Välikohtaus persujen puoluekokouksessa

Anonyymi

15

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouvan kanssa katsottiin katsoi telkkarista, kun Mestari luovutti puheenjohtajan nuijan Purralle. Rouva totesi siihen:

"Nuija ja tosinuija!"

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005798352.html

Nuija ja tosinuija

helppoahan se on kun puuaineskin löytyy omasta päästä. Vatuloimisen suurmestari joka on viime aikoina keskittynyt lähinnä kusitolppien sorvaamiseen ja tunkkien laajamittaiseen tarjoilemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helppoahan se on kun puuaineskin löytyy omasta päästä. Vatuloimisen suurmestari joka on viime aikoina keskittynyt lähinnä kusitolppien sorvaamiseen ja tunkkien laajamittaiseen tarjoilemiseen.

Lahkojohtaja jota hoitokokoustavat lestadiolaiskepulaiset pohjoispohjanmaalla palvoo edelleen vaikka ao. onnistui melkein hävittämään keskustan historiaan seuraajien yrittäessä pelastaa mitä pelastettavissa on siinä onnistumatta.

• Anonyymi

Todella omaperäinen kommentti:))))))

• Repe.RuutikaIIo

Muuten meni asteen verran sinnepäin mutta en ole banaani vaan syön niitä. En myöskään vihaa naisia vaan rakastan heitä, joskaan en kaikkia.

Mitäpä jos Antsu keskittyisit omaan elämääsi välillä? Vaikuttaa siltä, että hiomisen varaa saattaisi löytyä. 🤔

• Anonyymi

Nyt kärähti pahemman kerran pölhöllä.

• Anonyymi

Kenenkäs varaehdokas tämä olikaan 🤣

• Anonyymi

Ihan hyvä hörhöttäjät ajaa itsensä vain entistä tiukemmin ahtaaseen nurkkaan

• Anonyymi

• Anonyymi

Joo,o. Ihmettelen jo toistamiseen tälle aamua kuinka persuissa on näköjään edelleen siivoamatta ihmisiä joiden vihollinen on perussuomalaiset mikä ilmiönä on käsittämätön eli se, kuinka johonkin puolueeseen yleensä pesii tyyppejä jotka tekee sille yksinomaan vahinkoa. Tämäkin kaveri ihan selkeästi vuodepaikkaa vailla suljetulta kuten se äärivasurityyppi joka naamansa joka paikkaan työntää kutentuontapaisilla tapana on.

• Anonyymi

Vasaralähetystöjä tulossa ovien taakse.

• Anonyymi

Persut nahistelevat jopa keskenään jos ei tappelukaveria löydy muualta.

• Anonyymi

HUH HUH. Persut todellakin varastivat omat vaalinsa. Siis NeitiJussilaiset.
      Tosipersuja olisi ollut tarjolla puolueen johtoon, mutta Kremlin ohjeet olivat ilmeisesti hyvin tiukat.

Suomi takaisin venajänvallan alle?

• Anonyymi

Persut ovat jo oppineet venäläisen tavan laskea ääniä? Niin saadaan ainakin aina haluttu lopputulos. Sen verran varovaisempia persut kuitenkin olivat, ettei Purra saanut 101% äänistä, kuten Stalin aikoinaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3007
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      2513
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      49
      2378
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1818
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1449
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      39
      1091
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1067
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    Aihe