Nyt on tulossa pakolaisvyöry, maasta jossa naisten olot on tehty todella kurjiksi. Kaikkia ei halukkaita ei voi maahan päästää, heitä on liikaa.
Pakolaisvalinnat tekee Persujen pahimmat kilpailijat, Vihreät ja SDP.
Elikkä feministit ja Pekka Haavisto.
He ovat jo keskenään tehneet diilin valinnoista. Puolustusministeri saa valita yhden, ensimmäsenä. Loput, feministit saa valita keskenään.
En uskalla ruveta arvailemaan ikä ja sukupuolijakaumaa, pakolaisien valinnoissa
A24 . . Naisten logiikkaa, pakolaispolitiikassa.
7
134
Vastaukset 7
- Anonyymi
633 miestä ja 7 naista, näyttäs olevan tuossa koneessa, joka pakenee maasta. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bc0d3440-3d42-4e7a-83e7-5a7d0a986f73
- Anonyymi
Voi tietty olla että joku noista 7 naisesta onkin mies joka on vain naamioitunut huivilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietty olla että joku noista 7 naisesta onkin mies joka on vain naamioitunut huivilla.
Mahtaa olla rankkaa pakolaisleirillä 7 naisella
633 muslimimiehet seurassa. Eipä käy katteeksi.
Yhdellä naisella oli vähän toisenlainen logiikka jos muistatte.
- Anonyymi
Nyt ei hoksaa, anna yhden pisteen vihje.
- Anonyymi
Joka puolelta ympäri maapalloa tulee sitten tänne ongelmia tuovia "pakolaisia" kuten aiemminkin. Kohta koko maapallo Euroopan ulkopuolelta on "afganistania" kuten oli koko maapallo Euroopan ulkopuolelta "Irakia" ja "Syyriaa"
- Anonyymi
Kun 18 haettiin Afganistanista, niin ainakin yksi ei ollut edes suomalainen, vaan joku naaman perusteella tsingish kahnin joukkojen jälkeläinen mistä lie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396