Onko ketään Lahden lähistössä?

Olisi kiva tutustua alan ihmisiin. Saisi vaikka kavereita miehestä niin voitaisi kimpassa sitten mennä viihdyttämään naisia. Moni nainen haluaa kimppaa salaisesti. Nyt moni puhuu täällä paskaa ja ei olekkaan miestä lähtemään tositoimiin kun naista olisi porukalle tarjolla.
Laittakaa kiinostuneet viestiä. Niin ja naisetkin voi ottaa yhteyttä. Voidaan tutustua niin olen sitten turvallinen mies johon voi tukeutua.
[email protected]

11

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset katoo kun aletaan puhuu sontaa muutaman viestin jälkeen.

    • Anonyymi

      Naisena jos kiinnostaa ja kirjoittaa asiasta niin epäillään sukupuolta ja lopetan siihen. Harvoin täällä viitsii käydä. Olisin naisena kiinnostunut, mut haluisin sen tietyn miehen ensin jonka kanssa...Omaa kun ei kiinnosta asia.

      • Anonyymi

        Samoja ongelmia on itsellänikin.
        Mieheni halusi minua mukaan kimppaseksiin ja hän lupasi ettei tule riitoja eikä syyttelyjä jos suostun kahden miehen naiseksi.
        Kun viimein uskoin häntä ja suostuin niin kun vieraamme alkoi naimaan minua niin mieheni poistui huoneesta ja jatkoimme vieraan kanssa kaksistaan.
        Oma mies poistui oman kaverinsa luo eikä vastannut puhelimeen ja kotiutui vasta maanantaiiltana syyttäen minua vieraan panemisesta nauttimisesta.
        Tottakai nautin itsekkin kun vieras mies osoitti huomiota ja halusi minua.
        Nyt mies on kiukutellut kalsi viikkoa syyttäen minua tapahtuneesta vaikka mies itse järjesti miehen meille.
        Pelkäsin näin kähvänja siksi meni useita vuosia ennen kuin suostuin.
        Sama pelkl estää monia naisia suostumasta kimppaan mukaan vaikka haluja olisikin.
        Mikäli vielä tekee mieli kimppaa niin ei ainakaan oman miehen kanssa.


      • Anonyymi

        Miksi miehet sitten haluaa vaimoja mukaan kimppaan.
        Tahdotaan jatkuvasti että antaisi toisten miesten panna ja kun sitten suostuu antamaan kahdelle niin sitten alkaa itku ja hammasten kiristely kun vaimo antoivieraalle pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi miehet sitten haluaa vaimoja mukaan kimppaan.
        Tahdotaan jatkuvasti että antaisi toisten miesten panna ja kun sitten suostuu antamaan kahdelle niin sitten alkaa itku ja hammasten kiristely kun vaimo antoivieraalle pillua.

        Sellainen säälittävä mies joka haluaa vieraan miehen nussivan akkaansa on pohjimmiltaan homo tai ainakin säälittävä imporunkkari. Kunnon mies jos haluaa perwoilla kimpassa nii se on mies ite ja kaksi naista. Hyi vittu, ite en toisen miehen antais sänkyyni tulla akkaani nussiin.. ihan piilohomojen hommaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen säälittävä mies joka haluaa vieraan miehen nussivan akkaansa on pohjimmiltaan homo tai ainakin säälittävä imporunkkari. Kunnon mies jos haluaa perwoilla kimpassa nii se on mies ite ja kaksi naista. Hyi vittu, ite en toisen miehen antais sänkyyni tulla akkaani nussiin.. ihan piilohomojen hommaa

        Höpö höpö. Mikään väittämistäsi ei pidä paikkaansa toiseksi viimeistä lausetta lukuun ottamatta.


    • Anonyymi

      Haluaisin omankin mieheni haluavan minua kimpassa toisten miesten kanssa.
      Olen harkinnut jopa täysin vieraiden miesten kanssa tai puolituttujen.

    • Anonyymi

      Höpö höpö sulla edes seiso, senki vanaha perverssi.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Moi 38 ikä mies kinnosta kimppa sexsi saa yhteyttä 0407578477 vain Viestillä kiitos

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe