Taleban - mormonismi?

Anonyymi

Taleban-taistelijat kiertävät ovalta ovelle etsien tyttöjä seksiorjiksi. Kai mormonit tuomitsevat edes sen, vaikka eivät Smithin, Youngin, Snow'n ym. mormonityyppien touhuja tuomitsekaan?

9

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne touhut ovat paikkansapitämätöntä panettelua. 1800- luvun historia on nykyaikaa ja dokumentoitavissa historiantutkimuksella. Ne asiat tiedetään aivan tarkkaan miten ne menivät. Mormoneja paneteltiin ja valaehtoisestikin levitettiin vääriä todistuksia johtajia vastaan. Mitään sellaisia touhuja ei ollut. Laillisia avioliittoja kirkon lakien mukaan, jotka ovat kovemmat ja oikeudenmukaisemmat kuin maan lait.

Moniavioisuus oli. Mutta laillisesti ja järjestyneesti.

Yksityisiä väärinkäytöksiä tapahtui, kuten aina ihmisten asioissa.

• Tiedetään tasan tarkkaan mm. piispa Snow'n tekoset. Sinä Olli itse heittäydyit tietämättömäksi kun niistä kerroin ja vaadit MINUA kertomaan kirkkosi "apologian" aiheesta! Yhtä järjetöntä kuin jos vaatisit minua esittämään Talebanin johdon selitykset tuosta aloitukseni asiasta!

Valehtelet kirjoittamalla laillisuudesta!

Kyllähän varmaan tuokin talebantaistelijoiden tyttöjen kerääminen seksiorjiksi on laillista Talebanin johdon mielestä!

> Moniavioisuus oli. Mutta laillisesti ja järjestyneesti.

TÖRKEÄ VALHE! Moniavioisuus on aina ollut laitonta USA:ssa!

Kyse ei ollut yksittäisitä väärinkäytöksistä, vaan koko järjestelmä tuki väärinkäytöksiä! Esim. "profeetta" Brigham Young ei tuominnut piispa Snow'n törkeää tekoa!

Miksi väität kirkkosi johtajien seksiorjiksi joutuneiden tyttöjen valaehtoisia todistuksia vääriksi?

• Etkä siis tuominnut tuota Talebanin touhua. Ymmärrettävää, koska silloin joutuisit kaiken logiikan mukaan tuomitsemaan myös oman kirkkosi touhut.

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Tiedetään tasan tarkkaan mm. piispa Snow'n tekoset. Sinä Olli itse heittäydyit tietämättömäksi kun niistä kerroin ja vaadit MINUA kertomaan kirkkosi "apologian" aiheesta! Yhtä järjetöntä kuin jos vaatisit minua esittämään Talebanin johdon selitykset tuosta aloitukseni asiasta!

Valehtelet kirjoittamalla laillisuudesta!

Kyllähän varmaan tuokin talebantaistelijoiden tyttöjen kerääminen seksiorjiksi on laillista Talebanin johdon mielestä!

> Moniavioisuus oli. Mutta laillisesti ja järjestyneesti.

TÖRKEÄ VALHE! Moniavioisuus on aina ollut laitonta USA:ssa!

Kyse ei ollut yksittäisitä väärinkäytöksistä, vaan koko järjestelmä tuki väärinkäytöksiä! Esim. "profeetta" Brigham Young ei tuominnut piispa Snow'n törkeää tekoa!

Miksi väität kirkkosi johtajien seksiorjiksi joutuneiden tyttöjen valaehtoisia todistuksia vääriksi?

Sinä valehtelet itsellesi, koska Raamattusi on ehdoton tuossa asiassa ja käskee tappamaan homoilijat, mutta toisaalta tiedät, että nykyaikana sinun täytyy kieltää tuo käsky.

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Etkä siis tuominnut tuota Talebanin touhua. Ymmärrettävää, koska silloin joutuisit kaiken logiikan mukaan tuomitsemaan myös oman kirkkosi touhut.

Jos luetun ymmärtäminen tuottaa sinulle vaikeuksia, täsmennetään vielä. Kyse on ehdollisesta KÄSKYSTÄ. JOS joku tekee jotain, SIINÄ TAPAUKSESSA hänet on surmattava. Ei siinä silloin tarvitse odottaa erikseen surmauskäskyä! Jos mies makaa miehen kanssa, hänet pitää kivittää hengiltä.Miksi jatkat valehtelua? Et siis usko Raamattua?
        Ihan selvästi tuossa luvussa Jumala ei käske itseään vaan ihmisiä surmaamaan "väärintekijät". Surmaamistapa on kivittäminen. Ei kai Jumala itseään tarkoita esim. sanoilla: Sen seudun väki kivittäköön heidät hengiltä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä valehtelet itsellesi, koska Raamattusi on ehdoton tuossa asiassa ja käskee tappamaan homoilijat, mutta toisaalta tiedät, että nykyaikana sinun täytyy kieltää tuo käsky.

Nyt ei ollut lainkaan kyse homoista! Mene sinä jehnu tervehtimään sukulaisiasi! KAIKKIA!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos luetun ymmärtäminen tuottaa sinulle vaikeuksia, täsmennetään vielä. Kyse on ehdollisesta KÄSKYSTÄ. JOS joku tekee jotain, SIINÄ TAPAUKSESSA hänet on surmattava. Ei siinä silloin tarvitse odottaa erikseen surmauskäskyä! Jos mies makaa miehen kanssa, hänet pitää kivittää hengiltä.Miksi jatkat valehtelua? Et siis usko Raamattua?
        Ihan selvästi tuossa luvussa Jumala ei käske itseään vaan ihmisiä surmaamaan "väärintekijät". Surmaamistapa on kivittäminen. Ei kai Jumala itseään tarkoita esim. sanoilla: Sen seudun väki kivittäköön heidät hengiltä?

Voi jehnuparkaa kun on jäänyt levy päälle. Hienoa, jos olet sisäistänyt nuo MINUN kirjoitukseni, mutta tässä on nyt ihan toinen aie.

Mitä mieltä olet noista talebanien tekosista?

• Anonyymi

Miksi Jumala oli ennen sellainen psykopaatti, että käski tappamaan homot? Miksi hän sittemmin sivistyi?
      Jos olisit rehellinen, myöntäisit, että Jumalalla on yhtä vähän tekemistä homousfobian kuin pikkutyttöjen moninaintikäskynkään kanssa.

• Mietipä jehnuparka sitä. Mieti myös sitä, että onko tervehtimiskielto hanurista vai mistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe