Pyhä Henki - ja Erään Soturin Keissi. Kenen? (A)

Anonyymi

Pyhä Henki ja Erään Soturin Keissi. Kenen? (A)


Tämä on palstan aiheen mukainen, Hengen ja hengellisen rintaman katselmusta.
LÄHDE, LÄHTEET: Tuhansia dokumentteja, kirjallisia alku-aineksia. Tutkittuina, koeteltuina ja tässä tiivistettynä referoiden ja luovasti kertoen. . .

Sotarintaman alku ja Julkinen Sotisopa!
-------------------------------------------------

Runsaat dokumentit siis tyhjentävästi kertovat, että Tämä Eräs Soturi lähti huolettomasti, ”soitellen sotaan”! Alun alkaen vastoin Ylimmän Sotapäällikön ohjesääntöä, ja niinpä koko keissi lopuksi koitui hänen kohtalokseen! Hän puki päällensä sellaisen asun ja Asetakin, joka oli Sääntöjen vastainen. Hän näet pilkaten väheksyi IsonKirjan apostoli Paulusta!

Niinpä miehelle ei kelvannut se Sotisopa, jonka ohjeistus lukee Efesolaiskirjeen 6. luvussa! Mies sonnustautui siis alun alkaen väärin! Ei siis ihme, mitä lopuksi olisi edessä? Itse valittu Aseasu kun oli vakavalla tavalla riskaapeli homma!

Ylimmän Sotapäällikön määräämään taisteluvarustukseen kuuluvat ehdottomasti Kaikki Eri osat: ( Efe 6: 13-18)
• Totuuden vyö.
• Lahjavanhurskauden haarniska.
• Rauhan sanoman julistuksen kengät jaloissa.
• Uskon kilpi.
• Pelastuksen kypärä.
• Hengen miekka ( = Raamatun Sana)
• Jatkuva rukous...


YhdenMiehen Sotahanke!
----------------------------

Mies oli kertomistaan (eräistä varhaistaustoista) johtuen epäkelpo joukkuetason toimintaan. Siksi hän piankin keksi Julistaa YhdenMiehen Sodan! Siis absurdin sellaisen. Tämä valinta, sekä agendan edetessä väärin valittu Aseasu koitui siis hänen kohtalokseen! Hänen Sotisovastaan puuttuivat Tärkeät varusteet, ne jotka hengellisessä sotarintamassa turvaavat sen, että joku
• ”selviytyy taistelusta pystyssä pysyen”! ( Efe 6:13)

Tarkat hengelliset silmät saattoivat jo tämän Soturin alkumetreillä ennakoida, että kaatuminen tulee – lopuksi – ja pahempi sellainen. Kaatuminen.

Tämä Soturi kadotti jo alkuun sen Totuuden, että kukaan ei yksinään pärjää!

Silti hän haksahti pystyttämään tämän (traagisen) YhdenMiehenPoteron! Selitykseksi hän sepitti tarinan, kuinka juuri
- Hän Oli Se Aivan Erikoinen Tapaus! Jopa äidin kohdusta hänet oli (muka) valittu sotimaan? Hän oli (muka) Ainoa Valittu ja hengen lähettiläs. Nostettu tämän Kansakunnan keskelle - ja koko maailmankin Parhaaksi? Hänelle oli uskottu (muka) tehtävä olla siis sodassa kaikkia ja kaikkea vastaan!
• Kaikkia Kristittyjä vastaan,
• Kaikkia suomalaisia uskonsuuntiakin vastaan!
• Eikä vain ihmisiä vastaan, vaan lopuksi hän sortui sotimaan itseään Taivaan Jumalaa
• ja Hänen Pyhää Poikaansakin vastaan!
• Ja Ikivanhaa Raamatun Sanaakin vastaan!

(Hän oli kuin muinaisen ”sodan jumalan” (Marsin) hybridiauto! (Itse Soturi tätä Marsia kehuukin!)

Kaikki näkivät hänen olevan sokaistunut pois Totuudesta, Tosiasioista, Faktoista! ”Sotimisen huuma” oli hänet totaalisesti pimittänyt! Hän oli jopa kyhännyt kirjankin, jota mainosti Tärkeimmäksi Kirjaksi Pyhän Raamatun perästä! (Se ei saanut kuitenkaan finlandia-palkintoa…)

(Aloitus jatkuu)

59

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen: Pyhä Henki ja Rrään Soturin keissi)


      Sotarintama kaikkia vastaan!
      ----------------------------------

      Tämä Soturi ei kahtanut keinoja eikä sanoja! Hän katsoi olevan Ylempänä Kaikkia Toisia! Niinpä hän pilkkasi ja herjasi ja solvasi!
      • - Te olette sen kuolleen Mestarinne roskasakkia!
      • - Turhaan te itseänne kiusaatte niillä veriorgioilla!
      • - Saat… na on ny kunkku ja sillä siisti!
      • - Kristinusko on kumottu ja kaapattu!
      • - Minä - Minä -Minä olen nyt Ykkösmies – kaikessa!
      • - Minä ole se Ainoa Jäljelle Jäänyt – Kaikki te olette pois poikenneita…
      • - Saat…n sakkia te olette, te Kaikki Lahkot, 130 porukkaa!
      • - Porttoja ja saat...an synagoogalaisia Te olette!
      • - Minä - Ainoa – Valittu olen! Ja sillä siisti!
      • - Ja, ja….
      • - Katsokaa tätä Minun SotaTakkiani! Eikös olekin Komea, kaluunoinen…
      • - Katsokaa ja nähkää, että Tässä on Nimeni. Edessä, takana, joka puolella…
      • - Tämä Asetakki takaa voiton! Tämä Erikoinen Sotisopani!
      • - Ja tämä Arsenaali, jota teillä raukoilla ei ole?
      • - Se on 40-vuotisen VihaRintamani kerätty tuotevarasto!
      • - Siitä riitää Viha-ammuksia, hamaan elämän loppuun saakka!

      Katselijoiden joukko? Daavidin ja Goljatin ottelu?
      ---------------------------------------------------------------

      Voi hyvänen aika! Miten tuollainen on mahdollista? Eikö kukaan noussut vastarintaan? Eikö kukaan koettanut valaista sitä, että Ikivanhat IsonKirjan Opetukset olivat voimassa! Edelleen! Ja että niitä tulee Hengen Sodassa noudattaa ja kunnioittaa! Ja sota-asukin? Ja Ohjeet?
      Tietysti heitä oli! Kaidan Tien totisia kulkijoita, joita järkytti tämä Pyhän Jumalan Karitsan rienaaminen, Pyhien asioiden pilkkaaminen! He urheasti yrittivät valaista, ja muistuttivat Sanasta.

      Auttoiko se? Ei. Kuin luonnevikainen ja kouluttamaton koiran kutale tämä Soturi
      vain yltyi rienaamisessaan! Hänestä sikisi ja muodostui kuin Riitelyn ja Rienaamisen Palkkasoturi, joka ärisi ja rähisi ja murisi ja mylvi! ( Silti hän kehui olevansa pyhänhengen lähettiläs...)

      Muinanen Daavidin ja Goljatin ottelukenttä! ( 1 Sam 17. luku)
      -----------------------------------------------------

      Kurkataanpa historiaan?

      Tämä Goljat oli niitä Miehiä, jotka pilkkasivat ja häpäisivät silloisen ajan Jumalan Pyhiä! Toki hänellä oli mittaa? Kolme metriä ja 15 senttiä päälle. Sitten oli tukeva sotisopakin! ( 1.Sam 17:4-7)

      Goljat oli täynnä Itseään ja Omaa Voimaansa! Hän herjasi ja pilkkasi Jumalan pyhää kansaa. Jopa 40 päivän ajan hän uhosi ja häpäisi heitä. Määräaika oli kuitenkin siis rajallinen.

      Entä väki, jota hän pilkkasi ja herjasi? Sen voi arvata?

      Lopulta kun hän esitti Taisteluhaastettaan, nousi Daavid, lammaspaimen esille, otteluun tuota jättiläistä vastaan. Tuosta Goljat vallan pillastui ja kihisi vihasta ja raivosta: Näin:
      • ”Hän huusi Daavidille: »Koirako minä olen, kun tulet minua vastaan keppi kädessä?» Ja filistealainen kirosi Daavidia kaikkien jumaliensa nimeen ja sanoi: »Tule tänne, niin minä syötän sinun lihasi taivaan linnuille ja villipedoille!» ( 1 Sam 17:43-44)

      Daavid ei turvannut pronssipanssaroituihin varustuksiin, eikä Omiin Voimiinsa.

      • ”Mutta Daavid sanoi filistealaiselle: "Sinä tulet minua vastaan miekan, peitsen ja keihään voimalla, mutta minä tulen sinua vastaan Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan, jota sinä olet häväissyt. Tänä päivänä Herra antaa sinut minun käsiini, ja (----) annan filistealaisten sotajoukon ruumiit tänä päivänä taivaan linnuille ja metsän pedoille; ja kaikki maat tulevat tietämään, että Israelilla on Jumala.”

      • ” Ja koko tämä suuri joukko tulee tietämään, ettei Herra anna voittoa miekan eikä keihään voimalla; sillä sota on Herran, ja hän antaa teidät meidän käsiimme."

      Miten tuossa Daavidin ja Goljatin areenalla kävi? Monet meistä olemme jo lapsuudessa kuulleet ja lukeneet tuon hätkädyttävän kertomuksen.

      Siinä missä ”jättiläinen” uhosi ja luotti Omiin Voimiinsa ja ”jumaliinsa”. - Jossa hän luotti sen ajan parhaimpaan ”sotisopaan” - Daavid ei perustanut voittoa pahuudesta mihinkään inhimilliseen.

      Kun joku heittäytyy niin röyhkeäksi, että pilkkaa ja herjaa Taivaan Jumalaa? - Niin Daavid tiesi, että sillä pilkkaamisella on aina hintansa. Jumala – Herra Sebaot – ei anna loputtomasti pilkata pyhyyttään. Julkinen pilkkaamisen raja Goljatilla oli 40 päivää. Sitten tuli loppu. Jumalan pilkkaamiselle tulee aina loppu.


      (aloitus jatkuu...)

      • Anonyymi

        Teuvo on saanut pilkata pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on saanut pilkata pitkään.

        Liian pitkään.


      • Anonyymi

        Painavaa sanaa ja totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painavaa sanaa ja totta!

        Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian pitkään.

        Aivan liian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painavaa sanaa ja totta!

        Olkaa lujat, ja olkoon teidän sydämenne rohkea, te kaikki, jotka Herraa odotatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painavaa sanaa ja totta!

        ” Tässä on kurja, joka huusi, ja Herra kuuli ja pelasti hänet kaikista hänen ahdistuksistansa.”


      • Anonyymi

        ” Kiittäkää, te kansat, meidän Jumalaamme, korkealle kaiuttakaa hänen ylistystänsä.”


      • Anonyymi

        ” Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.”


      • Anonyymi

        ” Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painavaa sanaa ja totta!

        ”Minun suuni on julistava sinun vanhurskauttasi, sinun pelastustekojasi kaiken päivää, sillä niiden määrää en minä tunne.”


      • Anonyymi

        ” Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on saanut pilkata pitkään.

        ”Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painavaa sanaa ja totta!

        ” Sinun käskysi ovat minun ylistysvirteni minun muukalaisuuteni majassa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

        ” Opeta minut tekemään sitä, mikä sinulle kelpaa, sillä sinä olet minun Jumalani. Sinun hyvä Henkesi johdattakoon minua tasaista maata.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on saanut pilkata pitkään.

        ”Sillä sinä et ole se Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. Paha ei saa asua sinun tykönäsi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on saanut pilkata pitkään.

        ”Ja iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti. Suojele heitä, että sinussa iloitsisivat ne, jotka rakastavat sinun nimeäsi.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painavaa sanaa ja totta!

        ” Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian pitkään.

        ” Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani, ja nimesi tähden sinä minua johdat ja talutat.”
        Aamen!


      • Anonyymi

        ” Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti. Suojele heitä, että sinussa iloitsisivat ne, jotka rakastavat sinun nimeäsi.”
        Aamen!

        ” Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painavaa sanaa ja totta!

        ” Ylistäkää minun kanssani Herraa, kiittäkäämme yhdessä hänen nimeänsä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan liian.

        Lukuisat kirjoittajat ovat joutuneet lähtemään Teuvon herjojen tähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minun suuni on julistava sinun vanhurskauttasi, sinun pelastustekojasi kaiken päivää, sillä niiden määrää en minä tunne.”

        ” Synti sanoo jumalattomalle: minun sydämessäni ei ole Jumalan pelkoa hänen silmäinsä edessä.”
        Aamen!


      • Anonyymi

        ” Sinun vanhurskautesi on kuin Jumalan vuoret, sinun tuomiosi niinkuin suuri syvyys, ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian pitkään.

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.”

        Syntinen, jos tahdot päästä
        synnistäsi vapaaksi,
        luota yksin Herran sanaan,
        löydät armon turvaksi.
        Kuolemansa tähden antaa
        Jeesus synnit anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painavaa sanaa ja totta!

        On se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!”

        Jotkut herjaajat ovat vilppiä ja pahansuopaisuutta täynnä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sana

        Ylpeä ihminen
        nöyrtyy, hänen täytyy taipua,
        korskeat miehet vaipuvat maahan.
        Sinä päivänä Herra yksin on ylhäinen
        ja epäjumalat väistyvät, joka ikinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana

        Ylpeä ihminen
        nöyrtyy, hänen täytyy taipua,
        korskeat miehet vaipuvat maahan.
        Sinä päivänä Herra yksin on ylhäinen
        ja epäjumalat väistyvät, joka ikinen.

        Jumala on ylpeitä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on ylpeitä vastaan.

        ” Tee palvelijallesi armosi jälkeen ja opeta minulle käskysi.”


    • Anonyymi

      (Jatkoa aloitukseen Pyhä Henki ja Erään Soturin keissi...)


      Kun kohtalon kello käy, kun Jumala puuttuu asioihin?
      ---------------------------------------------------------------

      Nyt takaisin tämän nykyhetken Soturin keissiin. . .

      Hän näet hirmuisessa kiireessään, ”sodassa” kaikkia ja kaikkea vastaan unohti muutamia relevantteja seikkoja! Jotka johtivat hänet lopuksi sortumaan rintamassaan, ja kaatumaan kohtalon edessä.

      Kun hänellä oli se hirmuinen kiire ja vihan vimma, kuin tuli hännän alla – hän unohti pestä itseään! Hänestä huokui vastenmielinen lemu, kauas.

      Myöskään hän ei huolehtinut Sotisovastaan. Vuosikymmeniä oli sama Asetakki ollut pesemättä ja huoltamatta. Sekin haisi kuin kaatopaikka.

      Silti hän huuteli Tähtäyspaikoiltaan:
      - Katsokaa Mikä Upea Asu minulla on! - Ei teillä kellään ole tällaista! Tämä on se Ainoa hengenasu, joka - hm ---

      Totuus oli, että Asetakki oli täynnä hiirien järsimiä reikiä, se haisi matkojen päähän.. .

      Kun katselijoita alkoi ällöttää se haju (= omakehu haisee…) ja he eivät tahtoneet olla samalla areenalla Siitä Soturi otti nokkiinsa ja sepitti selityksen:
      • Näin ne ovat vihanneet profeettoja aina!
      • En minä ole poikkeus!
      • Olenhan se Ainutkertainen ja Ainoa TotuusProfeetta tässä Suomenkin kansna keskellä!
      • Kun näin vihataan – niin palkka on kerran suuri – hm – missä se olikaan?

      * Kun Viha pinataani vilahtaa niin palkka tililleni kilahtaa!

      Mutta pahinta – kohtalokkainta? Se pelkkä Omavalintainen Asetakki oli vääränlainen valinta. Jumalan sotarintamassa kun on ehdottomasti oltava se Sota-Asu, joka löytyy kirjoitettuna Efesolaiskirjeen 6. luvussa.

      Lisäksi sota-aseiden on oltava oikeat.
      Vihan Aseita ei saa käyttää Ihmisiin.
      Pilkkaaminen on kuolemansynti- kadottava synti.

      Ja tämä kaikki? Väärät valinnat ja ylpeä YhdenMiehenSota?

      Sse lopuksi koitui ja koituu tämän Soturin surulliseksi finaaliksi. Miksi? Siitä lisää osassa (B)

      • Anonyymi

        Nyt seimellesi seisahdan,
        oi Jeesus, autuuteni,
        ja maahan asti kumarran
        Herralle, luojalleni.
        Sain elämäni, kaikkeni,
        sinulta synnyinlahjaksi.
        Ne ota, Jeesus, vastaan.


    • Anonyymi

      Monille totisille uskoville on annettu tietoa, MITEN lopuksi käy pilkkaajan.
      Ja se on myös Raamatussa selvästi sanottu.

      Tämän tyypin syntimitta on jo pitkään olltu täysi!!
      Mutta tiedossa on eräitä seikkoja, jotka odottavat.
      Hän salaiset syntinsä tulevat vääjäämättä julki. Jolloin....

    • Anonyymi

      Teuvo on toiminut tunteiden, eli vihan ja katkeruuden varassa ja sellainenhan sumentaa järjen.

      • Anonyymi

        Ja siksi hänen tuotannossaan onkin paljon käsittämättömiä limboja, joista Pyhä Henki on pysynyt kaukana.


    • Anonyymi

      Tämä on myös palstan sääntöjen mukainen Pyhän Hengen herjaus.

      • Anonyymi

        Jokainen, jolla lukutaito ja järkikulta toimii? - Näkee ettei Aloitus pilkkaa Pyhää Henkeä?

        Vaan sellaisia ilmiöitä, jossa häpäistään IhmisTouhuilla
        Pyhän Jumalan
        Herramme Jeesuksen Kristuksen
        ja aidon Pyhän Hengen asioita!

        Jos joku tuntee, että "osuu" - tulee tehdä parannus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen, jolla lukutaito ja järkikulta toimii? - Näkee ettei Aloitus pilkkaa Pyhää Henkeä?

        Vaan sellaisia ilmiöitä, jossa häpäistään IhmisTouhuilla
        Pyhän Jumalan
        Herramme Jeesuksen Kristuksen
        ja aidon Pyhän Hengen asioita!

        Jos joku tuntee, että "osuu" - tulee tehdä parannus!

        Aivan niin! Parannuksen teko johtaa aina hyvään! Siksi kehoitamme tekemään parannusta! Kyse on mielenmuutoksesta, ei itsensä parantelemisesta!


    • Anonyymi

      Asiaa on.

    • Anonyymi

      Raamattu puhuu totta:
      Näyttää siltä, että sunin on aivan mahdotonta enää päästä valoon!

      Niin sysipimeään Pimeyteen se on pudonnut!

      Ja parka edelleen LUULEE olevansa Jokin Ainoa Pyhimyksen kuva?

    • Anonyymi

      Saadun tiedon mukaan, T.S. kulkee kohta kalkkiviivoilla!
      Ongelm aon, että ellei tee parannusta, ja nöyrry Ristin juurelle pyytämään puhdistusta ja anteekisantoa (omista synneistään)

      - hän ei voi päästä Taivaan ovesta!

      Koska sinne ei pääse syntiä!

      Kukaan ei peri kadotusta toisten syntien tähden. Vaika olisi kuinka paljon ihmiset tehneet pahaa...

      Vaan kukin hukkuu kadotukseen OMIEN synteinsä syystä, ellei ole puhdistunut Jeesuksen kalliilla verllä!

    • Anonyymi

      Elämässä näkyy aina sellainen lainlaiasuus, että
      asiat maksimoituvat, kumuloituvat!

      Raamattu sanoo tästä, pyhä pyhittyköön, saastainen saastukoon!

      KUn joku on antanut sijaa pahuudelle, paholainen innoissaan kyllä ottaa koko hallinnon!

      Koska ihminen ei "voi palvella kahta Herraa" - niin miten käy?

      Joka hylkää Herran Jeesuksen opetukset ja käskyt, se joutuu armotta
      ulkopuolelle Taivasten valtakunnan!

      Ja silloin Paholainen on sen ihmisen herra ja hallitsija.

      Ei ole mitään "välimuotoa" !

      • Anonyymi

        ” Tee merkki minulle, minun hyväkseni. Häpeäksensä minun vihaajani nähkööt, että sinä, Herra, minua autat ja lohdutat.”


    • Anonyymi

      Tämä soturi käyttää aivan vääriä aseita, siia vihan asetta, katkeruutta ja kaunaa!

      Sellaisen lopputuloksen voi arvata. Ihminen pakahtuu lopuksi omaan pahuuteensa...

    • Anonyymi

      No, näkyyhän se mitä "sorttia" tämä eräs Itseään Kehuva tyyppi on?
      kaljaa ja kikkelipuheita...

      • Anonyymi

        Niin se ikävä kyllä näyttää olevan!!


    • Anonyymi

      Nyt se jo kertookin juovansa saunkaljaa?

    • Anonyymi

      On vaarallista valita väärä sota-asu, ja vaarallista sotia Jumalaa, Jeesusta, Jumalan pyhyyttä vastaan!

    • Anonyymi

      Jumala varjelee omiaan tuollaisilta susilta!

    • Anonyymi

      Valeprofeetta joutuu kadotukseen viimeisellätuomiolla,jaa tietää sen itsekin.

    • Anonyymi

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

    • Anonyymi

      ” Herra, sinun armahtavaisuutesi on suuri, virvoita minua oikeutesi mukaan.”

    • Anonyymi

      Kyllä vaan!

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe