Nyt on tulossa pakolaisvyöry, maasta jossa naisten olot on tehty todella kurjiksi. Kaikkia ei halukkaita ei voi maahan päästää, heitä on liikaa.
Pakolaisvalinnat tekee Persujen pahimmat kilpailijat, Vihreät ja SDP.
Elikkä feministit ja Pekka Haavisto.
He ovat jo keskenään tehneet diilin valinnoista. Puolustusministeri saa valita yhden, ensimmäsenä. Loput, feministit saa valita keskenään.
En uskalla ruveta arvailemaan ikä ja sukupuolijakaumaa, pakolaisien valinnoissa
A24 . . Naisten logiikkaa, pakolaispolitiikassa.
7
57
Vastaukset
- Anonyymi
633 miestä ja 7 naista, näyttäs olevan tuossa koneessa, joka pakenee maasta. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bc0d3440-3d42-4e7a-83e7-5a7d0a986f73
- Anonyymi
Voi tietty olla että joku noista 7 naisesta onkin mies joka on vain naamioitunut huivilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietty olla että joku noista 7 naisesta onkin mies joka on vain naamioitunut huivilla.
Mahtaa olla rankkaa pakolaisleirillä 7 naisella
633 muslimimiehet seurassa. Eipä käy katteeksi.
Yhdellä naisella oli vähän toisenlainen logiikka jos muistatte.
- Anonyymi
Nyt ei hoksaa, anna yhden pisteen vihje.
- Anonyymi
Joka puolelta ympäri maapalloa tulee sitten tänne ongelmia tuovia "pakolaisia" kuten aiemminkin. Kohta koko maapallo Euroopan ulkopuolelta on "afganistania" kuten oli koko maapallo Euroopan ulkopuolelta "Irakia" ja "Syyriaa"
- Anonyymi
Kun 18 haettiin Afganistanista, niin ainakin yksi ei ollut edes suomalainen, vaan joku naaman perusteella tsingish kahnin joukkojen jälkeläinen mistä lie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423