Lukekaapa:
https://www.kaleva.fi/haapaveden-kaupunki-irtisanoi-valtuutettu-ilkka-re/3880997
Öhötys lapsille loppui. Hyvä Haapavesi!
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä näin. Nopeampi reagointi toki suotavaa jatkossa. Nollalinja tällaiselle.
- Anonyymi
Jo on markkinat, kun Jumalan sanaa ja rokotevastaisuutta ei enää persulle sallita?
- Anonyymi
Aika oudoiksi menee palstahäirikön touhut. Pelkkä linkki, maksulliseen linkkiin.
No - sehän on todettu, antipersu on lipasellinen, ja vuosien varrella tuntuu vain pahenevan.- Anonyymi
Eihän tuon aloittajan kanssa, hänen tarinoitaan, ole mitään syytä järjellisten ihmisten edes lukea. Antipersuhan tuo on, joka itselleen pääsoin hoitaa vastailun. Täydellisen joutava henkisesti häiriintynyt henkilö.
Haapaveden teurastajan paikka on tosiaan jossain muualla kuin viattomien lasten keskuudessa.
Ja sulka hattuunhan tämä erottaminen jälleen persuissa on, joten kaikki voittivat.- Anonyymi
Paha sanoa, kun olet sen tuollaisen linkin kanssa esittänyt, jota ei voi vapaasti lukea.
Anonyymi kirjoitti:
Paha sanoa, kun olet sen tuollaisen linkin kanssa esittänyt, jota ei voi vapaasti lukea.
Kyllä linkin esittäjä oli kaltaisesi antsu enkä minä.
- Anonyymi
Remes on itse sielunvihollisen päähänsä päästänyt. Ei mitään normaalia ihmistaitoa ole tuossa ihmisessä. Persuihin toki sopii hyvin.
- Anonyymi
Mikä ihmeen Remes? Taas yksi persu lisää jota vainoat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen Remes? Taas yksi persu lisää jota vainoat?
Lue se linkki,tollo.
- Anonyymi
Miten persua voi vainota? Persu tekee sen ihan itse itselleen. Miltä se kuulostaa, kun pölhöpersu uhriutuu puolustellakseen Haapaveden teurastajaa? Suoraansanottuna vikapäiseltä.
- Anonyymi
Mihin virkaheitto opettajasta enää on? Aisantolpaksi?
- Anonyymi
Hienoa että tähän hirveään haittapersuongelmaan on puututtu. Monissa kunnissa on valtuusto ja kuntatyö halvaantunut jonkun persun takia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31047Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15951Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744