Pyhä Henki. Ilman pyhitystä ei kukaan näe Herraa!

Anonyymi

Pyhä Henki. Ilman pyhitystä ei kukaan näe Herraa!

Jumala on Pyhä. Jeesus Kristus on Pyhä Jumalan Karitsa. Taivas on Pyhä paikka. Taivaaseen ei ole pääsyä synneillä, valheilla, pilkkaamisella, herjauksilla.

Kiitos Jumalan, että Taivas on pyhä, pyhille, ja pyhitykseen suostuville!
Kiitos Jumalan, että ulkopuolella ovat silloin
pilkkaajat ja herjaajat ja ne, jotka Jeesusta ja Raamatun Sanaa nyt jalkoihinsa tallaavat!

Osat vaihtuvat! Kiitos Jumalan! Pilkkaajat saavat mennä "pilkkaajien loppusijoituspaikkaan" - pahuutensa kanssa!


Raamatun valoa ja varoitusta: Hebrealaiskirjeen 12. luvusta:

A) Pyhitys ja rauha ihmisten kanssa!
• ”Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa”

B) Katkeruudesta ja saasteesta. ..
• ” ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi.”

C) Epäpyhyydestä ja haureellisuudesta, siunauksen kadottamisesta, hylkäämisestä!
• ”ja ettei kukaan olisi haureellinen tahi epäpyhä niinkuin Eesau, joka yhdestä ateriasta myi esikoisuutensa.”
• Sillä te tiedätte, että hänet sittemminkin, kun hän tahtoi päästä siunausta perimään, hyljättiin; sillä hän ei löytänyt tilaa peruutukselle, vaikka hän kyynelin sitä pyysi.”


D) Paikka Jumalan ja pyhien edessä!

• ” vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,
- taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö, ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.”

E) Jos torjuu Jumalan puheen – miten käy?

• ”Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista. ”

• ”Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin."


F) Jumala on ”kuluttavainen tuli” - kuka kestää?


• ”Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla;
- sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli. ”

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus auttaa omiaan ja kantaa tarvittaessa!

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        ”Katso, Jumala on minun auttajani, Herra on minun sieluni tuki.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Katso, Jumala on minun auttajani, Herra on minun sieluni tuki.”

        Jeesus on uskollinen ja auttaa. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Katso, Jumala on minun auttajani, Herra on minun sieluni tuki.”

        Ei men, sinun henkesi haisee!


      • Anonyymi

        Jumalasi pysyköön korkeuksissa. Ihmisten asioihin puuttumisesta ei ole koskaan hyvää seurannut.


      • Anonyymi

        Oot sä "high"
        Jeesus ja aikalaiset polttelivat tunnetusti kannabista uskonnollisten kokemusten aikaansaamiseksi. Psykoosissa sitten Jeesustakin "piru" piinasi.


    • Anonyymi

      Tämä on myös palstan sääntöjen mukainen Pyhän Hengen herjaus.

    • Anonyymi

      Kyllä ihminen tietää mikä on oikein, jo 3 v lapsikin sen tietää ja sisäisesti ymmärtää, saatikka korkeasti koulutetut papi ja piispat, mikä oikein on ja mitä Herra tahtoo, mutta eivät tee, eikä tahdo tehdä.
      Tämä oli Paavalin ongelma. Ja tää on jokaisen ongelma, kun katsoo oman edun pyyntiin, joka on Jeesuksen opetusta vastaan.

      Jokainen sen ymmärtää, mutta asialle ei tehdä mitään.

      Yhteiskunnalliset rakenteet ei oikeudenmukaisuutta tue ja tässä asiassa uskovaiset aasit ratsastaa Jeesuksella. Koittavatko tappaa Jumalan nauruun?

    • Anonyymi

      Pyhää henkosta eli kannabista käyttämällä näkee varmaan yhtä sun toista ainakin omasta mielestä. Mutta eipä siinnä Jeesuksellakaan tripillä hyvin käynyt.

      • Anonyymi

        Katso Jumalan Karitsa joka ottaa pois maailman synnit ja näin Jeesus teki ristillä täydellisen työn, mitä varten Hän tuli ihmiseksi. Tämä on vaikea järjellä ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso Jumalan Karitsa joka ottaa pois maailman synnit ja näin Jeesus teki ristillä täydellisen työn, mitä varten Hän tuli ihmiseksi. Tämä on vaikea järjellä ymmärtää.

        Vain Pyhä Henki sen voi avata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Pyhä Henki sen voi avata!

        ” Ja iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti. Suojele heitä, että sinussa iloitsisivat ne, jotka rakastavat sinun nimeäsi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Pyhä Henki sen voi avata!

        Kas, yöllä paimenille
        taivaan enkeli
        sanoman pelkääville
        suuren ilmoitti.
        Eijaa, laulakaa!
        Lunastetut olemme
        kahleista kuoleman.


    • Anonyymi

      Voisiko joku kertoa, miten Saatanalle heitetty "pyhitetään"?

      • Anonyymi

        Hänelle papit antavat aluksi hieman tekohengitystä,
        jonka jälkeen hänet tekopyhitetään.


      • Anonyymi

        Tee ensin parannus ja kadu syntejäsi Teuvo. Siitä se lähtee.


    • Anonyymi

      Ylistys Jeesukselle!

    • Anonyymi

      Sitkeästi vastustaa totuutta meidän kaikkien tuntemamme valeprofeetta, mutta hän on saava rangaistuksensa synneistään.

    • Anonyymi

      Luulee olevansa yhäti viisas ja ovela, mutta miksi elämässä kävi niin, ettei ei sitten onnistunut seurakunnassa ja miksi loppui sunilaisuus ensimmäiseen kokoukseensa? Jäljellä on vain lakkaamaton viha ja lopulta kadotus.

      • Anonyymi

        Surullista.


    • Anonyymi

      ” Daavidin virsi. Herra, kuule minun rukoukseni, ota korviisi minun anomiseni. Vastaa minulle uskollisuudessasi ja vanhurskaudessasi.”

    • Anonyymi

      Jumalan sana on pyhä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe