On muutamia sellaisia laskuja jotka haluaisin maksaa sillä tavalla että maksun saajalle aiheutuisi mahdollisimman paljon harmia ja ylimääräistä työtä mutta saisin itse kuitenkin laskuni maksettua ilman että itselle tulee kustannuksia.
Onko tietoa miten tälläisen voisi maksaa?
Käiteiskaupan aikana maksettiin viiden sentin kolikoilla tälläiset vittuilulaskut, mutta nykyään kun maksetaan tilisiirtoina niin ei onnistu.
Laskun maksaminen mahdollisimman vaikeasti
16
210
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan älytöntä kiusaamista! Käteinen raha on vain ongelma ja varsinkin kovin pienet kolikot ja setelit. Onneksi tilanne tulee muuttumaan helpommaksi, kun norjalainen VIPPS , tanskalainen MobilePay ja suomalainen OP Pivo yhdistyy!
- Anonyymi
Olisikohan toivoa? Tietysti tulee vain uusi nettihimmeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan toivoa? Tietysti tulee vain uusi nettihimmeli.
Tuovatko omat maksuautomaatit? Vaihdan pankkia, jos tulee maksuautomaatteja niin, että kauppareisun yhteydessä voi maksaa laskuja.
- Anonyymi
Ilmoitettava aina, että maksan vain käteisellä tai kortilla. Jos ei käy, ei tule kauppoja.
- Anonyymi
Jotakin mielenkiintoista olisi laskuttajalle keksittävä.
- Anonyymi
Hyvää tekisi ankara jonkin härpäkkeen näprääminen ennenkuin saa selville, onko lasku edes maksettu. Turvallisuussyistä. 😁
- Anonyymi
No hankkikaa ihminen joka hoitaa teidän asiat pankissa valtakirjalla. Miettikää miten vaikeaa on maksaa 200€ lasku kympin seteleillä, 1000€ 50€ seteleillä.
Joku vuosi sitten oli televisiossa ohjelma jossa autokaupassa asiakas maksoi tuhansien eurojen välirahan suhteettoman kokoisilla seteleillä. Automyyjä sanoikin että kortti on helpompi.
Itse olen kysynyt omassa pankissa kuinka ison maksun voi maksaa tavallisella luotottomalla kortilla. Vastaus oli, vain oma limitti rajoittaa.
Siis miksi pitää näyttää typemmältä kuin on!- Anonyymi
Laskun lähettäminen on aivan liian helppo keino sen maksamiseen verrattuna.
- Anonyymi
Hanki ihminen, joka puolestasi osaa kirjoittaa jotakin järkevää?
- Anonyymi
Teidät pitäisi ampua kuuhun jos teette vain haittaa yrityksille ja toisille ihmisille! Monet yritykset haluaa eroon käteisestä ja eillisistä laskuistakin halutaan eroon!
- Anonyymi
Minä en halua eroon käteisestä. Myös pankkikortti on kätevä. Laskujen kanssa tuhratessa menee kohtuuttomasti omaa aikaa. Sekin on hinnoiteltava, ei vaiin yritysten aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua eroon käteisestä. Myös pankkikortti on kätevä. Laskujen kanssa tuhratessa menee kohtuuttomasti omaa aikaa. Sekin on hinnoiteltava, ei vaiin yritysten aika.
No se laskujen kanssa tuhraamainen maksaa vain sille joka tekee palveluita joista ne laskut tulee. Maksajan työ on vain maksaa ne ja suunnitella elämää että ne maksetaan.
Asioin aikanaan yhdessä yrityksessä yksityisenä ihmisenä ja sain hoidettua asiat siellä niin, että vaikka seinällä lukee käteisen käytöstä, niin minulle tarjottiin laskua koska olin ollut luotettava heidän käsissään.
Mutta teille joilla on tuollainen asenne laskuja kohtaan ja haluatte vaikeuttaa laskuttajaa, niin tulee esiin tulevaisuus ettette tarvitse sen kummemmin käteistä kuin pankkia sillä teille ei tulle myymään mitään. Ensin menee luottamus yhteen paikkaan, sitten toiseen ja kolmanteen. - Anonyymi
Pitäisikö ajatella yritysten etua? Kyllä ne itse sen osaavat. Pitää ajatella omaa etuani, ei sitä kukaan muukaan ajattele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se laskujen kanssa tuhraamainen maksaa vain sille joka tekee palveluita joista ne laskut tulee. Maksajan työ on vain maksaa ne ja suunnitella elämää että ne maksetaan.
Asioin aikanaan yhdessä yrityksessä yksityisenä ihmisenä ja sain hoidettua asiat siellä niin, että vaikka seinällä lukee käteisen käytöstä, niin minulle tarjottiin laskua koska olin ollut luotettava heidän käsissään.
Mutta teille joilla on tuollainen asenne laskuja kohtaan ja haluatte vaikeuttaa laskuttajaa, niin tulee esiin tulevaisuus ettette tarvitse sen kummemmin käteistä kuin pankkia sillä teille ei tulle myymään mitään. Ensin menee luottamus yhteen paikkaan, sitten toiseen ja kolmanteen.Minä en osta tai tilaa mitään, ellei voi heti maksaa käteisellä tai pankkikortilla. En käsittele laskuja. Hyvin yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en osta tai tilaa mitään, ellei voi heti maksaa käteisellä tai pankkikortilla. En käsittele laskuja. Hyvin yksinkertaista.
On rakennettu massiivinen koneisto käymään ihmisen kimppuun, jos tällä tulee laskun maksamisessa ongelmaa. Eikä tällöin usein ole syynä rahan puuttuminen. Tästä syystä on viisastavälttää kaikkea, mistä voi saada laskun. Laskun saaja on aina altavastaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta teille joilla on tuollainen asenne laskuja kohtaan ja haluatte vaikeuttaa laskuttajaa, niin tulee esiin tulevaisuus ettette tarvitse sen kummemmin käteistä kuin pankkia sillä teille ei tulle myymään mitään. Ensin menee luottamus yhteen paikkaan, sitten toiseen ja kolmanteen.Jos raha on tiukalla, silloin laskun maksamista voi ketkutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851