Kokemuksia meknia vakuutusmeklari

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia vakuutusmeklari Mekniasta? Soittivat ja vaikutti ihan asiafirmalta mutta näyttäisi omistajakaarti koostuvat Pohjolan Energian entisistä johtajista. Kyseinen firma siis teki näitä pakkomyyntejä aurinkosähköpaneeleista vanhuksille.

Olisikohan parissa vuodessa muuttuneet rehellisiksi?

23

8922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huijaus, pysy kaukana. Osaa puhua, mutta totuus kaukana. Katso ennemmin isompi ja varmempi yritys

• Anonyymi

Täysi huijaus, esiintyy ”asiantuntijana” mutta heidän oma-ansainta on päällimmäisenä. Ei välitetä sisällöstä, ja ehdoista tinkimällä haetaan ”säästöjä” josta sitten saa laskuttaa itselleen maksimaaliset palkkiot. Susi lammasten vaatteissa.

• Anonyymi

Täysi kusetus,antavat puuttelliset erittelyt mistä säästöt ovat tulleet ja tyrkkäävät laskun kouraan. Ehtaa lesta meininkiä.0/5

• Anonyymi

Uskovaisten kusetusfirma, pysykää kaukana.

• Anonyymi

Pakko sanoa että vaikuttaa näin lyhyen ajan perusteella aivan huippufirmalta. Eivät mene säästö edellä, vaan aidosti hoitavat kattavasti vakuutukset kuntoon. Tarkistavat, onko jotain turhia maksuja. Erittäin positiivinen kuva ja kokemus firmasta.
      Lisäksi tarjoavat vuosittaista hoitopalvelua ja harkitsen vakavasti sitä. Vaikuttaa lupaavalta.

• Anonyymi

Nyt tais olla firman porukkaa..

• Anonyymi

Moi van halen.

• Anonyymi

Ja mistähän päättelette lestadiolaisuuden liittyvän mihinkään? Mukavia kavereita ja tuttu säästänyt tuhansia heidän kanssaan.

• Anonyymi

Lestafirma joka on kasvanut vauhdilla siksi että suviseuroilla on helppo saada yrittäjä-uskonveljiä asiakkaiksi. Tällainen toiminta on mielestäni harmaata taloutta. Mutta sehän lestoilta kyllä käy.

• Anonyymi

Pakkohan niiden on keskenään kun ei muut ala millekkään.
        Kommunisti ostaa S-ryhmästä, yrittäjä suosii Keskoa, vapaamuurarit tekee bisnestä vaan keskenään ja pien yrittäjät on muutenkin niin ahtaalla kun valtio kusee muroihin.
        Alkais edes helluntalaiset jollekkin niin liikkuis raha tässä maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkohan niiden on keskenään kun ei muut ala millekkään.
        Kommunisti ostaa S-ryhmästä, yrittäjä suosii Keskoa, vapaamuurarit tekee bisnestä vaan keskenään ja pien yrittäjät on muutenkin niin ahtaalla kun valtio kusee muroihin.
        Alkais edes helluntalaiset jollekkin niin liikkuis raha tässä maassa.

Kaverilla jäänyt muutama yö nukkumatta?

• Anonyymi

Huonoa kokemusta minulla Meknia Oy autovuokraamon vakuutusten kilpailutuksesta. Heillä ei ollut täysin ymmärrystä toimialan vakuutusten poikkeavasta sisällöstä ja heidän kilpailuttama tarjous oli edullisempi, mutta vakuutus sisällöltään huonompi ja osin tosi pahasti puutteellinen.

• Anonyymi

Täysin oman edun tavoittelija. Jäivät useamman kerran kiinni valheesta prosessin aikana.. Yrittivät vielä päästä väkisin ”hoitamaan” ja laskuttamaan myös tulevaisuudessa. Ei enää koskaan tätä! Varokaa.

• Anonyymi

Osaavat kyllä myydä, mutta ikäväkseni jouduin toteamaan, että vakuutusten sisältö ja kattavuus oli huomattavasti huonompi vaikka toisin sanottiin Meknian puolelta. Onneksi tarkistin vakuutuksen sisällön tarkkaan. En valitettavasti uskalla kenellekkään kyseistä yritystä suositella.

• Anonyymi

Emme suosittele. Isoja säästöjä saivat aikaiseksi, mutta näistä ei rehellistä selostusta saanut. Jouduimme itse lukemaan kaikki läpi ja käymään vakuutusyrityksen edustajan kanssa läpi tuotteet, mistä säästö syntyi. Silloin selvisi asioita, joita Meknia ei kertonut edes keskustelujen jälkeen. Tuli huijattu olo. Kaikki olisi varmasti mennyt hyvin, jos olisi vain hyväksytty heidän suosittelemansa tarjous ja isot säästöt…

• Anonyymi

Eivät kertoneet selkeästi vakuutus tarjousten eroavaisuuksia ja avanneet tarjouksen tarkkaa sisältöä jolloin toimitin tarjouksen ja nykyiset sopimukset meidän yhteistyökumppani lakimiehelle. Hinta oli huomattavasti edullisempi, mutta sisältä ei ollut vastaava laajuudeltaan nykyiseen sopimuksen verrattuna. Ei ainakaan meidän tapauksessa vakuuttanut ammattitaito kuljetusliikkeen vakuutuksia kilpailutuksessa.

• Anonyymi

Onko tää joku mulle heti kaikki lestaatti firma?

• Anonyymi

Meillä huonot kokemukset. Vahinkoarviot vääristelty reilusti alle todellisten ja pyydetty niillä tarjouksia. Tällä tavalla saivat tarjoukset näyttämään halvoilta. Nyt tuli lopullinen lasku viime vuodesta ja selvisi asia, vakuutusyhtiö laskuttaa nyt todellisten vahinkojen mukaan. Mitään säästöä oikeasti ei syntynyt. Maksoin viime vuonna ”säästöstä” heille provikat, tappiolle jäin tässä hommassa.

• Anonyymi

Täysin samat kokemukset. Työtapaturmavakuutuksen tarjotut hinnat saatiin meidän tapauksessamme näyttämään reippaasti halvemmalta pudottamalla korvausolettamat kolmasosaan siitä, mitä korvaukset ovat historiassa olleet. Ja tästä ei meille kerrottu mitään. Selvisi vasta myöhemmin, kun ihmettelimme vakuutusyhtiölle lisälaskua, jolla vakuutusmaksu tuplaantui verrattuna tarjottuun.

Täysin lyhyt näköistä oman edun tavoittelua. Pysy kaukana!

• Anonyymi

Meknia kilpailutti vakuutukset, mutta lopputulos ei vakuuttanut. Hinta huomattavasti edullisempi, mutta niin myös vakuutusten korvaus summat. Onneksi huomasin ennen sopimuksen tekemistä enkä kerennyt maksaa heille vakuutusmaksujen säästöstä laskettavaa provisiota.

• Anonyymi

Työtapaturmavakuutuksen hinnan saivat puolittumaan kun Meknian tarjouksessa oli tapaturmaolettama 1/3 nykyisestä. Huijaavat törkeästi, jotta saavat laskutettua provikan vakuutus säästöstä.

• Anonyymi

Minäkin ihmettelen, miten liikennevakuutus voi olla 1000 €/ vuosi ja siihen lisäksi osakasko 200 €/ vuosi, jotenkin tuntuu ettei systeemi toimi

• Anonyymi

Itsellä myös huonoja kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe