Raumalaisten pitää rakentaa uusi ja makeampi hillotolppa

Anonyymi

Timo Soini hinkuaa Rauman kaupunginjohtajaksi. Jotta saamme Timon varmasti Rauman kaupungin kippariksi, pitää meidän sokeroida kunnon hillotolppa Timolle nuoltavaksi.

Paljonko meidän kannattaisi maksaa Soinille, että Timo takuuvarmasti laukkaa Espoosta tänne Raumalle?? Nykyisen väistyvän Johanna Luukkosen kaupunginjohtajan palkka on 11500 €/kk ja puhelinetu.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008197854.html

5

201

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuolukivi metsään niin viettejä harrastavat metsästäjät pääsevät tuohujensa pariin.

• Anonyymi

13000 ja virka-auto. Huom auto pitää tilata vahvennetuilla jousilla, sen verran painava lasti tiedossa.

• Anonyymi

Röhköporsaan päiväunia, mutta saahan sitä uneksia. Joku hillotolppa tarttis saada, kysyntää vain on populistipäällikölle kovin vähän.

• Anonyymi

Populisti hiljattain itse kertoi kuinka on taloudellisesti riippumaton, eli ei työntekemisen pakkoa enää. Voisi kuulemma matkustella ympäri maailmaa vaikka vuoden. Mitäpä se minulle muuten kuuluu missä varoissa populisti on, mutta on vaikea kuvitella kovin kummoista työmotivaatiota, jos tarvetta työlle ei enää ole. Työ olisi pelkkää ajankulua ja hyysäyttämistä kunne napa repeää. Pääsisi taas rukousaamiaiselle Amerikkaan raumalaisten maksamana. Vähissä ovat olleet rukousamiaiset populistin omakustantamana. Ja ilmeisesti matkustelutkin, koska sellaisista ei ole ollut mitään kerrottavaa.

Kannattaa harkita hyvin vakavasti kenet palkkaa kaupunginjohtajaksi. Mitenkä lienee Soinin näytöt muusta kuin omakohtaisesta talousosaamisesta, onko sellaisia?

• Anonyymi

Mikä on hillotolppa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1067
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe