Monikultturistit toitottavat ihmisille yhä uudestaan ja uudestaan samaa säveltä maahanmuuttajien erinomaisuudesta.
Ja sitten löytyy porukkaa joka on tarpeeksi tyhmää tai sinisilmäistä uskomaan heidän puuppaansa.
Kuten tämä tyyppi joka tappoi asunnossaan somalin.Oletettavasti kyse oli itsepuolustuksesta.
Nehän menivät yhdessä miehen asunnolle.
Ironista tässä on se että nyt kun ensimmäisen kerran tapetaan Helsingissä somali ei tekijä olekaan rasisti,vaan tyyppi joka ihan oikeasti pitää mustista.
Ironista,eikö totta?
6
704
Vastaukset
- Freestyler
jos valkoinen ROTU TUHOTAAN LOPULLISESTI?? mitä välii sillä enää sitten on kun sut ja sun perheesi on pakotettu palvomaan mustia ja juutalaisia JUMALINA??? sitä paitsi suurin osa valkoisista rasisteista on jo suvaitsevii ihmisii, koska valtio PAKOTTAA lapset jo koulussa PALVOMAAN mustii ja juutalaisii!!! AHHAHAHAHA!! sua varmaa vituttaa kun et voi tehä mitään muuta kuin ruikuttaa netissä!!! HAHAHHAAHAHAHA!!!!
- typykkä
olet aivan pihalla asenteinesi. ei KUKAAN pakota
pitämään mamuja jumalina. tajuu jo. tee itselles selväksi mitä mietit ja kirjoita vasta sitten. sun aivoituksista näkee että oot ihan seko
koko jäbä. ole aina asiallinen jos pystyt.
senkin sittisontiainen, se olet et muuta. - nilza
Ei kukan pakota palvomaan mustia tai juutalaisia vaan oleman vihamatta niitä
- RaggaRouva
Otatkohan sä tämän nyt ihan väärällä tavalla???
- finnboy
Ei kyseessä ollut rasistinen teko.
Mikä pistäisi ihmiset luulemaan jotain tollasta. Taitavat itse olla rasisteja. Mä näin siinä vaan miehen tappavan toisen miehen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777