Onko kellään kokemuksia vakuutusmeklari Mekniasta? Soittivat ja vaikutti ihan asiafirmalta mutta näyttäisi omistajakaarti koostuvat Pohjolan Energian entisistä johtajista. Kyseinen firma siis teki näitä pakkomyyntejä aurinkosähköpaneeleista vanhuksille.
Olisikohan parissa vuodessa muuttuneet rehellisiksi?
Kokemuksia meknia vakuutusmeklari
23
8922
Vastaukset
- Anonyymi
Huijaus, pysy kaukana. Osaa puhua, mutta totuus kaukana. Katso ennemmin isompi ja varmempi yritys
- Anonyymi
Täysi huijaus, esiintyy ”asiantuntijana” mutta heidän oma-ansainta on päällimmäisenä. Ei välitetä sisällöstä, ja ehdoista tinkimällä haetaan ”säästöjä” josta sitten saa laskuttaa itselleen maksimaaliset palkkiot. Susi lammasten vaatteissa.
- Anonyymi
Täysi kusetus,antavat puuttelliset erittelyt mistä säästöt ovat tulleet ja tyrkkäävät laskun kouraan. Ehtaa lesta meininkiä.0/5
- Anonyymi
Uskovaisten kusetusfirma, pysykää kaukana.
- Anonyymi
Pakko sanoa että vaikuttaa näin lyhyen ajan perusteella aivan huippufirmalta. Eivät mene säästö edellä, vaan aidosti hoitavat kattavasti vakuutukset kuntoon. Tarkistavat, onko jotain turhia maksuja. Erittäin positiivinen kuva ja kokemus firmasta.
Lisäksi tarjoavat vuosittaista hoitopalvelua ja harkitsen vakavasti sitä. Vaikuttaa lupaavalta.- Anonyymi
Nyt tais olla firman porukkaa..
- Anonyymi
Moi van halen.
- Anonyymi
Ja mistähän päättelette lestadiolaisuuden liittyvän mihinkään? Mukavia kavereita ja tuttu säästänyt tuhansia heidän kanssaan.
- Anonyymi
Lestafirma joka on kasvanut vauhdilla siksi että suviseuroilla on helppo saada yrittäjä-uskonveljiä asiakkaiksi. Tällainen toiminta on mielestäni harmaata taloutta. Mutta sehän lestoilta kyllä käy.
- Anonyymi
Pakkohan niiden on keskenään kun ei muut ala millekkään.
Kommunisti ostaa S-ryhmästä, yrittäjä suosii Keskoa, vapaamuurarit tekee bisnestä vaan keskenään ja pien yrittäjät on muutenkin niin ahtaalla kun valtio kusee muroihin.
Alkais edes helluntalaiset jollekkin niin liikkuis raha tässä maassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan niiden on keskenään kun ei muut ala millekkään.
Kommunisti ostaa S-ryhmästä, yrittäjä suosii Keskoa, vapaamuurarit tekee bisnestä vaan keskenään ja pien yrittäjät on muutenkin niin ahtaalla kun valtio kusee muroihin.
Alkais edes helluntalaiset jollekkin niin liikkuis raha tässä maassa.Kaverilla jäänyt muutama yö nukkumatta?
- Anonyymi
Huonoa kokemusta minulla Meknia Oy autovuokraamon vakuutusten kilpailutuksesta. Heillä ei ollut täysin ymmärrystä toimialan vakuutusten poikkeavasta sisällöstä ja heidän kilpailuttama tarjous oli edullisempi, mutta vakuutus sisällöltään huonompi ja osin tosi pahasti puutteellinen.
- Anonyymi
Täysin oman edun tavoittelija. Jäivät useamman kerran kiinni valheesta prosessin aikana.. Yrittivät vielä päästä väkisin ”hoitamaan” ja laskuttamaan myös tulevaisuudessa. Ei enää koskaan tätä! Varokaa.
- Anonyymi
Osaavat kyllä myydä, mutta ikäväkseni jouduin toteamaan, että vakuutusten sisältö ja kattavuus oli huomattavasti huonompi vaikka toisin sanottiin Meknian puolelta. Onneksi tarkistin vakuutuksen sisällön tarkkaan. En valitettavasti uskalla kenellekkään kyseistä yritystä suositella.
- Anonyymi
Emme suosittele. Isoja säästöjä saivat aikaiseksi, mutta näistä ei rehellistä selostusta saanut. Jouduimme itse lukemaan kaikki läpi ja käymään vakuutusyrityksen edustajan kanssa läpi tuotteet, mistä säästö syntyi. Silloin selvisi asioita, joita Meknia ei kertonut edes keskustelujen jälkeen. Tuli huijattu olo. Kaikki olisi varmasti mennyt hyvin, jos olisi vain hyväksytty heidän suosittelemansa tarjous ja isot säästöt…
- Anonyymi
Eivät kertoneet selkeästi vakuutus tarjousten eroavaisuuksia ja avanneet tarjouksen tarkkaa sisältöä jolloin toimitin tarjouksen ja nykyiset sopimukset meidän yhteistyökumppani lakimiehelle. Hinta oli huomattavasti edullisempi, mutta sisältä ei ollut vastaava laajuudeltaan nykyiseen sopimuksen verrattuna. Ei ainakaan meidän tapauksessa vakuuttanut ammattitaito kuljetusliikkeen vakuutuksia kilpailutuksessa.
- Anonyymi
Onko tää joku mulle heti kaikki lestaatti firma?
- Anonyymi
Meillä huonot kokemukset. Vahinkoarviot vääristelty reilusti alle todellisten ja pyydetty niillä tarjouksia. Tällä tavalla saivat tarjoukset näyttämään halvoilta. Nyt tuli lopullinen lasku viime vuodesta ja selvisi asia, vakuutusyhtiö laskuttaa nyt todellisten vahinkojen mukaan. Mitään säästöä oikeasti ei syntynyt. Maksoin viime vuonna ”säästöstä” heille provikat, tappiolle jäin tässä hommassa.
- Anonyymi
Täysin samat kokemukset. Työtapaturmavakuutuksen tarjotut hinnat saatiin meidän tapauksessamme näyttämään reippaasti halvemmalta pudottamalla korvausolettamat kolmasosaan siitä, mitä korvaukset ovat historiassa olleet. Ja tästä ei meille kerrottu mitään. Selvisi vasta myöhemmin, kun ihmettelimme vakuutusyhtiölle lisälaskua, jolla vakuutusmaksu tuplaantui verrattuna tarjottuun.
Täysin lyhyt näköistä oman edun tavoittelua. Pysy kaukana!
- Anonyymi
Meknia kilpailutti vakuutukset, mutta lopputulos ei vakuuttanut. Hinta huomattavasti edullisempi, mutta niin myös vakuutusten korvaus summat. Onneksi huomasin ennen sopimuksen tekemistä enkä kerennyt maksaa heille vakuutusmaksujen säästöstä laskettavaa provisiota.
- Anonyymi
Työtapaturmavakuutuksen hinnan saivat puolittumaan kun Meknian tarjouksessa oli tapaturmaolettama 1/3 nykyisestä. Huijaavat törkeästi, jotta saavat laskutettua provikan vakuutus säästöstä.
- Anonyymi
Minäkin ihmettelen, miten liikennevakuutus voi olla 1000 €/ vuosi ja siihen lisäksi osakasko 200 €/ vuosi, jotenkin tuntuu ettei systeemi toimi
- Anonyymi
Itsellä myös huonoja kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569