Jeesuksen antama tehtävä Teuvolle

8.11.1988 kello 03.30
Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

"Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."- - -

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Montako kertaa totuus on Saatanan veriveljille ilmoitettava?

      Ainoastaan Pyhän Hengen herjausta varten.

    • Tätä ei Saatanan asianajaja ymmärrä, ei sitten millään.

      Koska herjata pitää, vaikka mitään ei tiedä.

    • Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

      "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

      Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten, kun Jeesus Lappeenrannan kirkossa ilmestyi ja otti opetuslapsekseen:

      "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

      Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

      Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

      "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

      "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

    • Anonyymi

      Oliko tehtävän tarkoitus ilmaista että suomalaiset eivät enää kelpaa pronssi tasolle eli kirkkoon kristilliseen. Kun eivät enää ole kristittyjä.
      On pakko tippua rautatasolle eli avestaan tai panteismiin. Luonnon palvontaan.
      Niin tulee käymään koko maailmassa 2100 jKr jolloin VEEDA VALLANKUMOUS tapahtuu.
      Kelvata ei tämän vuosituhannen veriset asukkaat korkealle tasolle enää.

      • Ei suinkaan tuo, koska kristityts ,ovat suuri lopun ajan portto.

        Sen tähden tämä Pyhän Hengen sanoma on ehdoton koko maailmalle:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Pysähy ajattelemaan esi-isiemme veristä historiaa 30 vuotisessa sodassa.

        Ja sen jälkeen, kun ruotsalaisista ja venäläisitäoöli päästy eroon, alettiin tappaa omia veljiä sisaria.

        Puhumattakaan tämän kirkon isän verisestä historiasta:

        Talonpoikaiskapina 1500 luvulla johdatti Lutherin murhaajaksi, kun ihmisarvoista elämää vaativat talonpojat nousivat ruhtinaita vastaan.Aluksi Luther oli heitä puolustamassa, mutta sitten muisti tuon Paavalin opetuksen: 

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha." 

        Tämän jälkeen hän alkoi yllyttää ruhtinaita ja sotilaita: "Tappakaa, ken siihen vain pystyy!" 
        Kun hän sitten oli siinä ahtaan portin edessä, ja Pyhä Henki vaati häntä tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta.

         Hän uskoi tuon äänen Saatanan ääneksi ja heitti mustepullon seinään, jonka takaa tuo ääni kuului. Koska hän uskoi olevansa armosta pelastettu.
        Tämän murhaajan tekoihin ihastuivat myös luterilaisten isät, kun Ruotsin kuninkaan johdolla läksivät 30 vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia, Jumalan nimeen - tietenkin:

        "Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa. Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:

        "Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen.
        Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta.Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!"
        (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."


    • Anonyymi

      8.11.1988 oli tiistai.

    • Niin oli ja lähellä oli myös Teuvo Martin nimipäivät:

      Teuvo
      Teuvon perustana on nimi Teodor, joka kreikassa merkitsee Jumalan lahja.
      Martti
      Juontuu sodanjjumala Marsiin, joka merkitsee sodanopmainen, taisteleva luonne,

    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Kyllä jämpti on näin.😁

    • Googletin, Sivu 10:

      Tuhat sanaa ruotsiksi – Sivu 10 - Otavahttps://otava.fi › ... › Tuhat sanaa ruotsiksi ääntämisohjeet
      Nemo / Tuhatsanaa / Aantamisohjeet ruotsiksi / Sivu 10. Sivu 10. Tuhat sanaa ruotsiksi – Sivu 10. ”01 Verkstaden (Työpaja)”. Äänitoistin. 00:00. 00:00.

    • Anonyymi

      Painu pois, paha henki ja valeprofeetta, Saatananpalvelija! Sinut noudetaan!

    • Tämä oli parkissa ruudussa 335

    • Ylös!

    • Ylös!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      307
      2786
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2178
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      187
      1508
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1328
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1225
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe