Taas suomi hävinnyt yhdensodan, eiköhän 40 vuodenjälkeen muistella suurenavoittona.
Hyvä taleban
5
56
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi ei ole koskaan voittanut yhtäkään sotaa.
- Anonyymi
Ei nykyään puhuta enää "voittamisista". Käsite alkaa olla vanhentunut. Nykyään voisi puhua enemmänkin kattauksista, kuten pöydän kanssa.
Katso mitä tapahtuu Afganistanissa, ja kysy miksi USA antoi sen tapahtua.
Tämä kusipää kommarihallitus on pumpannut sinne miljardi euroa!!!!!! Mikä on lopputulos??? Nyt tuodaan karvakäsiraiskaajia Suomen veronmaksajien eläteiksi JÄLLEEN KERRAN !!! Kiitos kommarihallitus tästäkin SAATANAN KUSIPÄÄT!!!!!
- Anonyymi
Tuskinpa Suomessa nyt mikään mainitsemasi kommarihallitus missään on.
- Anonyymi
Se on helppo vanhankantaiseen tapaan syyttää kommareita joka asiasta. Fakta on se, että todellisen kommunistin vihollinen on raha. Nk. paljon puhuttu mikrosiru ihmisille ei voisi tulla, jos se ei olisi kiinnitetty rahajärjestelmään.
Kuten sanottua: Jumala on omassa voimassaan, ja hän laittaa oman merkkinsä valittuihin.
Ihmisistä tulee mieleen talebanit. Ihmiset lukee autuaallisesti mitä media kirjottaa, ja tarraavat vanhoihin käsitteisiin ja käytäntöihin, kuten talet lukee autuaallisesti mitä koraanissa on kirjoitettuna, ja tarraavat vanhentuneisiin islamin käsitteisiin ja käytäntöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556