Kun rauhanturvaajat on tuo jo ajat siten loisimasta sieltä niin vieläkin on 240
Suomalaista tuolla! Suomen varahallitusko siellä on vai mikä.
Ymärtää lähetystössä 5 työntekijää mutta ei satoja!
Mitä 240 Suomalaista teki Afkanistanissa ja Suomi maksoi vielä näiden palkat!
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää siltä, että vasemmistoidealisteilla ei ole muuta asiaa kuin PS:n haukkuminen joka käänteessä ja joka asiasta. Ennen se oli maanviljelijöiden osa, joten suuri täytyy olla pelko kun talonjussit eivät enää olekaan suurin uhka omalle ääri-idealismille ja kohde oman pahan olon purkamiselle.
- Anonyymi
Sanallakaan ei ole yksikään Ministeri eikä poliitikko maininnut , että miksi naapurin Arabimaat eivät auta muita kun Afganistanin presidenttiä ?
Sen sijaan suomessa petaillaan jo petipaikkoja .- Anonyymi
Yksi on kyllä maininnut , ja häntä lytätään somessa oikein urakalla .
Tulkitaan jopa rodunjalostukseksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919