Pyhä Henki - vai koston henki asialla?

Anonyymi

Pyhä Henki - vai koston henki asialla?

Mistä voi tunnistaa, onko liikkeellä Pyhän Hengen voima?
-----------------------------------------------------------------

Vaikka suuri osa Raamattua tuntevista uskovista kykenee toteamaan, onko liikkeellä Pyhän Hengen voima? - Silti monia hämmentää se, että Joku alvariinsa kehuu:
• Minä olen pyhän hengen asialla!
• Minä olen (ainoa) jolla on Pyhä henki tässä maassa…
• Kaikki muut ovat pois poikenneita, saata--- nalle heitettyjä!
• Niinkuin olivat Paavali ja muut saat---lle heitettyjä!
• Kaikki uskonsuunnat Suomessa (130) ovat porttoja ja saat-- nan synagoogaa!
• Minä olen ainoa, ja minua siksi kaikki vihaavat----

Kun siis JOKU niin härskisti esiintyy ja nostattaa itseään, niin edelleen on se hypoteesi, että tuollainen valehtelu, eksytys ja sielullinen; demoninen harhaisuus hämmentää joitakin?

Siksi on yhä uudelleen palattava Raamatun koetellun Sanan kalliolle! Se kestää, se on kestänyt vuosituhansien saatossa! Miten Jeesus käski tunnistaa onko joku Jumalan asialla?

” Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.”
---------------------------------------------------------------
Puu ja hedelmät? ( Luukas 6:43-44)
-----------------------------------------------------------
• »Yksikään hyvä puu ei tee kelvotonta hedelmää eikä yksikään kelvoton puu hyvää hedelmää.”
• ”Hedelmästään jokainen puu tunnetaan. Eihän orjantappuroista koota viikunoita eikä piikkipensaasta poimita rypäleitä.”
• ”Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvyyden varastosta esiin hyvää, paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa. Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.”


Erilaista ”hedelmää”?
----------------------------
Jos ja kun jollakulla on aito Jumalan Pyhä Henki, ( = Totuuden henki, Pyhyyden henki, Herran pelon (kunnioituksen) henki, voiman ja rakkauden ja raittiuden henki) sellainen status voidaan siis tunnistaa niistä ”hedelmistä” joita tämä ihminen ”tarjoilee”?
• Onko niissä Raamatun sanojen totuutta?
• Onko Kristuksen rakkautta?
• Onko Jumalan Pyhyyden ja auktoriteetin kunnioitusta?
• Onko nöyryyttä ( Herran pelkoa, kunnioitusta)?
• Onko lähimmäisenrakkautta, joka toivoo ihmiselle uskoa ja ikuista elämää?
• Onko liikkeellä ”vihan” - vai Jumalan rakkauden ääni?
• Vai onko ilmassa jopa hirveä vihan, kaunan ja katkeruuden myrkyn lemu?

Raamatun opetukset Pyhän Hengen asiassa ovat hyvin selkeät.
”Hengen hedelmän” tunnusmerkkejä kuvaa apostoli Paavali mm. galataiskirjeessä (5.luku) Samoin apostoli Jaakob, luvussa 3.

”Koston hengen” asiamiehet!
--------------------------------------

Vuosikymmenien aikana nähdyt ilmiöt ”kristikansan” keskellä ovat tuoneet surullisia ja traagisiakin näyttöjä sellaisista ”omatekoisista profeetoista” - jotka EIVÄT ole olleet Pyhän Hengen asialla!

Sehän ei todista mitään jos joku itse kehuu:
Olen se ja se profeetta! Ei.
ON katsottava ehdottomasti niitä ”hedelmiä” - tuotteita?


Valitettavan monet jotka itseään kehuskelevat (profeetoiksi) ja kerskuvat saaneensa ”näkyjä” ja ”kuulleensa herran puheita” - ovat tarkasteltuina näkyneet olevan ”omalla asiallaan”! Jopa siis ”väärien henkien” eksyttämiä!

Traagista on se, että monet näistä LUULEVAT Jumalan puhuvan heille, vaikka pimeyden ruhtinas – petkuttaa matkien ”herran ääntä”! He eivät tajua olevansa pimeyden petoksen pauloissa! Siksi Raamattu KÄSKEE ”koettelemaan kaikki”. Henget ja hedelmät! ( 1 Tess 5:21, 1 Joh 4:1)

Kun sain tehtäväksi ”koetella” tämän Erään eksyttäjän toimintaa, tutkin hänen kirjoituksiaan. Tässä tutkimuksellisessa viitekehyksessä alkoi hahmottua, MISTÄ tämän miehen puuhissa oikein on kysymys?

Näkymät olivat puistattavat! En näet ollut koskaan ryhtynyt hänen kanssaan dialogeihin Suomi24 palstoilla! Kun olin nähnyt, että mies on riitelyn ja rienaamisen mestari! Ja Sana sanoo, ettei ”sovi riidellä”...( 2. Tim 2:24)

(aloitus jatkuu)

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä ero? Jos kerta PH liikkuu sadistisen narskujumalan asioilla.

    • Anonyymi

      Suni tuo joka päivä todistuksia - omia sanojaan, jotka vakuuttavat KAIKILLE lukijoille, että hän on Oman vihansa ja katkeruuden vankilassa!

      Tätä HIRVEÄÄ pahuuttaan hän yrittää peitellä maalailemalla vanhoja juttuja, ja sekaan Raamatun sanojakin!

      Se on samaa kuin Jeesuksen päivien fariseukset tekivät.
      Valkaisivat kalkkimaalilla hautoja!

      Suni sisuksissa palaa vihaamisen ja katkeruuden hirveä tuli. Ja se hänet lopuksi polttaa, siihen hän menehtyy! Omaan onnettomuuteensa...

    • Anonyymi

      Teuvo on antanut tuntonsa turtua ja herjansa vain pahentuvat jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Niin se näkyy.
        Siksi kukaan ei ihmettele sitä ratkaisua, jonka JUmala toimittaa...


    • Anonyymi

      Säälittävää on tämän Sunin ylpeys, paatumus ja pimeys!
      Joka on itsensä niin korkealle korottanut!

      Ei voi laskeutua alas.

      Mutta Jumala pudottaa, ja sitten Suni itkee.

      Onko enää sitten mahdollisuutta - muutokseen?
      Sen tiedon valossa jonka Jumalan Henki on tuonut,
      hän on - kadotuksen lapsi!
      Surullista.

      R.I.P.

    • Anonyymi

      Tilanne koko ajan selkenee.
      Suni on nyt kuin kissa pistoksissa, hirveä kiire ja vimma sepittää sitä ja tätä.

    • Anonyymi

      Selvää se on kaikille, MIKÄ mies suni on. Ja kenen palvelija!

      Ei Jeesuksen, ei Jumalan, ei PYhän Hengen asialla!

    • Anonyymi

      Niin se näkyy: Tämä T.S. on kuin koston enkeli, joka itse turhautuneena nyt koettaa viimeisillä voimillaan purkaa vihaansa...VOi, VOi!

    • Anonyymi

      Niin? Kun ihminen paaduttaa ja kovettaa sydämensä, ja vuodesta toiseen torjuu Jumalan nuhteet, ja jopa pilkkaa kaikkea? Mitä siitä voi seurata?

    • Anonyymi

      Pahuus pahenee, saastaisuus saastuu edelleen.Niin Raamattu ekrtoo käyvän niille, jotka hyvän ja puhtaan hylkäävät!

    • Anonyymi

      ”Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäviksi.”

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe