ilmastonmuutoksesta ja Afganistanista
Tänä vuosi 2021 tullaan muistamaan koronasta
13
<50
Vastaukset
No ei tulla muistamaan.
Koronasta vuosi 2020 ja muut ovat monivuotisia juttuja. Epäilen, että vielä 2021 tarjoaa suurempaa muistettavaa.- Anonyymi
Ei pidä unohtaa profetiaa siitä, että juuri vuonna 2021 ZOMBIT hyökkäävät USA:n kamaralle.
Kaikkialla kuuluu vaain kaamea massutus ja slurpse, kun Zombit syövät sielä USA:n natoyhteensopivia aivoja ja ryystävät aivonesteitä niiltä, joilla sellaiset on.
Veri virtaa ja sitä ryystetään komposiitti kypäristä miljoonin barrelein.
Ikumuistoinen 2021 siis tulossa.
Odotamme jännityksellä!!!- Anonyymi
Natotiltut ovat ennustaneet Venäläisten kuolevan nälkään. Vuonna 2021.
- Anonyymi
Tämä vuosi tullaan muistamaan siitä kun Yhdysvalloista tuli hylkiö, onhan se sitä tosin ollut ennenkin.
- Anonyymi
Venäjä ilmoitti korkeimmasta päivittäisestä koronakuolemien määrästä torstaina,
Hallituksen Covid-19-tiedotuskeskus kertoi, että viimeisen vuorokauden aikana on kuollut 820 ihmistä.
Uusi ennätyksellinen kuolonuhrien määrä päihitti edellisen yhden päivän ennätyksen, 819 kuolemaa, elokuun 14.
Viimeisimmät luvut nostavat Venäjän virallisesti raportoitujen covid-kuolonuhrien kokonaismäärän 179 243:een, joka on maailman kuudenneksi korkein ja Euroopan korkein kuolonuhrien määrä.
Ja tämähän on vasta jäävuoren huippu kuten kaikki tietävät.
JIIHAA!- Anonyymi
Ei pidä unohtaa profetiaa siitä, että juuri vuonna 2021 ZOMBIT hyökkäävät USA:n kamaralle.
"Kaikkialla kuuluu vaain kaamea massutus ja slurpse, kun Zombit syövät sielä USA:n natoyhteensopivia aivoja ja ryystävät aivonesteitä niiltä, joilla sellaiset on."
Ikumuistoinen 2021.
- Anonyymi
Venäjä ilmoitti korkeimmasta päivittäisestä koronakuolemien määrästä torstaina,
Hallituksen Covid-19-tiedotuskeskus kertoi, että viimeisen vuorokauden aikana on kuollut 820 ihmistä.
Uusi ennätyksellinen kuolonuhrien määrä päihitti edellisen yhden päivän ennätyksen, 819 kuolemaa, elokuun 14.
Viimeisimmät luvut nostavat Venäjän virallisesti raportoitujen covid-kuolonuhrien kokonaismäärän 179 243:een, joka on maailman kuudenneksi korkein ja Euroopan korkein kuolonuhrien määrä.
Ja tämähän on vasta jäävuoren huippu kuten kaikki tietävät.
JIIHAA! - Anonyymi
Ja parhaiten vuosi 2021 jäämieleen siitä kuinka rysäreppanat kusivat taas yhden vuoden sen koomisen kaasuputkensa kanssa, tosin se on vaan toistoa edellisvuodesta.
- Anonyymi
Arrgghh, ei saa mainita kaasuputkea. Rysäpöksyn pää halkeaa!!!
- Anonyymi
Tullaan muistamaan Yhdysvaltojen maailmanpoliisina leikkimisen loppuna. He saivat häpeällisen ja nolon lopun 20vuoden leikkimisen jälkeen Afganistanissa kuten Ylen uutiset tänään kertoi.
- Anonyymi
Höpsistä. Venäjä sai lähdön Agfanistanasta ja jenkit rauhoittivat tilannetta muutaman hetken.
Nyt Affanistannastan on taas sellaisessa kunnossa että pärjää Venäjää vastaan. Suorastaan tuhoaa uusilla aseillaan.
Hienoa USA, Hienoa Talibenibanit! - Anonyymi
Yhdysvalloissa pilkatanaan ja ivataan nyt natottajien ihannoimaa Bideniä. Syytetään antautumisesta ja ihan oikeutetusti.
- Anonyymi
Eipä Bidenillä ehtinyt olla mitään tekemistä asian kanssa.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402