Janni Hussin "pieleen menevät asuvalinnat"

Anonyymi

Janni Hussin elämässä sattuu ja tapahtuu. Kaikki menee koko ajan höpsösti pieleen. Milloin tulee hikoiluttavat lateksishortsit kun yrittää tilata biksuja. Nyt taas on mennyt tosi hauskasti asioita pieleen. Jannin elämä on yhtä kommellusta. Ei ihme että lätkänpelaaja näytti ovea. Jannihan yritti saada hänet mukaan "hassutteluun".

Milloin Jannille kerrotaan suoraan ettei hän ole koomikko?

3

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep. Ei naurata yhtään miljönääri-sukuun pyrkyröivä. Nättihän Janni on, muttei muuta.

    • Anonyymi

      Lateksibiksuistakin olisi saanut hurjaa huumoria. Olis vaikka pukenut ne sille poikkikselleen, ja testannut, kumpi virtaa paremmin tissi-vai pallihiki.

    • Anonyymi

      No nyt lensi kahvit näppikselle kun luin uusimman kommelluksen.

      -Radiojuontaja ja televisiopersoona päivitteli omaa asuvalintaansa.

      – Kun huomaat, et _oot taas_ porukan ainut, jolla jäi kauluspaita kotiin. No, mut onneksi on saunan jälkeen märkä tukka ja punaset posket, Hussi naureskelee kuvatekstissä.
      Hussin seuraajat huvittuivat kuitenkin aivan muista asioista, kuin tämän asusta.

      Huomio kiinnittyi erityisesti kattauksen etualalle aseteltuun paahtoleipäpussiin.

      – Verkkarit sopii hyvin pussitetun paahtoleivän ja juomatölkkien kanssa, eräs lohdutti.

      – Toi leipäkorin asettelu on kyllä just niin hieno ja tyylikäs, että varastan idean viimeistään joulupöytään, toinen naureskeli.

      – Leipäkorin pelkistetty tarjoiluasettelu, kolmas kiitteli kattausta.

      Hussia lohduteltiin myös asuvalinnasta.

      – Ei ne ravut enää tossa vaiheessa välitä mitä on päällä, yksi sanoi.

      – Rapujuhliin saavutaan mun mielestä sillain, miltä tuntuu, toinen komppasi.

      https://www.is.fi/viihde/art-2000008195088.html

      Jännää odottaa mikä hassu kommellus Jannille seuraavaksi tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1595
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1278
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1008
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe