Mites on omalla autollani ajettu jo reilusti yli 100tkm kuluttaa öljyy mites olis olen käyttänyt aina 5w-40 eri merkkisiä,, mites olis toi valvolinen 5w-40 maxlife tai mobilin 5w-50 kummatkin tarkoitettu paljon ajetuille . moottori ei vuoda yhtään öljyy eikä savuta ajossa,,öljyy vaan kuluu: Jotain lisäaineita noihin on lisätty esim valvolineen tiivisteitä elvyttäs esim venareiden kumeja jos on korppuja,,mutta ota sitten selvää
Ainahan öljyy kuluu mites on
8
178
Vastaukset
- Anonyymi
Aika jännää. Omani taas ei kuluta vaihtovälin aikana, joka on 15000km, niin öljyä yhtään.
Huollosta tullessa ylämerkissä, ja huoltoon vietäessä ylämerkissä. Ja ei, se ei ole Toyota, vaikka niin tietysti luuletkin.- Anonyymi
Jos moottori kuluttaa öljyy jonkin verran se on hyvä terveen merkki, jos ei kuluta niin vanha paska pyörii ympäri niin sanoi mulle kerran asentaja: yleensä saksalaiset autot kuluttaa reilusti::
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos moottori kuluttaa öljyy jonkin verran se on hyvä terveen merkki, jos ei kuluta niin vanha paska pyörii ympäri niin sanoi mulle kerran asentaja: yleensä saksalaiset autot kuluttaa reilusti::
Mielummin sitten pyöritän tuota vanhaa paskaa ympäri, kuin availen konepeltiä, ja öljykanisterien, korkkeja säännöllisin väliajoin. Tämän kertoi sinulle nyt kokenut autoilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun Opel kuluta reilusti öljyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä asentajia on moneen lähtöön.
- Anonyymi
Oletko huomannut eroa eri valmistajien öljyissä? Kokeile moottorin sisäpuhdistusainetta seuraavan öljynvaihdon yhteydessä. Käytä ohjeen mukaan. Männnärenkaat saattavat olla pikeentyneet. Jos tepsii olet käyttänyt huonolaatuisia öljyjä ja liian pitkiä vaihtovälejä.
- Anonyymi
Kokeile kymmenen kolmekymppistä mineraaliöljyä.
- Anonyymi
Omassa 380000 km ajetussa autossani olen käyttänyt Teboil Goldia, mitä kuluu litra per 7500 km eli kerran on lisättävä 15000 km öljynvaihtovälillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725