Tätä lisää

Anonyymi

Harvinaisen vastuuntuntoinen kauppias. Toivottavasti jaksaa jatkaa, koska saattaa tulla muitakin mielipiteitä asiasta. Tsemppiä, samalla puolella ollaan...

13

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Ja pointtisi oli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pointtisi oli ?

        Kokemus. Ei kai muuten tuota mainosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemus. Ei kai muuten tuota mainosta.

        Ahaa, No kärkkäinen myy mitä porukka ostaa, myös maskeja ja käsidesiä.

        Vähän epäilin että kekek ei omista pelivälineitä tai huumorintajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, No kärkkäinen myy mitä porukka ostaa, myös maskeja ja käsidesiä.

        Vähän epäilin että kekek ei omista pelivälineitä tai huumorintajua.

        Ratsupiiskoja, koppalakkeja, nahkasaappaita, ym.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pointtisi oli ?

        Enpä ole nähnyt tuotetta K-Raudassa ainakaan.

        Mutta lestaatiolaisten kaupasta löytyy! Joutuuko vehkeet koville ankarassa siittämiskilvoittelussa?


    • Anonyymi

      Vastuutonta ja typerää tuolta kauppiaalta, muutenki netissä jakaa väärää tietoa koronasta.

      • Anonyymi

        Sinä itse et tunne faktoja, vaan pelkkää median sanomaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse et tunne faktoja, vaan pelkkää median sanomaa.

        On siis faktoja ja median sanomia?
        Esim. mv-lehti on media; mikään mitä mv-lehti kertoo, ei siis ole totta?


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        On siis faktoja ja median sanomia?
        Esim. mv-lehti on media; mikään mitä mv-lehti kertoo, ei siis ole totta?

        Fiksummat osaa erottaa huuhaan faktoista. Suosittelen siis lukemaan MV-lehden juttuja, koska ne eivät ole huuhaata. Siinä se. Halutessaan tietty voi ottaa tosissaan vaikkapa IL:n tai IS:n ym. huuhaamedian jutut. Valitettavasti nykymaailma on mennyt tähän kiihtyvällä vauhdilla, koska valtamediat ovat pahisten hallinnassa ihan täysin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fiksummat osaa erottaa huuhaan faktoista. Suosittelen siis lukemaan MV-lehden juttuja, koska ne eivät ole huuhaata. Siinä se. Halutessaan tietty voi ottaa tosissaan vaikkapa IL:n tai IS:n ym. huuhaamedian jutut. Valitettavasti nykymaailma on mennyt tähän kiihtyvällä vauhdilla, koska valtamediat ovat pahisten hallinnassa ihan täysin.

        Uskoit siis linkissä esiintyvien väitteiden olevan faktaa?

        https://mvlehti.net/2021/08/18/paivan-video-kymmenia-nuoria-karsi-rokotteiden-haittavaikutuksista-useita-vietiin-ambulanssilla-tampereella/


    • Anonyymi

      Entäpä jos työntekijät vain viittaavat kintaalla moisille suosituksille ja ottavat rokotuksen ? Juhis ei voi asialle mitään, koska kaikenlaiset kurinpitotoimet tuomittaisiin takuuvarmasti oikeudessa syrjintänä, koska jokaisella on oikeus ottaa rokotus, jos haluaa.

      Kyllä sattuisi silloin Juhaa leukaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe