Pinta oli laskenut sen 4millii maksimista 1000tkm kohdalla eli 10000tkm kohdalla sen 40millii ja öljytilavuus on 3,5litraa niin paljonko on mennyt öljyy noin?? Tuumien tässä?
Paljonko kuluu öljyy noin
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Mittatikun merkkien väli on noin 2 cm eli 5000 km ajon jälkeen olisi alamerkissä. Ylämerkistä alamerkkiin on yleensä 1 l eli 10000 km matkalla menisi öljyä noin 2 l.
- Anonyymi
Joskus vois kokeilla jotain muuta merkkiä kulutuksen esim valvolinen maxlifee 5w-40 tarkoitettu paljon ajetuille autoille tai mobilin 5w -50
- Anonyymi
Niin pieni kulutus, ettei meinaa mitään euroina.
Öljynvaihtovälillä joutuu ehkä tilkan lisäämään ja moottorihan vaan tykkää, kun seassa on tuorettakin voitelemassa. - Anonyymi
Parasta on yleensä mennä öljynvaihtoon jos öljynkulutus, litra 10 000 km.
Turha sinne on sitä litraa lisätä suotta, vaan vaihtaa mielummin öljyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237