Entäs jos onkin niin että meitä johdetaan tietyissä asioissa harhaan silläkin ovelalla tavalla että annetaan ymmärtää joidenkin epätavallisten asioiden olevan olemassa jotka vaikuttaisivat sille että ne olisivat aivan itsestään ilmaantuneet meille antaen merkkejä olemassaolostaan ilman kenenkään meidän liittyen asiaan, vaikka asia onkin juuri päinvastoin. Ja sitten kun ihmiset ovat huomanneet nämä "epätavallisuudet" ja tuoneet kokemuksiaan esille tavalla tai toisella niin nämä tapahtumien "alullepanijat" ovat alkaneet tarkoituksellisesti keksiä eri syitä "valehdellen" niiden olevan ihan luonnollisia ilmiöitä yms tavalla että saisivat ihmiset ymmärtämään että valehtelesivat heille salaten oikean totuuden. Ja tämä on saanut aikaan tilanteen että ihmiset uskovat entistä enemmän näiden epätavallisten asioiden olemassaoloon, joita ei ole oikeasti edes olemassa.
Ja tällä kaikella pidetään sitä oikeiden oikeaa totuutta piilossa...
Totuuden todentamista
12
50
Vastaukset
Niin..., kiitoksia paljon kirjoituksestasi.
Kun valeita toistetaan päivästä ja kuukausista toiseen ja vuosia niin massat alkavat pitää niitä totuuksina.
Näin toimivat juuri nyt YLE ja valtalehdistömme.
USA:ssa on sentään voimakas vaihtoehtomedia mikä meidän maassamme on tukahdetettu lähes tyystin.- Anonyymi
Varmin merkki että Viki kirjoittaa itselleen on tuo:
"...kiitos paljon..."
Muistatko kun pari viikkoa unohdit uloskirjautua ja kiitit kirjautuneena itseäsi?
- Anonyymi
Yksi on ainakin sellainen että meidän luojamme on antanut käskyn joka on älä tapa. Sitten meille kuitenkin opetetaan että kyllä tappaa saa jos maata puolustetaan se on oikein velvollisuus. Kuka meidät on luonut? Ovatko upseerit sittenkin Jumaliamme? Opetusministeriössäkö Jumalat päätöksiään tekevät?
Hauska pohdinta jonka toki jätän itse kunkin arvioitavaksi.
Elämme kuitenkin aika raaássa maailmassa jossa toden tullen muinaisilla kirjoituksilla pyyhitään ahtereita. Sotilasjoukoille toki luetaan Jumalan siunausta koska sillä luodaan yhteishenkeä ja annetaan yksittäiselle ehkä epäröivälle sotilaalla mielenrauhaa tuleviin teurastuksiin.
Ammattisotilaat toki viis veisaavat mokomasta. He taistelevat sen puolesta joka palkan maksaa.- Anonyymi
Meillä ei ole mitään Luojaa todisteiden valossa.
Tiedämme että olemme kehittyneet evoluution ansiosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedämme että olemme kehittyneet evoluution ansiosta.Evoluutioteoria on yksi saatanan valheista jolla se pyrkii uskottelemaan että jumalaa ei olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedämme että olemme kehittyneet evoluution ansiosta.Minä en ainakaan ole kehittynyt yhtään mihinkään vaan ennemminkin päinvastoin kun olen viiniä lipitellyt. Joten ei ole ihme että olen palloteoreetikoksi muuttunut vuosien saatossa.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Hauska pohdinta jonka toki jätän itse kunkin arvioitavaksi.
Elämme kuitenkin aika raaássa maailmassa jossa toden tullen muinaisilla kirjoituksilla pyyhitään ahtereita. Sotilasjoukoille toki luetaan Jumalan siunausta koska sillä luodaan yhteishenkeä ja annetaan yksittäiselle ehkä epäröivälle sotilaalla mielenrauhaa tuleviin teurastuksiin.
Ammattisotilaat toki viis veisaavat mokomasta. He taistelevat sen puolesta joka palkan maksaa.Niin, palkkasotilas on sotivinaan ja Wagner on maksavinaan.
- Anonyymi
Viisaita pohdintoja.
- Anonyymi
Juttu pitää ehkä joiltain osin paikkaansa.
- Anonyymi
Näin se on
Kuin kiinalainen
Lautapeli - Anonyymi
Itse mestari Eckhard ei kyennyt pohdiskelemaan asiaa noin syvällisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561408
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu591311Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611301Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle641165Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041121Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58937Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu245913- 54897
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56893KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin81862