Kun rauhanturvaajat on tuo jo ajat siten loisimasta sieltä niin vieläkin on 240
Suomalaista tuolla! Suomen varahallitusko siellä on vai mikä.
Ymärtää lähetystössä 5 työntekijää mutta ei satoja!
Mitä 240 Suomalaista teki Afkanistanissa ja Suomi maksoi vielä näiden palkat!
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää siltä, että vasemmistoidealisteilla ei ole muuta asiaa kuin PS:n haukkuminen joka käänteessä ja joka asiasta. Ennen se oli maanviljelijöiden osa, joten suuri täytyy olla pelko kun talonjussit eivät enää olekaan suurin uhka omalle ääri-idealismille ja kohde oman pahan olon purkamiselle.
- Anonyymi
Sanallakaan ei ole yksikään Ministeri eikä poliitikko maininnut , että miksi naapurin Arabimaat eivät auta muita kun Afganistanin presidenttiä ?
Sen sijaan suomessa petaillaan jo petipaikkoja .- Anonyymi
Yksi on kyllä maininnut , ja häntä lytätään somessa oikein urakalla .
Tulkitaan jopa rodunjalostukseksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901