Pyhä Henki. Kadotuksen Lapsi - vakavana esimerkkinä Raamatussa?

Anonyymi

Pyhä Henki. Kadotuksen Lapsi - vakavana esimerkkinä Raamatussa


Raamatun Sana valaisee Jumalan Totuuden tietä!


Kiitetty olkoon Isä Jumala, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä siitä, että Hän armossaan ja viisaudessaan on huolehtinut meille Pyhän Sanansa – aarteeksi! Kun me nöyrästi Hänen Sanaansa kunnioitamme ja sitä ristien tiellä tottelemme, Hän itse huolehtii, suojelee ja varjelee meitä. Hän on uskollinen! (Ps 91:14-16, Ilm 3:7-13)

Jeesuksen totisen seuraajan tunnistaa siitä, että hän RAKASTAA Jeesuksen sanoja ja opetuksia! Joka ei kunnioita ja rakasta Jeesuksen opetuksia, sellainen ei ole Jumalan valtakunnan sisällä, eikä Pyhä Henki sellaista ihmistä ohjaa! Tässä Raamatun – itsensä Herran Jeesuksen sanoja: ( Joh 14:15-27)

• ”Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.”

• ”Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."

• ”Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt. "

• Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.”

(aloitus jatkuu)

51

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen: Pyhä Henki - Kadotuksen lapsi?)


      Surullista näkymää eksymyksestä, paholaisen Pimeyden tiestä!
      ----------------------------------------------------------------------------------

      Tätä kirjoittaessani minulla on hyvin syvä suru hengessäni? Miksi?
      Siihen on syynä tämä totuudesta eksyneen, pimeyteen suistuneen ihmisen tapaus, jonka edesottamuksia olen Herran edessä analysoinut ja niistä lukuisia Aloituksia kirjoittanut. . .

      Jo kesäkuussa 2021 sain Herran hengessä ymmärtää, mikä kohtalo tätä Ihmistä oli – on odottamassa? ( https://keskustelu.suomi24.fi/t/17068070/jumalan-hengen-ilmoitusta-sunille-6-8-2021 )

      Sen tiedon syystä koin tehtäväksi Raamatun Sanalla ”koetella” noita irvokkaita harhaoppeja ja rienauksia, joiden edessä totinen uskova voi vain järkyttyä!

      Olen siis kirjoittanut kaikkiaan 20 Aloitusta, analyysiä, koettelua, testausta - Raamatun viitekehyksessä. Joitakin Aloituksia on vielä esillä, toisia on kiireen kaupalla tahdottu ”siivota” pois silmistä. Totuuden suola kirvelee?

      Kaikella on alku ja loppu.. . .
      ---------------------------------

      • ”Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla.” (Saarn 3:1)

      Jumala hallitsee kaikki ajat. Niin omassa Valtakunnassaan, kuin kunkin ihmisen elinpäivät!

      Kaikkein traagisin asia on, jos – kun- ihminen kadottaa ja ohittaa ETSIKKOaikansa!
      (Tästä etsikkoajasta kirjoitin 3.7.-21 https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026620/raamatun-aarteita--(osa-2)---jeesus-kutsuu-turvaan-tuhon-alta!)

      On täysin loogista ja ymmärrettävää, että jos – KUN – ihminen itseriittoisuudessaan ja ylpeydessään vähättelee, jopa pilkkaa sitä hetkeä, KUN Jumala erityisesti kutsuu ja kehottaa paranukseen - on siis selvää, että myös Jumala lopuksi kääntää selkänsä, ja sienetöi asian. Taivaan ovet eivät aukene pilkkaajalle, Jeesuksen sovintoveren rienaajalle, valheiden saarnaajalle, vihaajalle! … Surullista, traagista!

      Tapaus Juudas Iskariot - kadotuksen lapsi!
      ----------------------------------------------------

      Raamattu kaikessa totuudessa on hyvin realistinen, mitä ihmiselämän kuvioihin tulee? Raamattu näyttää niin
      • pyhyyden kuin pahuuden
      • hyvikset ja pahikset
      • puhtaat ja saastaiset
      • taivaan perilliset ja kadotuksen lapset. . .

      Kaikki tuo on selkeästi luettavissa, todettavissa. Niinpä Raamattu kertoo myös avoimesti siitä, että yksi Jeesuksen oppilaista -Juudas - olikin Pimeyden lapsi, lopuksi kadotuksen lapsi!

      Jeesuksen tiesi pettäjän ja kavaltajan
      ------------------------------------

      Jeesus oli valinnut nuo 12 apostolia? Kyllä. Ja tässä porukassa lusmuili yksi vilpillinen, epäpuhdas, joka lopuksi näytti todellisen ytimensä. Kavaltaja, pettäjä. Saatanan asiamieheksi eksynyt.

      Jeesus kuitenkin osoitti Jumalan rakkautta tätä Juudas-parkaa kohtaan. Vaikka oli täysin tietoinen Juudaksen kavaluudesta.

      • ” Illan tultua Jeesus kävi aterialle kahdentoista opetuslapsensa kanssa. Heidän syödessään hän sanoi: »Totisesti: yksi teistä on kavaltava minut.» Murheen vallassa he alkoivat toinen toisensa jälkeen kysellä: »Herra, en kai se ole minä?»

      • Jeesus vastasi heille: »Minut kavaltaa mies, joka syö samasta vadista kuin minä. Ihmisen Poika lähtee pois juuri niin kuin kirjoituksissa hänestä sanotaan, mutta voi sitä, josta tulee Ihmisen Pojan kavaltaja! Sille ihmiselle olisi parempi, ettei hän olisi syntynytkään.”

      • ” Niin Juudas joka hänen kavalsi vastaisi ja sanoi: Rabbi, en kai minä ole se”? ( Matt 26:25)

      • ”Silloin yksi kahdestatoista opetuslapsesta, Juudas Iskariot, meni ylipappien luo ja sanoi: »Paljonko maksatte minulle, jos toimitan hänet teidän käsiinne?» He sopivat hänen kanssaan kolmestakymmenestä hopearahasta. Siitä lähtien hän etsi tilaisuutta kavaltaakseen Jeesuksen”

      • ”Ja katso, hänen vielä puhuessaan tuli Juudas, yksi niistä kahdestatoista, ja hänen kanssaan lukuisa joukko ylipappien ja kansan vanhinten luota miekat ja seipäät käsissä. Ja se, joka hänet kavalsi, oli antanut heille merkin sanoen: "Se, jolle minä suuta annan, hän se on; ottakaa hänet kiinni".

      • ”He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen.”

      • ”Ja kohta hän meni Jeesuksen luo ja sanoi: "Terve, rabbi!" ja antoi hänelle suuta. Niin Jeesus sanoi hänelle:

      • - "Ystäväni, mitä varten sinä tänne tulit?" Silloin he tulivat Jeesuksen luo, kävivät häneen käsiksi ja ottivat hänet kiinni. ” (Matt 26:47-50)

      (aloitus jatkuu)

      • Anonyymi

        Teuvollekin on Pyhä Henki lukuisten palvelijoiden kautta tarjonnut paluumahdollisuutta ristin juurelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvollekin on Pyhä Henki lukuisten palvelijoiden kautta tarjonnut paluumahdollisuutta ristin juurelle.

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."


      • Anonyymi

        Jumala on pitkämielinen.


      • Anonyymi

        Ja kun saavuttiin paikalle, jota sanotaan Pääkallonpaikaksi, niin siellä he ristiinnaulitsivat hänet sekä pahantekijät, toisen oikealle ja toisen vasemmalle puolelle.


      • Anonyymi

        Aivan niin!


      • Anonyymi

        Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; joille sinun apusi on rakas, ne sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Jumala!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."

        ”Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.”
        Psalmi 41:14


      • Anonyymi

        ”Hätäni päivänä minä sinua avukseni huudan, sillä sinä vastaat minulle.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvollekin on Pyhä Henki lukuisten palvelijoiden kautta tarjonnut paluumahdollisuutta ristin juurelle.

        ”Herra, Jumala Sebaot, kuka on voimassa sinun vertaisesi, Herra? Ja sinun uskollisuutesi ympäröitsee sinua.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvollekin on Pyhä Henki lukuisten palvelijoiden kautta tarjonnut paluumahdollisuutta ristin juurelle.

        ”Sinun todistuksesi ovat aivan vahvat, pyhyys on sinun huoneellesi arvollinen, Herra, hamaan aikojen loppuun.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvollekin on Pyhä Henki lukuisten palvelijoiden kautta tarjonnut paluumahdollisuutta ristin juurelle.

        ”Minä olen valinnut totuuden tien, olen asettanut eteeni sinun oikeutesi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."

        ” Herra on minun osani; minä olen päättänyt noudattaa sinun sanojasi.”


      • Anonyymi

        ” Minä riemuitsen sinun puheestasi, niinkuin suuren saaliin saanut.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."

        ” Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan, ja se pysyy.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.”
        Psalmi 41:14

        ”Sinä olet minun suojani ja kilpeni, sinun sanaasi minä panen toivoni.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on pitkämielinen.

        Sen voin vahvistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.”
        Psalmi 41:14

        ” Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvollekin on Pyhä Henki lukuisten palvelijoiden kautta tarjonnut paluumahdollisuutta ristin juurelle.

        ” Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on pitkämielinen.

        ” Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
        Aamen!


      • Anonyymi

        ” Herra on minun sieluni kerskaus, nöyrät sen kuulevat ja iloitsevat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”

        ” Herra on minun sieluni kerskaus, nöyrät sen kuulevat ja iloitsevat.”
        Aamen!


      • Anonyymi

        Onneksi herjakin loppuu aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvollekin on Pyhä Henki lukuisten palvelijoiden kautta tarjonnut paluumahdollisuutta ristin juurelle.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; joille sinun apusi on rakas, ne sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Jumala!"

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."

        ” Hän, nöyrä, hiljainen,
        Herramme suloinen,
        tuo meille lahjojansa
        ja kruunaa armollansa.
        Nyt Herrallesi kanna
        ylistys, hoosianna!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Hätäni päivänä minä sinua avukseni huudan, sillä sinä vastaat minulle.”

        ” Isänsä istuimelta
        hän kaiken vallan saa.
        Hän Hengellänsä ohjaa,
        valollaan valloittaa.
        Ja valtakunta Herran
        on vahva, voittaa kerran.
        Siunattu olkoon hän,
        ken meille tuo elämän.”


      • Anonyymi

        Suo meidän aina valvoa
        ja kestää uskossamme.
        Rohkaise heikot armolla,
        kun saavut, auttajamme,
        kun kohta huudon pauhina
        soi sydänyössä valtava:
        Nyt ylkä häihin saapuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun saavuttiin paikalle, jota sanotaan Pääkallonpaikaksi, niin siellä he ristiinnaulitsivat hänet sekä pahantekijät, toisen oikealle ja toisen vasemmalle puolelle.

        Tuossa hetkessä vielä näytti pahalta.


    • Anonyymi

      (Jatkoa aloitukseen: Pyhä Henki. Kadotuksen lapsi?)

      Jeesuksen kärsivällinen rakkauskaan ei voinut Juudasta enää pelastaa!
      --------------------------------------------------------------------------------------

      Niin äärimmäisen surullista kuin se onkin todeta, Jeesuksen armollinen asenne ei Juudasta pysäyttänyt. Hän oli valintansa tehnyt. Jeesus sanoi Getsemanessa Juudakselle lempeästi:
      • - YSTÄVÄNI, mitä varten sinä tänne tulit?

      Ei Jeesus esiintynyt vihan vallassa, kiukkuisena. Ei sanonut, senkin pa-holaisen kätyri! Ei. Hän puhutteli Juudasta sanalla "ystäväni". . .

      • ”Pääsiäisjuhla oli jo tulossa, ja Jeesus tiesi, että oli tullut se hetki, jolloin hänen oli määrä siirtyä tästä maailmasta Isän luo. Hän oli rakastanut omiaan, jotka olivat tässä maailmassa, ja hän osoitti heille TÄYDELLISTÄ RAKKAUTTA LOPPUUN ASTI.” ( Joh 13:1)

      • ”Pääsiäisjuhla oli jo tulossa, ja Jeesus tiesi, että oli tullut se hetki, jolloin hänen oli määrä siirtyä tästä maailmasta Isän luo. Hän oli rakastanut omiaan, jotka olivat tässä maailmassa, ja hän osoitti heille täydellistä rakkautta loppuun asti.” (Joh 13:1)

      • ”Näin Jeesus puhui. Järkyttyneenä hän sanoi heille: »Totisesti, totisesti: yksi teistä kavaltaa minut.» Opetuslapset katsoivat toisiaan ymmällään, tietämättä, ketä hän tarkoitti.
      • Jeesus vastasi: »Se, jolle annan tämän leivänpalan.» Sitten hän kastoi palan ja antoi sen Juudakselle, Simon Iskariotin pojalle.

      • ”Silloin, heti kun Juudas oli sen saanut, Saatana meni häneen.”


      Kadotuksen lapsi...
      ----------------------------

      Jeesuksen ylimmäispapillisesta rukouksesta: Johannes 17. luvusta:
      (Jeesus puhui)

      • ”Kun olin heidän kanssaan, suojelin heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut. Minä varjelin heidät, eikä yksikään heistä joutunut hukkaan, paitsi se, jonka täytyi joutua kadotukseen, jotta kirjoitus kävisi toteen. ”

      • ”Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se KADOTUKSEN l lapsi, että kirjoitus kävisi toteen. ”

      Jeesus siis osoitti Jumalan rakkautta - loppuun saakka, myös Juudasta kohtaan. Vaikka tiesi tämän kataluuden ja vihan. Näin Juudaksellakin oli mahdollisuus. Mutta hän kadotti etsikkoaikansa, sen hetken, jossa oli mahdollisuus vielä peruuttaa pahuuden linja. Hän heräsi liian myöhään!

      Juudaksen synti: viattoman veren kavaltaminen
      ------------------------------------------------------------
      • ”Kun Juudas, Jeesuksen kavaltaja, näki että Jeesus oli tuomittu kuolemaan, hän katui tekoaan. Hän vei saamansa kolmekymmentä hopearahaa takaisin ylipapeille ja vanhimmille ja sanoi: »Tein väärin, kun kavalsin viattoman veren.» Mutta he vastasivat: »Mitä se meitä liikuttaa? Omapa on asiasi.» Silloin Juudas paiskasi rahat temppeliin, meni pois ja hirttäytyi.” ( Matt 27:3-5)

      Totuudesta eksyminen – taivastieltä pois suistuminen!
      ----------------------------------------------------------------


      On siis täysin selvää, ettei se ole mikään totuuden ja taivastakuu, jos joku on joskus Herran tielle lähtenyt? On matkan alku, on kaikki koettelemukset – ristin kantaminen - sitten on pysyttävä Raamatun Sanan totuudessa. Loppuun asti!

      • ”Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.” ( Matt 24:42, Matt 25:14)

      • ”Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus.. .” ( Filipp 3:18)

      Voi arvioida, että Juudas onkin sellainen esimerkkitapaus, joka karulla ja traagisella tavalla osoittaa sen, miten käy – kun joku on ensin Jeesuksen seurassa, mutta sitten luopuu ja synnin pettämän paatuu! Paatumus on lopuksi ”hengellinen kuolema”. Koska Jumalan pyhyydellä ja saatanan pahuudella ei ole MITÄÄN yhteyttä. Raja on täysin selvä! Taivaaseen ei pääse mitään ”epäpyhää ja saastaista”! Ei valhetta, ei...

      • ”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.” ( Ilm 21:27)

      • ”Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. ” ( Ilm 22:14-15)

      • ”Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne KARITSAN VERESSÄ.” ( Ilm 7:13-14)

      Täällä maailmassa vielä kiroillaan ja häpäistään Jeesuksen Pyhää sovintovertakin. . MuttaTaivaassa ova ne jotka ylistävät ikuisesti Jumalan Karitsaa!

      • Anonyymi

        Juurikin noinikkäästeen!


    • Anonyymi

      Oikein kirjoitit.

      Pyhä Henki todella kadottaa,

      MUTTA VERI PELASTAA.

      • Anonyymi

        Pyhä Henki kirkastaa Kristusta! Häntäkin ristiinnauliittuna, mutta ylösnousseena!

        "Katso Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin" - sanoi Johannes kastaja.

        Ei Pyhä Henki kadota siis ketään. Vaan valheen henget, jotka eksyttävät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki kirkastaa Kristusta! Häntäkin ristiinnauliittuna, mutta ylösnousseena!

        "Katso Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin" - sanoi Johannes kastaja.

        Ei Pyhä Henki kadota siis ketään. Vaan valheen henget, jotka eksyttävät!

        ”Meidän sielumme odottaa Herraa, hän on meidän apumme ja kilpemme.”


    • Anonyymi

      Kyllä tämä eksyttäjä (T.S) tietää jollakin tasolla (vaikka pimeässä onkin) että kaikki ei ole kohdallaan!

      Mutta miettikääpä MITEN vaikeaa on tulla ALAS siltä korkealta kukkulalta, johon tämä T.S. on itsensä nostanut? Se ei hänelle onnistu. Mutta Jumala pudottaa hänet ankarasti.

    • Anonyymi

      Tämä T.S. kasvattaa syntiensä mittaa! Ei siis ihme, että Jumala on PÄÄTÖKSEENSÄ päätynyt.

      Niinkuin Jeesus - Juudaksen kohdalla. Näki - mitä oli sydämen komeroissa...

    • Anonyymi

      Vielä tämä surullinen eksynyt koettaa kertailla samoja vanhoja tarinoitaan.
      Se oli ehkä silloin? Että Jeesus jopa tahtoi lähestyä.

      Mutta mitä sitten tapahtui?

      Ja mitä NYT on?

      Saastaisen hengen paluu. Jeesus opetti.

      »Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. Silloin se päättää: ’Minä palaan kotiini, josta lähdin.’

      Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä
      se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.»

      Näin on sunille käynyt.. .

      Hän saattoi hetkeksi vapautua VIHAN siteistä..

      Sitten?

      Palasivat takaisin ne saastaiset henget. Viha... lapsesta saakka 40 vuotta kestänyt. (Itse on kertonut..)

      Ja huoruus, aviorikos, kaikki pahat henget pääsivät sisälle.

      Takaisin.

      Ja nyt?

      Miesparka vielä kuvitteluissaan luulee olevansa puhdas?

      Jopa Yksi Ainoa Pyhimys? Suomessa?

      Voi, voi voi!

      KAIKKI jotka lukevat hänen tekstejään

      näkevät pahuuden!

      Kuulevat pahuuden hirveän vihaäänen...
      Voi, voi, voi!

      Hän on Valheen pettämä. Paholaisen orja.

      Voi, voi, voi!
      Kiitos olkoon Jumalan, ettei Taivas ole avoinna pahuudelel, saastaisuudelle,
      Kristuksen ristin häpäisijälle!

    • Anonyymi

      Niin se näkyy, pahuus kasvaa ja tuottaa hedelmän.

    • Anonyymi

      Tarpeen ovat esiemerkit. Hyvät ja huonotkin. Ihminen joutuu miettimään....

    • Anonyymi

      Hebrealaiskirje 12:16-17

    • Anonyymi

      Niin se on, että ihminen voi kadottaa ikuisen osuutensa, kun ei tottele Raamatun Sanaa.

    • Anonyymi

      Niin sen elämä usein näytää, että ihminen herää liian myöhään!!

    • Anonyymi

      Se on tosiaan valitettavaa! Mutta? Mitä JUmalakaan voi, jos ja kun ihminen
      pysyy ylpeydessä ja hyölkää ja halveksii Jeesuksen opetuksia

    • Anonyymi

      Ihmisen pahuus ja viha kun kiehuu sisällä, niin se on kuin syöpä joka tuhoaa ja lahottaa ihmisen. Traagista on, että Sunikin vielä koettaa toisista etsiä ongelmaa.

      Jos menisi peilin eteen, niin näkisi että ONGELMA katsoo peilistä häntä itseään!

    • Anonyymi

      R.I.P.

    • Anonyymi

      Raamatussa on selkeä ja avoin linja.
      Pahuuttakaan ei silotella ja kaunistella.

      Siksi Raamatussa kerrotut pahuudetkin ovat opiksi!

    • Anonyymi

      Se onkin ihan oikein, että Suni on sanonut:

      En ole uskovainen....

      Eikä siis ole Jeesuksen Kristuksen uskovainen ja seuraaja!

    • Anonyymi

      Kyrie eleison!
      Anonyymi
      08.08.2021 20:42

      Viestiä Sunille.

      Olisi kiire tehdä täyttä totta.

      Tarkoittaa, että tulee antaa anteeksi kaikille niille, joita vastaan on kaunaa.

      Ja pyytää anteeksi kaikilta, joita on sanoillaan loukannut.

      Jeesus sanoi: Matteus 7:15

      "Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.!"

      Ellei teuvo Suni tahdo vapaasta tahdostaan totella tuota Jeesuksen käskyä, hänellä ei ole pääsyä Taivaan ovesta sisälle.

      Koska sinne ei pääse yhtään syntiä, ja anteeksiantamattomuuden synti estää pääsyn taivaaseen.

      Päätös on vapaa.

    • Anonyymi

      No, onko sulla hätä vai ei?

    • Anonyymi

      Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe