öljynvaihdossa jätetään öljyt vaihtamatta mutta laskutetaan kyllä asiakasta?
kuinka yleistä on että
11
108
Vastaukset
- Anonyymi
Lienee sekin joillain korjaamoilla tapana.
Turun lähellä nainen vei autonsa määräaikais huoltoon ja koko laskun sisältöä en päässyt näkemään mutta oli laskutettu mm. männänrenkaat ja niiden vaihtotyö.
Vanhempi nainen tekniikasta tietämättömänä maksoi laskun eikä alkanut kyseenalaistamaan laskun sisältöä. - Anonyymi
Lähes joka neljäs korjaamo laskuttaa, mutta ei tee laskutettua työtä.
Sen takia kannattaa kirkasta kynsilakkaa laittaa eri liitoksiin, josta näkee, että onko käyty vai pelkästään kkauempaa katseltu. - Anonyymi
Ei ole yleistä. Öljyn vaihtamisen tekee normikinneriin niin vähällä vaivalla ja vähin kustannuksin ettei kannata fuskata. Sitäpaitsi mittatikusta näkee heti onko vaihdettu vai ei.
Yleisin ja erittäin yleinen kusetus on vaihtaa osia tarpeettomasti. Kusetus toimii siten että kun auto on korjaamolla ja jos omistaja on vielä järjissään, asiakkaalle soitetaan ja pyydetään lupa vaihtaa joitain osia siinä samalla kun auto on korjaamossa. Korjaamolta soittava väittää syntyvän säästöä jos heti uusitaan jotain. Jos omistaja on ikääntynyut nainen, lupia ei kysellä. Öljynvaihtoon tuodusta autosta tulostetaan vajaan tonnin lasku ja kerrotaan mitä kaikkea on uusittu. - Anonyymi
Ei mikään paja ole niin tyhmä, että jättää sellaiset työt tekemättä jotka tyhmäkin voi helposti tarkastaa. Loppuu firmalta äkkiä työt kokonaan.
Vainoharhaisuus on sairaus ja pelko että aina kusetetaan. - Anonyymi
Yleisin kusetus on ne pienet automaattisesti laskutettavat nesteen lisäykset ihan merkkiliikkeissä.
- Anonyymi
VW korjaamoilla ei ainakaan vaihdeta öljyjä koskaan. Siellä kun vaan lisätään sitä...
- Anonyymi
Kappas, palstalle on ilmestynyt yhden sanan ihme jonka nimi on
- Anonyymi
Nimeämainitsematta Tampereella eräs merkkiliike vuosihuollon yhteydessä sopi puhelimessa asiakkaan kanssa,että autoon saa vaihtaa uudenakun. Mutta olivat vanhaanakkuun liimannut uudentarran ja toiseensivuun unohtanut vanhantarran. Ja asiakas tunnistaa vanhan ja uuden muutenkin. Luulivat ettei asiakas huomaa kun akunympärillä on suojus.
- Anonyymi
Yrityksen tärkein tehtävä on voiton maksimointi. Se miten tämä tapahtuu, on yhdentekevää. Asiakkaan tehtävä on aina tarkistaa tehty työn jälki ja tarvittaessa reklamoida.
- Anonyymi
Enemmän yhtiö / virma tekee tappiota kun asiakkaat vaihtaa korjaamoo. Kilpailuittaja on paljon tollakinalalla.
- Anonyymi
Kaada itsellesi vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848