Partatyyppi bussipysäkillä

Anonyymi

Tietääkö kukaan mikä on tämän Kellomäen risteyksen bussipysäkillä päivystävän ja kaljaa ryystävän kaverin tarina? Selkeesti kyse on jonkinlaisesta elämän hallinnan menettämisestä. Juu, tiedän että pitäisi pysähtyä ja kysellä kuulumiset mutta enpä taida viitsiä häiritä hänen rauhaansa.

181

16952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjastossa aikaansa viettää, ja sitten siinä linja-autopysäkillä.
      Yhtenä aamuna kasa tyhjiä tölkkiä vieressä siinä istui. Kuuusi tuntia eteenpäin, niin samalla paikalla tarkkaili autoja. Tolkkikasa vain oli kasvanut.

      • Anonyymi

        Kova jätkä se on kaljaa juomaan, Lidlin punainen halpis uppoaa ja tänään oli löytynyt jotain valkoisessa tölkissä olevaa janojuomaa. Joutuu vaihtamaan paikkaa kolmen pysäkin välillä aina kun virkavalta häiritsee harrastusta. Syksyn tullen voi tulla kylmä, toivottavasti on paikka minne pääsee lämpimään jatkamaan harrastustaan. Koko kesän on keittoa mennyt, joten helvetin varovaisesti on alasajo suoritettava, jotta ei pahemmin käy.


      • Anonyymi

        Huomenna voi sulla lääkäri sanoa meille kullekin.
        Sairasta parantumatonta syöpää..paljo siinä enään kaveri tekemiset liikuta


    • Anonyymi

      Herra on tosiaan omistautunut harrastukselleen, erittäin säännöllinen vieras.

    • Anonyymi

      Pääsisköhän porukoihin. .ei tuo hullummalta harrastukselta näytä...

    • Anonyymi

      Jos joku maksaisi harrastuksen, niin mikä ettei olisi mukava makailla rannoilla, ja puistoissa. Mutta ei sentään yhdellä samalla kuumalla pysäkillä, ja joka päivä.

      • Anonyymi

        Naama palanut helteisellä pysäkillä 🌞🌞🌞


      • Anonyymi

        Millähän tuokin kaveri harrastuksensa maksaa. Ei sossun rahoilla juopotella joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän tuokin kaveri harrastuksensa maksaa. Ei sossun rahoilla juopotella joka päivä.

        Eipä se sulle kuulu. Perintöä tullut mukavasti, niin mikäs on harrastaa täyspäiväisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän tuokin kaveri harrastuksensa maksaa. Ei sossun rahoilla juopotella joka päivä.

        Lidlin pussikalja ei paljon maksa, kyllä tuon kympin kasaan saa helposti pummaamalla.


    • Anonyymi

      Kuulemma Perussuomalainen.

      • Anonyymi

        Käyttääkö Litlissä maskia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttääkö Litlissä maskia

        Eiku on niin ihana kuusaalainen pariskunta käyttää maskia ja hieno koti vaimo oli oikeen presidentin onnittelema mies niin hellästi 11 vuoden kakun leipoi yhdessä vietetystä vuosista.
        Lähikosketti sitten puolisonsa..miiauuu


      • Anonyymi

        Minusta hän näyttää vihervasemmistolaiselta.


    • Anonyymi

      Hienoa, että kyseinen henkilö on siinä ihmisten ilmoilla, ettei ole ihan piilossa. T
      osin lähialueen puiston penkki voisi olla parempipaikka. Linja-autopysäkin katospaikat, kun on tarkoitettu vähän muuhun käyttöön.

      Toivon mukaan joku sosiaalipuolen ihminen kävisi jututtamassa kaveria.

    • Anonyymi

      Sama tyyppi jo huhtikuussa odotteli janoissaan lidln kassojen edessä kellon pyörähtämistä yhdeksään punaiset keskarit korissa.

    • Anonyymi

      Hitto, vähä oon kyllä sille kade!

    • Anonyymi

      Tuon kaverin olen nähnyt jo vuosia sitten joitain kertoja kouvolan keskustassa, ehkä kirjastossa lehtiä lukemassakin. Silloin vielä ihan ok kuosissa ja selvinpäin päiväsaikaan. Varmaankin työelämä on jäänyt aika etäiseksi nuoresta asti.

    • Anonyymi

      oon sairaseläkkeellä, ikää 43 vasta, uusi audi pihassa, hulppee okt ja mökki rannalla, en maska veroa tekemästäni pimeästä duunista netissä.
      eipä se muille kuulu,.
      pienet tulot mutta omaisuus senkus kasvaa. kohta teneriffalle koronapassin kanssa!
      t_: JJ

      • Anonyymi

        Ei tänne mitään veroja kannata maksaa,
        Afgaaniloisia taas aletaan elättämään ja sompuille kans tarttee kaikki maksaa. Ne kun kärsii siellä jossain niin parempi että täällä kärsii omat eikä nämä kunniakansalaiset.


      • Anonyymi

        Mä kasvatan kans parran ja keitto maistuu myös. Sopiiko tehdä seuraa??? Aletaa yhes räkättämää ohikulkijoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kasvatan kans parran ja keitto maistuu myös. Sopiiko tehdä seuraa??? Aletaa yhes räkättämää ohikulkijoille!

        Vaatii useiden vuosien harjoittelun, että pystyy juomaan jo aamuisin niin suuren määrän kaljaa, ja joka päivä.
        Harva siihen pystyy.


      • Anonyymi

        Ja tuotako pitäisi uskoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatii useiden vuosien harjoittelun, että pystyy juomaan jo aamuisin niin suuren määrän kaljaa, ja joka päivä.
        Harva siihen pystyy.

        Ei se kummoista reeniä tarvii, alkaa vaan kaatamaan ja seuraava tölkki perään ennenkuin alkaa janottammaan liikaa!


    • Anonyymi

      Itse en häntä lähestyisi millään tavalla. Historiaa tiedän sen verran, että voin näin todeta. Ja en kommentoi enempää, jokaisella oikeus yksityisyyteen.

      • Anonyymi

        Oletko jakanut persettä kun nokn kirjoitat ja ajattelet hänestä?


    • Anonyymi

      Partaherra oli saanut aurinkoisena syyspäivänä kaverin mukaan. Mukavaa näytti olevan.

    • Anonyymi

      Saa nähä pitääkö sinni kun talvi tosissaan tulee.

    • Anonyymi

      Ilahduttavaa aina nähdä kun hänellä on kavereita eikä tarvitse yksin päivystää

    • Anonyymi

      Ihmisillä pitää olla hyviä harrastuksia. Jotkut viihtyvät ulkona, toiset sisätiloissa.
      Aikoinaan 70- luvun loppupuolella Puistokartanossa istui sikaaria tupruttava, mustaviiksinen herrasmies. Lieneekö ravintolaa enää olemassakaan? Oli kirjoittanut Armi Kuuselasta kirjan.
      Teki pitkää päivää, oli aina kun tultiin teatterilta näytännöstä.
      Kouvola oli erikoinen paikka. Jotenkin se oli vielä ensimmäisten kaupunkipäivien lumoissa. Ikäseni puhuivat kaiholla vuodesta 1960.
      Tulin isommasta pohjoisen kaupungista- neljä vuotta vieräht paikassa.
      Lienee kehittynyt kuitenkin.

      • Anonyymi

        Ei ole puistokartanoa enää. Hoivakoti Ehtookartano paikalla nykyisin. Samoja asiakkaita voi tosin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole puistokartanoa enää. Hoivakoti Ehtookartano paikalla nykyisin. Samoja asiakkaita voi tosin olla.

        Mitä? Onko se todella sen paikan nimi?!


    • Anonyymi

      Hölmöläiset, ettekö muka tunnista TV:stä tuttua Aaron Kaufmania?!?

      Aaron käy aamuisin läpi rautatieaseman röskapöntöt ja ilmeisesti saalis on tuntuva, koska aina löytyy aamupäivän kuluessa uutta täysinäistä punaista tölkkiä. Nyt syksyn tullen Aaron saattaa muuttaa takaisin Texasiin?

    • Anonyymi

      Kaveri tuli Manskilla juttusille, puhui ihan järkeviä, ei muuten uskoisi. Tuskin kevättä
      kumminkaan näkee jos harrastus jatkuu oli hampaat ja silmämunat yhtä keltaiset joten
      eiköhän haima sano kohta poks.

      • Anonyymi

        No mikä on syy? Ihmiset muistuttaa enemmän elukoita, jotka kattoo kun kaveri kaatuu kohta jaloiltaan. Niin pitkään kun pysyy pystyssä vaikka istuallaan silmät auki, niin ok?
        Kertokaapa sitten mistä nämä tällaiset koostuvat? Kantaväestöstä vai maahanmuuttajista? Ja monestako muslimi/afrikkalais perheestä on esim. lapset laitettu huostaan? Monessako kantaväestön ongelmassa muslimit ja mamut ovat tarjonneet apua ja tukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on syy? Ihmiset muistuttaa enemmän elukoita, jotka kattoo kun kaveri kaatuu kohta jaloiltaan. Niin pitkään kun pysyy pystyssä vaikka istuallaan silmät auki, niin ok?
        Kertokaapa sitten mistä nämä tällaiset koostuvat? Kantaväestöstä vai maahanmuuttajista? Ja monestako muslimi/afrikkalais perheestä on esim. lapset laitettu huostaan? Monessako kantaväestön ongelmassa muslimit ja mamut ovat tarjonneet apua ja tukea?

        Nolla. Ja nollassa tapauksessa. Näistä apinoista on meille vain ja ainoastaan kustannuksia sekä haittaa.


    • Anonyymi

      Aloittavalle miltä itsestäsi tuntuisi jos sinusta perustettaisi tällainen palsta?

      • Anonyymi

        Tuskin yhtään miltään sillä enpä taitaisi tietää mokoman olemassaolosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin yhtään miltään sillä enpä taitaisi tietää mokoman olemassaolosta.

        Eipä Mansinkaan Kokoomus keikarit osaa edes itse ymmärtää kun heistä asiaa kerrotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin yhtään miltään sillä enpä taitaisi tietää mokoman olemassaolosta.

        Niin tuttuja sanavalintoja 666, ketäpä ei lokki nokkisi .


    • Anonyymi

      Näyttää kevättä pukkaavan, partamies on palannut reviirilleen.

    • Anonyymi

      Kyllä. Ehdin jo huolestua tuleeko kesää ollenkaan.

    • Anonyymi

      Rautatieaseman odotushallissa viettää yönsä, muutaman vastaavan tyypin kera.

    • Anonyymi

      Viime yön oli mun luona T : Nina ps. Hänellä ISO

      • Anonyymi

        Ja minun luona se oli viime yönä. Iso on, ei mahtunut mun anneliin. T: Torava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minun luona se oli viime yönä. Iso on, ei mahtunut mun anneliin. T: Torava

        Paperiukot on näemmä löytänyt uusia rahanreikiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperiukot on näemmä löytänyt uusia rahanreikiä.

        En ole paperin puolelta, olen sellulta. T: Torava


    • Anonyymi

      Helsteenin Aarre se siellä Lidl:in hapiskaljaa nautisekelee ohi meneviä autoja ihaillen.

      • Anonyymi

        Vai Simo?


    • Anonyymi

      Millanen on 4 vuorokäynti? Tarkoittaako se yhen vuoron äijät kilometritehtaalle. 🤔

    • Anonyymi

      Siis pysäkille.

    • Anonyymi

      Taisivat aikoinaan vaikuttaa Lehtomäessä. Tästä aikaa varmaan 25 vuotta. Muistaakseni veljeksiä oli useampia, 2 ainakin

    • Anonyymi

      Tänään se oli osannu tehdä tölkeistä tornin. Oisko ollu 4 tai jopa 5 päällekkäin.👏👏👏👏🤟

    • Anonyymi

      Äsken oli 6

      • Anonyymi

        Aina vaan paranee! Loppukesästä on jo 10 tölkin torni pystyssä! 😎


    • Anonyymi

      voisin lahjoittaa hänelle lidlin punaista laatikollisen

      • Anonyymi

        Vie pysäkille


    • Anonyymi

      Oikea mainosmies kouvolalle.
      "Jos sinulla menee hyvin, muuta Kouvolaan. Pian ei enää mene"

      • Anonyymi

        Vanha Jaalalainen sanalasku:
        "Ei Kouvolaan tarvitse muuttaa, Kouvola muuttaa teille."


    • Anonyymi

      Lidlin punaisen alkoholiprosenttia on alennettu salaa 4.2 prosenttiin. Joku vois vinkata ukolle, että vaihtais prisman kuraveteen. Se on saman hintaista mutta vahvuudeltaan 4.3%

    • Anonyymi

      Yhtä kaikki, kun elämän matka lähestyy loppuaan, jokainen hoidetaan samoissa hoitolaitoksissa, tai sairaaloissa. Olit sitten raatanut veroeuroja yhteiskunnalle, tai kulkenut aseman ja Lidlin väliä kaljaa kitaten.

    • Anonyymi

      Minulta saisi kiljua. 17% ja halvalla monta litraa. paskapaperia kaupan päälle ja lidlin pussi oksennusta varten.

      • Anonyymi

        Voinko ripuloida samaan hintaan sun päälle?


    • Anonyymi

      Mistä tietää että kesä on tullut Kellomäkeen?

      No kun Fast N´ Loud:n Aaron Kaufman päivystää Lidlin pussipysäkillä.

      Siitä tietää että kesä on tullut!

    • Anonyymi

      Se on taas punanen kun intiaani.

      • Anonyymi

        Hyvin on aurinko tarttunut guruun! 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on aurinko tarttunut guruun! 😎

        Ai että mä olen kade!
        T. paperityöläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että mä olen kade!
        T. paperityöläinen

        Sun pitäisi olla kade mulle. T: Tonavan Ori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäisi olla kade mulle. T: Tonavan Ori

        Miksi sulle kyrpä pitäisi olla kade? Senkö takia, että voit toteuttaa fantasioitasi alistaessa ihmisiä, vai minkä takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulle kyrpä pitäisi olla kade? Senkö takia, että voit toteuttaa fantasioitasi alistaessa ihmisiä, vai minkä takia?

        Ohi meni että suhahti.


    • Anonyymi

      Kellomäen "Aaron Kaufman" nähty eilen Prisman pullonpalaustusautomaatin luona.

    • Anonyymi

      oon juanu koko päivän omatekosta kiljua iltapäivästä lähtien ja pierettää rimpatisti. kohta hernesoppaa iso lautasellinen! prööt tööt!

      • Anonyymi

        Fetissi on tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fetissi on tuokin.

        Tulee mieleen varoitukset alkoholin vaaroista. Yksi annos päivässä kohtuukäyttöä, joa juo kaksi, niin kuolee varmasti. Tällä pojalla rajat ylittyy jo parissa tunnissa ja niin iloisena istuu helteisellä bussipysäkillä jo toista kesää, ja oletettavasti harjoituksia tehdään myös talvisaikaan.
        Pelotellaanko meitä turhaan alkoholin vaaroista vai eikö vaikutus ole kaikilla sama.


    • Anonyymi

      turhaan mulisevat. minä asun kaukana kouvolasta ainakin toistaiseksi ja olen nyt ryypännyt kiljua ja vahvaa viinaa joka päivä ainakin 3-5v putkeen, ei enää oikein meinaa känniä saavuttaa ellei kittaa aamuun saakka.
      nytkin vedän vodkaa ja jatkan kiljulla, elämä suomi shit landiassa on mukavempaa näin, olla aina vähän pienessä pierussa.

    • Anonyymi

      Päivä pelastettu bussipysäkillä, jos yksikin harrikkakuski pyyhältää kuusaalle päin, niin taatusti morjestaa. Se on tää parta, ja olut mikä yhdistää.

    • Anonyymi

      mulla ei ole harrikkapartaa mutta viikset ja pulisongit on, tykkään ka tsella bussipysäkillä 16v tyttösiä terv. 44v mies

    • Anonyymi

      Kyllä tämä on aito Aaron Kaufman, joka lähti TV-ohjelmasta Fast N´ Loud, eli Gas Monkey:n autopajalta toteuttamaan suomalaista unelmaa!

      Googleta kuvahaulla Aaronin niin huomaat että kyllä se hän on! Maailmankuulu TV-tähti Kellomäessä!

    • Anonyymi

      On varmasti mahtavaa kuluttaa aikaansa ja toteuttaa ominta itseään näillä palstoilla , kun voi kasvottomana suoltaa loputonta ilkeyttään muihin ihmisiin .
      Hetkeksi edes hyvä mieli .

      • Anonyymi

        Yks aloittaa tämmösen kiusaamispalstan ja muut lähtee mukaan. Lapsellista touhua. Joukossa tyhmyys tiivistyy.


    • Anonyymi

      Asiasta ei näköjään saa kirjoittaa niinkuin se on ..
      Kärsivällisyyttä :)

      • Anonyymi

        ai että niinkuin se on, kaikestako saisi kirjoittaa niinkuin mikäkin on?
        äly hoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai että niinkuin se on, kaikestako saisi kirjoittaa niinkuin mikäkin on?
        äly hoi

        Kas kas , itse manaajako ehtii linjoille pienellä vahvistuksella


    • Anonyymi

      Sellaiset täällä sontaa jauhaa muista ihmisistä joiden oma elämä on tylsää paskaa!!!!

    • Anonyymi

      Tänään oli joku toinenkin ihminen juomassa samalla bussipysäkillä alkoholia. Onko se rakkautta? Sen saamme tietää joskus tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      voisin miekin siel kiljua juoda ja katsella 16v tyttösiä etenkin niiden perseitä t:44v miäs

    • Anonyymi

      Odotan tässä linjur'kyytiä telebaariin ja ketä se muka haittaa jos nyt pari olutta ottaa samalla.

      • Anonyymi

        Aarre haaveilee lottovoitosta et vois ostaa rekkaauton ja vois kädellä tervehtiä vastaantulevaa rekkamiestä..on kortti ja ajannu töikseen aikoinaan🌝


    • Anonyymi

      Kellomäen Aaron Kaufmann on legenda. Jos hän haluaisi olla kuuluisuudesta rauhassa, ei hän esiintyisi niin vilkkaalla paikalla. Viime viikolla nojaili samaan bussipysäkin tolppaan ja nautti juomia. Mikä olisi hienompaa?

    • Anonyymi

      Tämä parrakas nuori mies on itse asiassa todella fiksu kaveri, hyvä ja normaali ihminen vaikka syrjäytynyt ja yksinäinen. Minun sydän ainakin särkyy joka kerta kun näen hänet. Näin hänet jo vuonna 2018, silti kukaan ei ole auttanut tai ottanut koppia hänestä. :( Lopettakaa kiusaaminen, on niin lapsellisia ja törkeitä yksinkertaisten ihmisten kommentteja täällä. Mitäköhän te kiusaajat tällä palstalla tai muualla olette tehneet konkreettisesti hänen auttamisekseen? Ette taida tietää ollenkaan, miten syrjäytymistä, yksinäisyyttä ja alkoholisoitunista ehkäistään tai miten siinä tilanteessa olevia autetaan. Nämä ilkeät ja ala-arvoiset kommetit hänestä täällä kertovat eniten teistä kommentoijista itsestänne sekä juuri siitä mikä tässä yhteiskunnassa ja maailmassa on vialla...

      • Anonyymi

        Sinä olet tuntenut hänet jo 4 vuotta etkä ole ottanut häntä siipiesi suojaan, menemällä vaikka naimisiin hänen kanssaan! Kuinka sydämetöntä!


      • Anonyymi

        Ihmisillä on myös oma vastuu elämästään.
        Yhteiskunta kyllä auttaa heikompiosaisia. Osa heistä vain heittäytyy veronmaksajien elätiksi, vaikka kuinka normaali, ja fiksu ihminen olisi kyseessä, niinkuin edellisessä kirjoituksessa mainittiin.
        Ahkera "kuntoilija" ja parhaassa työiässä näkyy olevan, joten voisiko kaupunki järjestää pientä hommaa, vaikka roskien keräämisessä kuusaantien varrelta.


    • Anonyymi

      Jos Kellomäen Aaron Kaufmann pääsisi naimisiin, ei hänellä olisi enää tarvetta istua bussipysäkillä ja katsoa ohi ajavien autojen matkustajia ja kuskeja sillä silmällä.

      • Anonyymi

        Hän on itse valinnut pienimmän riesan tien.


    • Anonyymi

      Täytyykin alkaa Kaufmannin kaveriksi. Olisi juttuseuraa. Käynkin hakemassa 24 pakin olutta litlilstä ja sittem turisemaan hienon miehen kanssa hienoja asioita elämästä.

    • Anonyymi

      Minä ja Kaufman olemme hienoja ja siistejä miehiä.

    • Anonyymi

      Hyvä idea se 24 tölkin haku litlistä ja lyöttäytyminen seuraan, jotta toinen saa tukea elämäänsä.

    • Anonyymi

      Ensi viikolla alkaa syyssäät ja aurinko ei enää polta naamanahkaa.

    • Anonyymi

      paskat. iltalehdellä voi pyyhkiä perseensä. ei ne säätiedottajat mitään ihmeidentekijöitä ole.
      : JJ

    • Anonyymi

      Tuntuu kyllä tosi pahalta, että tällainen keskustelunaloitus tehdään. On sanonta, että se mitä sanot jostakin ihmisestä kertoo enemmän sinusta kuin siitä ihmisestä. On maailma mennyt julmaksi kun lyötyä lyödään. Jokainen huolehtikoon oman tonttinsa ja muutoin pitäköön turpansa kiinni. Ja jos ei ole munaa mennä jututtamaan kaveria suoraan ja esim. kysymään tarvitsisiko ehkä apua tai juttuseuraa, olla ihminen ihmiselle, niin on syytä katsoa peiliin ja laittaa käsi sydämelle. Kysy itseltäsi tämä asia : Olenko ihminen vai piru , saanko nautintoa siitä, että joku ihminen kärsii ja onko minulla itselläni niin paha olla että haluan mässyttää toisen ihmisen tilanteella joka näyttäisi olevan vieläkin pahempi kuin omani ?

      • Anonyymi

        Piru vastatkoon


      • Anonyymi

        Olet niin oikeassa!


    • Anonyymi

      Pyydetään Putin auttamaan meitä kouvostoliittolaisia elämänhallinnassa ja kosketuslaukauksissa.

      Miiiauuui😁

      • Anonyymi

        Aloittaja osaa myös neuvoa , historiansa tuntien .


      • Anonyymi

        "meitä"
        ollaanpa sitä niin olevinaan yhtä ja samaa


    • Anonyymi

      Nyt on joulukuu, vieläkö Aaronia on näkynyt tutulla paikallaan?

    • Anonyymi

      Muilla paikkakunnilla asuvat ihmiset ovat huomanneet tämän henkilön tavan istua samassa paikassa lähes alituisesti. Tämä on aiheuttanut kummastusta, että miksi tätä tapahtuu. Henkilö on kuuluisa todella laajalla maantieteellisellä alueella ja munen ulkopaikkakuntalaisen yksi jännitystä tuova elementti Kouvolan matkallaan on, näkevätkö he tämän henkilön bussipysäkillä vai ei.

    • Anonyymi

      Keväällä taas tavataan, punaisten tölkkien kera.
      Kylmillä kirjastossa on lämmin, ja palvelu pelaa, ja samalla voi sivistää itseä, ja perehtyä ihmisten psykologiaan.

      • Anonyymi

        Se onkin hienoa elämää sillä kirjojen ja uuden oppiminen viinaksien huurteissa on vielä euforisempaa.
        Ikävä vaan, että mikää hauska ei kestä ikuisesti, on pakko olla joskus kuukauden päivät juomatta, jotta viinakset toimisivat jälleen entisen toleranssin tavoin.
        Sitä kun ryypiskelee päivittäin itsensä känniin, niin se alkaa tuntua rutiinilta ja ei olekaan enää niin hauskaa, ja tätä eivät monet selväpäiset ees tiedä.
        Onnekas kaveri jos lidlin punaiset saavat euforisen olin päälle ja kestämään, minulla ne aiheuttavat pelkän kusihädän ja turvonneen olon.
        Minä jos vaihtaisin paikkaa hänen kanssaan, niin pitäisi olla 2 litraa kiljua tai vodkaa ja purkillinen nuuskaa.
        Nyt kolmas päivä pitkästä aikaa selvinpäin (antibioottikuuri) niin ei parane ottaa ja alkaa olla jo ikävä viinaa, mikäs siinä kun olisikin tässä sohvalla nauttien kirjan parissa lukien Suomen sotahistoriaa ja vilkuilla teinityttöjen kuvia netistä.
        Vielä muutama päivä ja sitten kippis.


    • Anonyymi

      no kirjastostahan se viisaus tulee.
      kirjastossa käyminen tekee ihmisestä paremman viisaammaan ja älykkäämmän ajan saatossa. siellä tehdään tietomiehiä pojista.
      kirjoista voit lukea kaiken saman minkä tiedon saat ammattikouluista ja lukioista. kaikki samat opukset ovat jokaisen saatavilla kun ne vaan osaa etsiä ja tulkita niitä.

      kaikkea voi opetella ja oppia fiksummaksi ihmiseksi.

      harmi että yhteiskunta ei toimi viisaasti eikä älykkäästi. olisi paljon muutettavaa mitä nykypäättäjät eivät kykene muuttamaan.
      liikenne on vaarallista. verot vievät tulot.
      jos perit omaisuutta ja myyt sitä, joudut vankilaan.

      kannattaa muistaa, että lakikirja on jollakin lailla sidoksissa raamatun kanssa.
      lain noudattaminen ei ole järkevää kaikissa puolin.
      ihmisellä kuuluu olla oma tilaisuutensa vaurastua. ihmisen omaisuus ei ole valtion.
      perintävero, kiinteistövero, lahjavero esim. ovat täysin järjenvastaisia. elämmekö vielä luola aikaa? - J

      • Anonyymi

        kokemuksella ei tee mitään jos lukee kirjoja


    • Anonyymi

      -7c° pakkasta ja siellä se herra lipoo halpaa kaljaa pysäkillä just nyt....raikas ulkoilma ja kylmä olut on hyvä yhdistelmä

      • Anonyymi

        👍 On se kova!


    • Anonyymi

      Hyvin usein viettää aikaa asemalla, samalla kerää tyhjiä pulloja ja tölkkejä roskiksista. Niistä on uudet kaljatölkit tehty!

    • Anonyymi

      Kevät on tullut ja säännöllinen toiminta Kellomäessä jatkuu.

    • Anonyymi

      Hänestä tulee Kouvolan uusi kaupunginjohtaja, osaa ainakin elää suu säkkiä myöten eikä ole heti ottamassa lisää velkaa

    • Anonyymi

      Karhu herää talviunilta, samoin tekee Kellomäen Aaron Kaufman. Kellomäen bussipysäkki rulettaa!

    • Anonyymi

      Jos viranomaiset ovat kieltäneet työnteon jo yhdeksän vuoden ajan, niin kuin puhelimessa kailotti, niin miksi sallisivat työnteon jatkossakaan.
      Joten katsellaan rekkoja jatkossakin kuusaantien pysäkillä, ja nautitaan mallasjuomista.

      • Anonyymi

        Kellomäen pysäkillä ollut viime aikoina ahkerasti ja punaisista tölkeistä pino. Aaronilla oli myös yhtenä päivänä jotenkin meno päällä, eli ilmeisesti piti omaa heiluvaa näytelmää pysäkillä.


    • Anonyymi

      Partamies valloittaa maailmaa, nyt aikaa vietettiin Varuskuntakadun kioskin jälkeisellä pysäkillä keskustaan päin.

    • Anonyymi

      Voisi järjestää yleisen keräyksen Teksasin matkaa varten. Fast n Loud:n kuvauksissa voisi tuurata Gas Monkeyn Aaron Kaufmania mennen tullen!

      • Anonyymi

        Surkeeta ku joku on jäänyt koukkuun huonosti tehtyyn amerikkalaiseen TV'n realitysarjaan.


    • Anonyymi

      ai nyt on partatyyppi pop.
      no vieläkös siellä liikkuu se yks mies joka aina kävelee kesät paljasjaloin ja juttelee itsekseen? usein tuli vastaan siinä kuusaalta kouvolaan menevällä pyörätiellä.

      • Anonyymi

        Ei ole näkynyt moneen vuoteen


    • Anonyymi

      Hei,
      24.06.2023 tapasin tämän herran ja oli viimesenpäälle fiksu herrasmies.Vaikeaa on meillä kaikilla välillä mutta tällä miehellä on ristuksen kova taakka kannettavana.Se tarvis yhteyskunnan apua.

      • Anonyymi

        Nimenomaan! Hänellä on ollut todella traumaattisia tapahtumia elämässään, joista nämä ilkkujat eivät tiedä yhtään mitään!
        Antakaa ihmisen olla!!


    • Anonyymi

      Peltimansikkasato on jälleen kypsynyt, on sadonkorjuun aika.

    • Anonyymi

      Luultavasti monet huolestuivat, kun pysäkki kuusaantien varressa olikin tyhjä, päivänä muutamana. Aurinko paistoi, ja Aaron oli poissa.
      Mutta, ei huolta. Aaron vain veteli sikeitä unia, kirjaston tietokonepöydän ääressä. Kaikki asiakkaat eivät vain ymmärrä, jos ihmistä väsyttää. Täti-ihmisellä oli muka tarvis käyttää tietsikkaa, ja oli keskeyttänyt makoisat unet. Oli jopa "heittänyt" Aaronin ulos. Mitähän kirjaston väki tästä epäinhillisestä omankäden oikeudesta tuumaa?

    • Anonyymi

      Jospa hän vaan yksinkertaisesti odottaa bussia ? Nousee kyytiin heti kun on kotimainen kuljettaja .

    • Anonyymi

      Eipähän ainakaan ole rikollinen , jotta oikeastaan pulinat pois .

    • Anonyymi

      Tänään Aaronilla oli omat juhlat tutussa paikassa. Tätä hymyilytti kovasti.

    • Anonyymi

      Ei helsteenil mitää hätää oo, lämmin kämppä siin seläntakaa talvenvaralle, sähköposti ei tosin taida olla, mut se ei niin haittaa elintarvikkeet säilyy paitsi silloin!

      • Anonyymi

        Eilen alkuillasta ambulanssi ajoi pillit päällä mun ohi ja kääntyi bussipysäkille partamiehen luokse. Toivottavasti tällä kaverilla on kaikki ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen alkuillasta ambulanssi ajoi pillit päällä mun ohi ja kääntyi bussipysäkille partamiehen luokse. Toivottavasti tällä kaverilla on kaikki ok

        Kaikki ok. Tänään oli hakemassa evästä Prismasta.


    • Anonyymi

      Aika monet kerrat on tänä kesänä ollut aika huonossa kunnossa. Mitenhän kauan kroppa kestää?

      • Anonyymi

        Hyvin kestää! Nesteytyksestä on hyvä pitää huoli lämpimällä kelillä.


    • Anonyymi

      Paljon on omassa elämänhallinnassa petrattavaa , jos pitää negatiiviseen sävyyn käsitellä tätä asiaa .

    • Anonyymi

      Poliisi on häirinnyt partamiehen harrastustoimintaa useamman kerran viime aikoina. Joka kerta on kuitenkin palattu takaisin.

    • Anonyymi

      Aaron on virallinen Kouvolan "käyntikortti", sillä hänet tunnetaan laajalti niiden ulkopaikkakuntalaisten keskuudessa, joiden matka käy Kellomäen kautta.

    • Anonyymi

      Aaron aloitti tissuttelua kyseisellä pysäkillä yli kaksi vuotta sitten ja edelleen tissuttelee Lidlin olutta samalla passipaikalla. Kerran sattui samaan aikaa Lidlin kassalle illalla ostamaan lisää juomista ja vähän syömistäkin tokaisten myyjälle, että ”pitää lähteä kotiin tissuttelemaan kun ulkona alkaa olemaan aika kylmä”

    • Anonyymi

      "Kyllä routa Aaronin kotiin ajaa. ..." Jokunen aika sitten oli väsähtänyt passipaikalle siten, että oli tullut uni kesken autontunnistuskilpailun. Onneksi tulee talvi ja ehkä bussipysäkin penkki kuluu pakkasella vähemmän. On muutoinkin riskialtista nukahtaa kylmällä ilmalla ja hieman tiedottomassa tilassa ulkosalle. Good bless Aaron and next summertime season of 2024!

      • Anonyymi

        Koditon ollut kesäkuusta asti.
        Nukkuu ulkona vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koditon ollut kesäkuusta asti.
        Nukkuu ulkona vieläkin.

        no siinä on mies ainakin, jolla on vapaus asua vaikka merenrannalla.
        ei ole kahlinut itseään velkahelvettiin.
        ei ole taloa, jos et pääse eroon, ei nalkuttavaa muijaa, eikä muutakaan.
        mies, olut ja taivas.
        aina reissumies jostakin katon pään päällensä löytää ja luonto, se on sitä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koditon ollut kesäkuusta asti.
        Nukkuu ulkona vieläkin.

        no antakaa nyt perkele suomimiehelle yösija.
        miltäs itsestänne tuntuisi nuokkua tuolla kylmässä ja miettiä minne sitä menisi pitualteen.
        kyllä tässä maassa yksinäisiä eläjiä riittää ja jos joltakin puuttuu oma asunto, niin antakaa tilaa. olette sentään Suomessa ja valmiit puolustamaan omaa maatanne, missä asutte.
        antakaa muillekin siihen mahdollisuus.
        testamentit on perseestä.
        aina se parempi saa paremman ja seli seli paskapuheita riittää.
        saatanan itsepäiset kusiaivot mieti kuin omaa napaansa.
        arvot mittaa kaiken, vitut siitä että tulisi elääkin ja nauttia elämästä, ei kun ne arvot , ne arvot ja kermaperseet tunkee muniaan huoriin ja sitten alkaa vuosikymmenien velkahelvetti, vain paras kelpaa. ei kelpaa se puinen torppa jossa myös voisi elää ihan aikuisten oikeasti sillä omalla rahalla.
        pennut heristetään pöksyistään pellolle kun aamu sarastaa kello seitsemän että läski karvaperseukko saa rauhassa runkata velalla maksetussaan tillitalossa.

        silti ostellaan kaikenmaailan halvatpaskat romut joita silloin it sellä oli ollut vuonna nappi ja lanka, toisten ajatuksesta viisveisataan "kunhan minä isäntänä päätän" ja perkele diiih se asia on "kun minä ja vittu sinä mitään".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no antakaa nyt perkele suomimiehelle yösija.
        miltäs itsestänne tuntuisi nuokkua tuolla kylmässä ja miettiä minne sitä menisi pitualteen.
        kyllä tässä maassa yksinäisiä eläjiä riittää ja jos joltakin puuttuu oma asunto, niin antakaa tilaa. olette sentään Suomessa ja valmiit puolustamaan omaa maatanne, missä asutte.
        antakaa muillekin siihen mahdollisuus.
        testamentit on perseestä.
        aina se parempi saa paremman ja seli seli paskapuheita riittää.
        saatanan itsepäiset kusiaivot mieti kuin omaa napaansa.
        arvot mittaa kaiken, vitut siitä että tulisi elääkin ja nauttia elämästä, ei kun ne arvot , ne arvot ja kermaperseet tunkee muniaan huoriin ja sitten alkaa vuosikymmenien velkahelvetti, vain paras kelpaa. ei kelpaa se puinen torppa jossa myös voisi elää ihan aikuisten oikeasti sillä omalla rahalla.
        pennut heristetään pöksyistään pellolle kun aamu sarastaa kello seitsemän että läski karvaperseukko saa rauhassa runkata velalla maksetussaan tillitalossa.

        silti ostellaan kaikenmaailan halvatpaskat romut joita silloin it sellä oli ollut vuonna nappi ja lanka, toisten ajatuksesta viisveisataan "kunhan minä isäntänä päätän" ja perkele diiih se asia on "kun minä ja vittu sinä mitään".

        Asiaa puhut!
        Tulee vielä päivä, kun kermaperseet joutuu katsomaan totuutta silmästä silmään.
        Nyt niitä naurattaa vielä velkaisissa kivitaloissaan, kun äänestivät vielä sota-ajan presidentinkin meille. mutta, mutta...


    • Anonyymi

      Voisin tuoda penkinlämmikettä miehelle ja liittyä seuraan.
      Kossua otan mukaan ison pullon ja sipuliteemakkaraa pötkön, siitä piisaa kummallekin herralle. Sitten pidetään tietokilpailuja koska ollaan tietomiehiä.
      Ruokakassista saa ottaa, kunhan osaa pyytää, siellä on pikkusuolaista.
      Semmosta se on bussipysäkkielämä.

    • Anonyymi

      Näin kylmillä kirjastosta on löytynyt nukkumapaikka.
      Huono asia vain, kun kaupungin hommaama tietokonepaikka menee samalla. Olisihan kirjastossa parempiakin nukkumapaikkoja..

      • Anonyymi

        Onhan Kouvolassa autiotaloja, liitereitä, navettoja ja hylättyjä mökkejä, sinne vaan nukkumaan. Kesällä voi peseytyä vaikka kymijoen rannalla tai missä nyt vettä on.
        Omenavarkaisiin, niin saa hedelmiä.
        Kirkkoonkin voi mennä ja sinnekin voivahingossa nukahtaa.


    • Anonyymi

      Hellsten oli tutulla asemapaikallaan viimeviikon nollakeleillä.

    • Anonyymi

      Vävy oli kerran yhtaikaa pysäkillä niin kertoi että myllykoskelta oli ehdotettu asuntoa. On näköjään jäänyt kouvolaan.

      • Anonyymi

        Joku on varmaan ajatellut että Mylsä olisi parempi paikka.


    • Anonyymi

      Pääkirjastossa näkyy nukkuvan näkyvällä paikalla päivittäin. Äänestäjät tuota välillä ihmettelevät, kun kuorsaus kuuluu kun ovesta sisään tulee, ja joku käy sitten herättelemässä, mutta kohta taas nukahtaa uudestaan.
      Kirjaston vakiokäyttäjät ihmettelevät miksi kaupunki voi luovuttaa yhden tietokoneen pelkästään nukkumisympäristöksi, eikä kukaan puutu ongelmaan.

      • Anonyymi

        Ei Kouvolassa ole tietokoneille käyttöä, helmitauluilla mennään.


    • Anonyymi

      Pääkirjasto on hyvä nukkumapaikka, jos ei ole asuntoa. Kaikkea hyvää Aaronille, pian on taas bussikatoskelit.

      • Anonyymi

        Menis koneen äärestä muualle nukkumaan


    • Anonyymi

      Vieläkö palaa pysäkille kun alkaa kevätaurinko lämmittämään ?

      • Anonyymi

        JOILLAKIN EI OLE OMAA ELÄMÄÄ?PITÄÄ VAHTIA TOISTEN ELÄMÄÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOILLAKIN EI OLE OMAA ELÄMÄÄ?PITÄÄ VAHTIA TOISTEN ELÄMÄÄ!

        Joo ihme tyyppi kun kyttää kuka ajaa ohi


    • Anonyymi

      Kausi 2024 on jo korkattu jonkin aikaa sitten. Eiköhän kohta palata täyteen "aikatauluun".

    • Anonyymi

      Kyllä ilahdutti taas kovasti nähdä herra pysäkillä kera punaisten tölkkien

      • Anonyymi

        Hänellä on nyt "tyttöystävä" kreisihotmama joka pykälä pystyyn rahankeruuta Aarre Hellstenille. Yhdessä istuvat illat Kouvolan asemalla örisemässä kaljatölkit käsissä.Tapahtumaa kuvataan sitten tik Tokin.Mamma itse asuu Koiralla mökin mörskäassä jossa ei ole mukavuuksia.Jo kesällä mamma istui Aarren kanssa pysäkillä.


    • Anonyymi

      Hänelle on asuntoa tarjottu Kouvolan lähialueilta,mutta kieltäytynyt. Tämän vuoksi eli talven kodittomana.

      • Anonyymi

        Mutta ei keskustasta vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei keskustasta vai

        On tarjottu 4km päästä Kouvolan keskustasta.
        Oli liian kaukana niin piti talvi viettää ulkona :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tarjottu 4km päästä Kouvolan keskustasta.
        Oli liian kaukana niin piti talvi viettää ulkona :D

        Mistä tämän tiedät?


    • Anonyymi

      Asuntoja tyhjillään mm. Myllykoskella, mutta onko siellä mahdollista nukkua kirjaston tietokonepöydällä? Ei, siksi keskusta, ja kesällä vilkasliikenteinen Lidlin risteys.

    • Anonyymi

      Miksi ei miehen anneta asua keskustassa?

    • Anonyymi

      Hämmästyin kun kuulin, että hän on vasta 48 vuotias!

    • Anonyymi

      Jos paskoo kämpän joka on verovaroista maksettu niin voi voi….

      • Anonyymi

        Mistä tiedät tämänkin...........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät tämänkin...........

        Virkamiehillä pitäisi olla vaitiolovelvollisuus vai oletko itse virkamies


    • Anonyymi

      Sääli on sairautta. Itsehän on tilanteensa herra. Hävettää tuo mainoskasvo.

    • Anonyymi

      Rautatieasema nykyään villi länsi

    • Anonyymi

      Nyt on perustettu exodus humanitaarinen ihmisoikeusjärjestö.
      Joka kerää rahaa mm Aare hellsten asuntoon.
      Rahat menee suoraan apua tarvitseville.
      Kreisihotmama on kerännyt rahaa tiktok tilillään ja torille kadulla.
      Olis hyvä tietää miten tämä Aarre on menettänyt kotinsa ja miksi sossu ei järjestetä hälle asuntoa.

      • Anonyymi

        No siinä meillä onkin mahtava rahankerääjä. Toxinen räpätäti, kouvolan keulakuva.


      • Anonyymi

        Jos ei huoli asuntoa niin ei kannata rahojaan tähän projektiin tuhlata


    • Anonyymi

      Onhan ihmisillä myös oma vastuu elämänsä suunnasta....

      • Anonyymi

        Ja vapaus elää välittämättä muiden mielipiteistä.


    • Anonyymi

      Nämä tölkkien kerääjät samoin tyhjentäjät ovat kehittyneet uudelle levelille!
      Tiktok rahankeräys!! Jos suu napsaa mut rahat puutuu keräys pystyyn.
      Aarteelle rahaa jos joku kehtaa kysyy,mihin raha käytetään hirveä raivo huuto.
      Banni nappi laulaa.
      Eu tukea meinataan myös hakea!!

    • Anonyymi

      Elämä on
      Aarre.
      Sitä pitää vaalia.

    • Anonyymi

      TT:ssä ainakin 2 henkilöä kerää rahaa bussipysäkkimiehelle. Toinen jopa pahoinpiteli alaikäisen pojan rautatieasemalla. Youtubesta löytyy video Exodus presidentin kanavalla ja sama video löytyy myös TT:stä Kouvolan Rautatie kanavalta.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe