MIKSI RAAMATTU ON TOTTA?

Kuten se minulle 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytettiin, kun sen alttarin loisto peitettiin mustalla seinällä, johon isoin kultakirjaimin oli kirjoitettu sanat:

RAAMATTU ON TOTTA

Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui.

Siitä alkoi minun intohimoni Raamatun lukemiseen. Eikä sen totuus yhdellä lukemisella kokonaan selvinnyt. Eikä edes yhdessä vuodessa, mutta selvisi lopulta, kun Pyhä Henki sen totuutta jatkuvasti opetti.

Se on totta, koska siinä avoimesti kerrottu kahden erilaisen jumalan. ja erilaisen hengen, teot ja pyrkimykset.

Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Totuuden Hengen teot alkavat Raamatun ensimmäisestä lauseesta:
"Alussa Jumala loi taivaan ja maan."

Ja päättyy Raamatun viimeiseen lauseeseen:
"Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa."

Tämän maailman jumalan Saatanan ja Antikristuksen valhe armon teot alkavat Raamatun 3. luvusta:

"Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

Ja päättyvät Raamatun 3. viimeisessä luvussa:
"Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

"Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen."

Nämä ovat niitä, jotka Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vallassa ovat uskoneet, että kaikki kirjoitukset Raamatussa ovat Pyhän Jumalan opetuksia.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lappeenrannan kirkko 11.8.1985 Sanna-myrskyn päivä.

       "Herra ilmestyy omiensa avuksi. Kuin salaman hän sinkoaa nuolensa. Herra Jumala puhaltaa pasuunaan, hän kiitää etelästä polttavassa myrskyssä."

      Vuodet kuluivat.28. 2. 1983 pääsin täysin palvelleena sotilaseläkkeelle. Aloin heti toteuttaa eläkepäivien haavetta, aloittaen valokuvaajana Ruukissa.

      Pääsin muotokuvillani myöskin Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.Asuimme tuolloin jo omassa kodissa, jonka olin perheelleni rakentanut, ja johon olimme muuttaneet 3 vuotta aikaisemmin.

      Enkä Jumalalla enää päätäni vaivannut.
      Mutta Jumalapa alkoikin toteuttaa omaa suunnitelmaansa kesällä 1985.

       Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

      Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet.

      Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

      Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. 
      Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta.

      Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen:

      "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut.
      Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA.

       Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala, jota olin jo 40 vuotta vihannut.

      Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. 

      Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini.
      Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

      Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on  tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa.

      Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:
      "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

      Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle.
      Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

      Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään.

      "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"
      Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin.

      Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan.

      • Anonyymi

        Ilmoitettu ylläpidolle.

        Ja kaikki vastaavat Henkilökohtaiset tarinat ilmoitetaan ylläpidolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitettu ylläpidolle.

        Ja kaikki vastaavat Henkilökohtaiset tarinat ilmoitetaan ylläpidolle.

        Ymmärrän pohjatonta vihaasi, Kristuksen totuutta kohtaan:

        "Mene ja kerro, mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt."

        Saatanalle on mieluista vain kertoa, minkä laumasuojan hän kristityille totuutta vastaan Jeesuksen verestä lahjoitti,


    • Tämä totuus on kaikkein vihatuin:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

    • Anonyymi

      Mitä ikinä vedätkin niin paljasta ihmeessä se meille, olisi hauska kokeilla. Älä vastaa raamattu vaan ihan silleen aikuisten oikeesti.

    • Kokeile, jos vielä et ole sitä tehnyt:

      "Menkää sisään ahtaasta portista.

      Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

      Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen! "

      Tämä portti ei ole pappien tarjoama hautausmaan portti.

      Eikä ahdas ovi ole heidän rosvojen luolien ovi.

    • Anonyymi

      Missä on yksi usko, jos Raamattu on totta?

      • Jeesus toi yhden uskon, Pyhän hengen kasteen, ja uskon totuuteen.

        Mutta niitä oli tämän maailman jumalan mahdlotonta hyväksyä, ja sik,si pisti palvelijansa tappamaan Jeesuksen.

        Ja niin palvelijat saivat verestä ihmiskunnalle mieleisen uskon,

        Sen laativat Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jeesus toi yhden uskon, Pyhän hengen kasteen, ja uskon totuuteen.

        Mutta niitä oli tämän maailman jumalan mahdlotonta hyväksyä, ja sik,si pisti palvelijansa tappamaan Jeesuksen.

        Ja niin palvelijat saivat verestä ihmiskunnalle mieleisen uskon,

        Sen laativat Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Lopeta tuo törkeä harhaoppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo törkeä harhaoppi.

        Ulvoo Saatanan asianajaja.


    • Anonyymi

      Miksi pahojen ihmisten kanssa pitäisi elää sovinnossa, vaikka käsky on selvä:

      "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha?"

      • Anonyymi

        Ole hyvä ja poistu itse tältä palstalta.
        Jos ei seura kelpaa? Niin mikä pakko on tunkea itseään tänne.

        Väitäe, että Raamattu on totta?

        Miksi et usko Jeesuksen käskyä:
        - Jos teitä ei oteta vastaan, niin lähtekää pois siitä paikasta, ja pudistkaa tomukin ..

        Ole hyvä ja tottele tuota sanaa.

        Täällä ei sinua Teuvo Suni kaivata.

        Eikä se ole vihaamista, vaan silkkaa inhoamista. Syyn olet itse kehitellyt.


        Täältä Sinä et poista ketään.

        Mutta se hetki lähestyy, että Sinut poistetaan tältä palstalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja poistu itse tältä palstalta.
        Jos ei seura kelpaa? Niin mikä pakko on tunkea itseään tänne.

        Väitäe, että Raamattu on totta?

        Miksi et usko Jeesuksen käskyä:
        - Jos teitä ei oteta vastaan, niin lähtekää pois siitä paikasta, ja pudistkaa tomukin ..

        Ole hyvä ja tottele tuota sanaa.

        Täällä ei sinua Teuvo Suni kaivata.

        Eikä se ole vihaamista, vaan silkkaa inhoamista. Syyn olet itse kehitellyt.


        Täältä Sinä et poista ketään.

        Mutta se hetki lähestyy, että Sinut poistetaan tältä palstalta.

        En ole poistattanut ainuttakaan Saatanan herjausta.

        Joten syytät minua turhaan,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja poistu itse tältä palstalta.
        Jos ei seura kelpaa? Niin mikä pakko on tunkea itseään tänne.

        Väitäe, että Raamattu on totta?

        Miksi et usko Jeesuksen käskyä:
        - Jos teitä ei oteta vastaan, niin lähtekää pois siitä paikasta, ja pudistkaa tomukin ..

        Ole hyvä ja tottele tuota sanaa.

        Täällä ei sinua Teuvo Suni kaivata.

        Eikä se ole vihaamista, vaan silkkaa inhoamista. Syyn olet itse kehitellyt.


        Täältä Sinä et poista ketään.

        Mutta se hetki lähestyy, että Sinut poistetaan tältä palstalta.

        Miksi sinä sitten yli 400 Teuvo - aloituksella, minua tänne houkuttelet?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        En ole poistattanut ainuttakaan Saatanan herjausta.

        Joten syytät minua turhaan,

        Poistu kirjoittelemasta tällä palstalla.
        Tämä on tiukak kehotus.
        Sinua ei kukaan täällä kaipaa.
        Riitele riitasi vanhojen kaveriesi kanssa silmätysten.
        Ja sovi riitasi.

        Älä enää kertaakaan tuo tänne tekstejä vanhoista riidoistasi,

        Tämä on käsky jota on toteltava.


      • Siksi, koska minäkin olin 48 vuotiaaksi saakka todella paha ihminen, joka sydämen pohjasta asti vihasi Jumalaa.

        Ja silti olin hänen valittunsa.

        "Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä.

        Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

        Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'

        'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi sinä sitten yli 400 Teuvo - aloituksella, minua tänne houkuttelet?

        Teuvo Martti Suni teki aloituksen tähän ketjuun.
        Rekisteröity nimimerkki.

        Lopeta tuo valheiden viljely, taikka joudutaan soveltmaan sitä sääntöä, jota apostoli Paavali sovelsi valheprofeettoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo Martti Suni teki aloituksen tähän ketjuun.
        Rekisteröity nimimerkki.

        Lopeta tuo valheiden viljely, taikka joudutaan soveltmaan sitä sääntöä, jota apostoli Paavali sovelsi valheprofeettoihin.

        Salli minun nauraa, koska Paavali itse oli lopun ajan täydellinen valheprofeetta,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poistu kirjoittelemasta tällä palstalla.
        Tämä on tiukak kehotus.
        Sinua ei kukaan täällä kaipaa.
        Riitele riitasi vanhojen kaveriesi kanssa silmätysten.
        Ja sovi riitasi.

        Älä enää kertaakaan tuo tänne tekstejä vanhoista riidoistasi,

        Tämä on käsky jota on toteltava.

        Mielelläni niin teen, joten tule pois pimeyden puskasta, nimelläsi minua silmästä silmään katsomaan.

        Jatketaan sitten.


    • Anonyymi

      Mikähän kohta raamatusta olisi kriittisesti tarkasteltuna aikuisten oikeasti totta? Valetta on kylle helppo löytää.
      No " Älä tapa " on ihan hyvä periaate mutta ei sitä varten tarvitse lukea joutavaa höpinää tai uskoa johonkin mörrimöykkyyn.

      • Kaikki ne opetukset, jotka Saatanalle heitetty Paavali ihmiskunnalle toi.
        Eiköhän tässä ole selvä todistus totuudesta ja valheesta.
        Saman miehen todistuksia molemmat:

        Saul:
        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Paavali: 
        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia."
        "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen. "
        "Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki."
        "Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näin Paavali itse todisti, ettei ollutkaan enää Kristuksen palvelija:

        "Seuratkaa minun esimerkkiäni", sanoi Paavali, ja seuraaja löytyi"


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kaikki ne opetukset, jotka Saatanalle heitetty Paavali ihmiskunnalle toi.
        Eiköhän tässä ole selvä todistus totuudesta ja valheesta.
        Saman miehen todistuksia molemmat:

        Saul:
        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Paavali: 
        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia."
        "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen. "
        "Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki."
        "Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näin Paavali itse todisti, ettei ollutkaan enää Kristuksen palvelija:

        "Seuratkaa minun esimerkkiäni", sanoi Paavali, ja seuraaja löytyi"

        Kirottuja ovat valheesi Paavalista.
        Ja kirottu olet sinä teuvosuni, kirouksen olet valheillasi itsellesi vetänyt.


        Pahempaa on edessäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirottuja ovat valheesi Paavalista.
        Ja kirottu olet sinä teuvosuni, kirouksen olet valheillasi itsellesi vetänyt.


        Pahempaa on edessäsi.

        Joko siskosi poika viimeinkin lähti kohti Savitaipaletta?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Joko siskosi poika viimeinkin lähti kohti Savitaipaletta?

        Siis nimim. TeuvoSuni lähti miehiin, Kun Hunksit löysi
        ei oo täällä enää tai facebooksissa lisään edelliseeni

        https://www.suomi24.fi/profiili/TeuvoSuni

        Minnehän lie kadonnut?

        t.
        TeuvoMarttiSuni


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Joko siskosi poika viimeinkin lähti kohti Savitaipaletta?

        Jatkan vielä, miksi et itse usko Paavalia, joka itse todisti olevansa valehtelija ja väärämielinen.

        Joka syntisenä yhdessä Pietarin kanssa tuomittiin ristille Roomassa;

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
        Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? "

        Ensin yksin, mutta kun sai peräänsä - Johannesta lukuunottamatta - kaikki muut opetuslapset. Sitten monikossa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis nimim. TeuvoSuni lähti miehiin, Kun Hunksit löysi
        ei oo täällä enää tai facebooksissa lisään edelliseeni

        https://www.suomi24.fi/profiili/TeuvoSuni

        Minnehän lie kadonnut?

        t.
        TeuvoMarttiSuni

        Esivalta pappeineen teki sen, mikä tehtävissä oli.

        Uskonrauhan rikkominen

        Kenen etuja turvaamaan tähän maahan on säädetty laki, jossa sanotaan:

        "Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta."

        Kun tässä mainitaan Jumalan nimi, on heti syytä tutkia hänen antamansa ilmoitukset tästä samasta asiasta. Onko hän todella sanonut, että kaikki se, mikä ihmisten mielestä on pyhää, on hänestä lähtöisin?

        Jeesus sanoo: "Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta. Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

        Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        Voiko tätä selvemmin sanoa: "Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        Näin on itsestään selvää, ettei tätä lakia ole laadittu Jumalan, vaan hänen vastustajansa, tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen Antikristus-poikansa tahdon mukaan, varmistamaan sen, ettei hänen hallitsemassa maailmassa kukaan voisi julistaa totuutta ilman rangaistusta.

        Tällä lailla se on tehnyt perustuksen myöskin sille, että kuka tahansa, joka sen antaman unen, näyn tai ilmestyksen perusteella oman kirkkokunnan tai lahkon perustaa - kuten niitä tämäkin maa on jo täyteen perustettu - saa heti lainvoiman totuutta vastaan.

        Kun taas ne, jotka puhuvat totta, ovat tässä maailmassa jääneet tällaista lainsuojaa vaille, kuten ilmoitettu on:

        "Voi teitä, jotka teette lainkäytöstä katkeraa koiruohoa ja jätätte heitteille oikeuden. Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden.

        Nykyisin kaupunginportin kokoukset käydään täällä sosialisessa mediassa, samanlaisessa vihan ilmapiirissä:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu." Ainoan tähän liittyvän lain on Jumala säätänyt Pyhän Hengen pilkkaamisesta:

        "Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
        Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä, eikä tulevassa maailmanajassa."

        Pyhä Henki on Totuuden Henki, ja totuuden pilkkaamisesta on Jumala tämän lain antanut. Eikä hän ole sen täytäntöönpanoa luovuttanut yhdellekään maalliselle oikeusistuimelle, vaan toteuttaa sen itse  viimeisellä tuomiolla.

        Mikäli Totuuden Hengen saanut ihminen saa haasteen oikeuteen totuuden julistamisesta, käynnistyy varsin ihmeellinen oikeusprosessi, jossa syyttäjä itse syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.

        Kristuksen valittu ei oikeuteen joutuessaan tarvitse lakimiestä häntä puolustamaan, sillä senkin asian on Jumala jo ennalta näin valmistanut:

        "Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua. Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."


    • Anonyymi

      Sunille.

      Lopeta kirjoittelu täällä.
      Ja poistu..

      Käskyjä on sotilaan aian toteltava, kun ne annetaan korkeamman auktoriteetin taholta.

      • Minulla on esimiehenä Jeesus Kristus.

        Ei Saatanan pelossa polvet vapisten seisova hoitomies.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minulla on esimiehenä Jeesus Kristus.

        Ei Saatanan pelossa polvet vapisten seisova hoitomies.

        No, nimim. TeuvoSunilla se onkin Hunksien tanssipojat

        Tapansa kullakin, olet hyvä aviovaimo Jeesukselle


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minulla on esimiehenä Jeesus Kristus.

        Ei Saatanan pelossa polvet vapisten seisova hoitomies.

        Jos jonkun esimies on Jeesus Kristus, on vaarallista pilkata ja solvata sellaisen Herran majesteettia! Häpäistä Hänen Pyhää sovinvertaan.

        Sellainen johtaa kovaan kuritukseen ja karsseriin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun esimies on Jeesus Kristus, on vaarallista pilkata ja solvata sellaisen Herran majesteettia! Häpäistä Hänen Pyhää sovinvertaan.

        Sellainen johtaa kovaan kuritukseen ja karsseriin!

        Saatana pisti Jeesuksesta vuodattaman veren erinomaiseen kierrätykseen, joka seurauksena vain 57 vuotta vuodattamisen jälkeen, koko ihmiskunta oli polvillaan pappien edessä nauttimassa Jeesuksen verta.

        "Meidän Herramme Jeesuksen kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän sielunne ja ruumiinne iankaikkiseen elämään.

        Menkää Herran rauhaan!"

        Eivätkä ihmisparat tänäkään päivänä tiedä, minkä herran rauhaan he omat matkalla, kun saavat sinne viedä ruumiinkin mukanaan.


    • Anonyymi

      Puntin Hillat ovat kasvaneet näemmä hyh hrh

    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Kyllä jämpti on näin.😁

    • Anonyymi

      Alussa loi Teuvo aloituksen.

    • Anonyymi

      Ei se sinunkaan kokemuksella ja todistuksella todeksi muutu, päin vastoin.

    • Anonyymi

      Näkyy Teuvon aloituksia olevan aika mukavasti esillä.

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Mutta sinähän nimenomaan paskannat Raamatun päälle väittäessäsi että yli puolet Uudesta testamentista eli Paavalin ja Pietarin kirjeet ovat valhetta. Kumme ukkeli olet, mutta siinäpähän olet.

    • Anonyymi

      On Totta tänäänkin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe