Tänä vuosi 2021 tullaan muistamaan koronasta

Anonyymi

ilmastonmuutoksesta ja Afganistanista

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei tulla muistamaan.

      Koronasta vuosi 2020 ja muut ovat monivuotisia juttuja. Epäilen, että vielä 2021 tarjoaa suurempaa muistettavaa.

    • Anonyymi

      Ei pidä unohtaa profetiaa siitä, että juuri vuonna 2021 ZOMBIT hyökkäävät USA:n kamaralle.

      Kaikkialla kuuluu vaain kaamea massutus ja slurpse, kun Zombit syövät sielä USA:n natoyhteensopivia aivoja ja ryystävät aivonesteitä niiltä, joilla sellaiset on.

      Veri virtaa ja sitä ryystetään komposiitti kypäristä miljoonin barrelein.

      Ikumuistoinen 2021 siis tulossa.

      Odotamme jännityksellä!!!

      • Anonyymi

        Natotiltut ovat ennustaneet Venäläisten kuolevan nälkään. Vuonna 2021.


    • Anonyymi

      Tämä vuosi tullaan muistamaan siitä kun Yhdysvalloista tuli hylkiö, onhan se sitä tosin ollut ennenkin.

    • Anonyymi

      Venäjä ilmoitti korkeimmasta päivittäisestä koronakuolemien määrästä torstaina,
      Hallituksen Covid-19-tiedotuskeskus kertoi, että viimeisen vuorokauden aikana on kuollut 820 ihmistä.

      Uusi ennätyksellinen kuolonuhrien määrä päihitti edellisen yhden päivän ennätyksen, 819 kuolemaa, elokuun 14.

      Viimeisimmät luvut nostavat Venäjän virallisesti raportoitujen covid-kuolonuhrien kokonaismäärän 179 243:een, joka on maailman kuudenneksi korkein ja Euroopan korkein kuolonuhrien määrä.

      Ja tämähän on vasta jäävuoren huippu kuten kaikki tietävät.
      JIIHAA!

      • Anonyymi

        Ei pidä unohtaa profetiaa siitä, että juuri vuonna 2021 ZOMBIT hyökkäävät USA:n kamaralle.

        "Kaikkialla kuuluu vaain kaamea massutus ja slurpse, kun Zombit syövät sielä USA:n natoyhteensopivia aivoja ja ryystävät aivonesteitä niiltä, joilla sellaiset on."

        Ikumuistoinen 2021.


    • Anonyymi

      Venäjä ilmoitti korkeimmasta päivittäisestä koronakuolemien määrästä torstaina,
      Hallituksen Covid-19-tiedotuskeskus kertoi, että viimeisen vuorokauden aikana on kuollut 820 ihmistä.

      Uusi ennätyksellinen kuolonuhrien määrä päihitti edellisen yhden päivän ennätyksen, 819 kuolemaa, elokuun 14.

      Viimeisimmät luvut nostavat Venäjän virallisesti raportoitujen covid-kuolonuhrien kokonaismäärän 179 243:een, joka on maailman kuudenneksi korkein ja Euroopan korkein kuolonuhrien määrä.

      Ja tämähän on vasta jäävuoren huippu kuten kaikki tietävät.
      JIIHAA!

    • Anonyymi

      Ja parhaiten vuosi 2021 jäämieleen siitä kuinka rysäreppanat kusivat taas yhden vuoden sen koomisen kaasuputkensa kanssa, tosin se on vaan toistoa edellisvuodesta.

    • Anonyymi

      Arrgghh, ei saa mainita kaasuputkea. Rysäpöksyn pää halkeaa!!!

    • Anonyymi

      Tullaan muistamaan Yhdysvaltojen maailmanpoliisina leikkimisen loppuna. He saivat häpeällisen ja nolon lopun 20vuoden leikkimisen jälkeen Afganistanissa kuten Ylen uutiset tänään kertoi.

    • Anonyymi

      Höpsistä. Venäjä sai lähdön Agfanistanasta ja jenkit rauhoittivat tilannetta muutaman hetken.
      Nyt Affanistannastan on taas sellaisessa kunnossa että pärjää Venäjää vastaan. Suorastaan tuhoaa uusilla aseillaan.

      Hienoa USA, Hienoa Talibenibanit!

    • Anonyymi

      Yhdysvalloissa pilkatanaan ja ivataan nyt natottajien ihannoimaa Bideniä. Syytetään antautumisesta ja ihan oikeutetusti.

      • Anonyymi

        Eipä Bidenillä ehtinyt olla mitään tekemistä asian kanssa.....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe