksetaan tilisiirtoina niin ei onnistu.

16

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan älytöntä kiusaamista! Käteinen raha on vain ongelma ja varsinkin kovin pienet kolikot ja setelit. Onneksi tilanne tulee muuttumaan helpommaksi, kun norjalainen VIPPS , tanskalainen MobilePay ja suomalainen OP Pivo yhdistyy!

      • Anonyymi

        Olisikohan toivoa? Tietysti tulee vain uusi nettihimmeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan toivoa? Tietysti tulee vain uusi nettihimmeli.

        Tuovatko omat maksuautomaatit? Vaihdan pankkia, jos tulee maksuautomaatteja niin, että kauppareisun yhteydessä voi maksaa laskuja.


    • Anonyymi

      Ilmoitettava aina, että maksan vain käteisellä tai kortilla. Jos ei käy, ei tule kauppoja.

    • Anonyymi

      Jotakin mielenkiintoista olisi laskuttajalle keksittävä.

      • Anonyymi

        Hyvää tekisi ankara jonkin härpäkkeen näprääminen ennenkuin saa selville, onko lasku edes maksettu. Turvallisuussyistä. 😁


    • Anonyymi

      No hankkikaa ihminen joka hoitaa teidän asiat pankissa valtakirjalla. Miettikää miten vaikeaa on maksaa 200€ lasku kympin seteleillä, 1000€ 50€ seteleillä.

      Joku vuosi sitten oli televisiossa ohjelma jossa autokaupassa asiakas maksoi tuhansien eurojen välirahan suhteettoman kokoisilla seteleillä. Automyyjä sanoikin että kortti on helpompi.

      Itse olen kysynyt omassa pankissa kuinka ison maksun voi maksaa tavallisella luotottomalla kortilla. Vastaus oli, vain oma limitti rajoittaa.

      Siis miksi pitää näyttää typemmältä kuin on!

      • Anonyymi

        Laskun lähettäminen on aivan liian helppo keino sen maksamiseen verrattuna.


      • Anonyymi

        Hanki ihminen, joka puolestasi osaa kirjoittaa jotakin järkevää?


    • Anonyymi

      Teidät pitäisi ampua kuuhun jos teette vain haittaa yrityksille ja toisille ihmisille! Monet yritykset haluaa eroon käteisestä ja eillisistä laskuistakin halutaan eroon!

      • Anonyymi

        Minä en halua eroon käteisestä. Myös pankkikortti on kätevä. Laskujen kanssa tuhratessa menee kohtuuttomasti omaa aikaa. Sekin on hinnoiteltava, ei vaiin yritysten aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua eroon käteisestä. Myös pankkikortti on kätevä. Laskujen kanssa tuhratessa menee kohtuuttomasti omaa aikaa. Sekin on hinnoiteltava, ei vaiin yritysten aika.

        No se laskujen kanssa tuhraamainen maksaa vain sille joka tekee palveluita joista ne laskut tulee. Maksajan työ on vain maksaa ne ja suunnitella elämää että ne maksetaan.

        Asioin aikanaan yhdessä yrityksessä yksityisenä ihmisenä ja sain hoidettua asiat siellä niin, että vaikka seinällä lukee käteisen käytöstä, niin minulle tarjottiin laskua koska olin ollut luotettava heidän käsissään.

        Mutta teille joilla on tuollainen asenne laskuja kohtaan ja haluatte vaikeuttaa laskuttajaa, niin tulee esiin tulevaisuus ettette tarvitse sen kummemmin käteistä kuin pankkia sillä teille ei tulle myymään mitään. Ensin menee luottamus yhteen paikkaan, sitten toiseen ja kolmanteen.


      • Anonyymi

        Pitäisikö ajatella yritysten etua? Kyllä ne itse sen osaavat. Pitää ajatella omaa etuani, ei sitä kukaan muukaan ajattele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se laskujen kanssa tuhraamainen maksaa vain sille joka tekee palveluita joista ne laskut tulee. Maksajan työ on vain maksaa ne ja suunnitella elämää että ne maksetaan.

        Asioin aikanaan yhdessä yrityksessä yksityisenä ihmisenä ja sain hoidettua asiat siellä niin, että vaikka seinällä lukee käteisen käytöstä, niin minulle tarjottiin laskua koska olin ollut luotettava heidän käsissään.

        Mutta teille joilla on tuollainen asenne laskuja kohtaan ja haluatte vaikeuttaa laskuttajaa, niin tulee esiin tulevaisuus ettette tarvitse sen kummemmin käteistä kuin pankkia sillä teille ei tulle myymään mitään. Ensin menee luottamus yhteen paikkaan, sitten toiseen ja kolmanteen.

        Minä en osta tai tilaa mitään, ellei voi heti maksaa käteisellä tai pankkikortilla. En käsittele laskuja. Hyvin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en osta tai tilaa mitään, ellei voi heti maksaa käteisellä tai pankkikortilla. En käsittele laskuja. Hyvin yksinkertaista.

        On rakennettu massiivinen koneisto käymään ihmisen kimppuun, jos tällä tulee laskun maksamisessa ongelmaa. Eikä tällöin usein ole syynä rahan puuttuminen. Tästä syystä on viisastavälttää kaikkea, mistä voi saada laskun. Laskun saaja on aina altavastaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se laskujen kanssa tuhraamainen maksaa vain sille joka tekee palveluita joista ne laskut tulee. Maksajan työ on vain maksaa ne ja suunnitella elämää että ne maksetaan.

        Asioin aikanaan yhdessä yrityksessä yksityisenä ihmisenä ja sain hoidettua asiat siellä niin, että vaikka seinällä lukee käteisen käytöstä, niin minulle tarjottiin laskua koska olin ollut luotettava heidän käsissään.

        Mutta teille joilla on tuollainen asenne laskuja kohtaan ja haluatte vaikeuttaa laskuttajaa, niin tulee esiin tulevaisuus ettette tarvitse sen kummemmin käteistä kuin pankkia sillä teille ei tulle myymään mitään. Ensin menee luottamus yhteen paikkaan, sitten toiseen ja kolmanteen.

        Jos raha on tiukalla, silloin laskun maksamista voi ketkutella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      611
      16586
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14978
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      389
      9344
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      47
      5582
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      12
      4639
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      174
      3255
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1925
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1379
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      96
      1315
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1247
    Aihe