Pera Pervo on paras 😂
Luin 1990- luvun Myrkkyä
13
472
Vastaukset
- Anonyymi
Myyntimies Mynttisiä saisi olla enemmän. Onko Alavudella sellaisia ovelta ovelle esittelijöitä?
- Anonyymi
Ovelta ovelle Mynttiset ovat valitettavasti katoavaa kansanperinnettä. Tosin näin korona-aikana se ei ole suositeltua muutenkaan.
- Anonyymi
Et kuitenkaan ole lukenut Hilkka- asian perustietoja lainkaan. Osoittaa huonoa yleissivistyswä ja käsitystä elämän realiteeteista. Paneudu Hilkka-asiaan ja tule takaisin sitten!
- Anonyymi
Kuinka joku Hilkka liittyy tähän ketjuun??????
En muista Myrkyssä sen nimistä seikkailijaa. Oliskohan ollut sitten Madissä? Tarkennatko?
Muutoin älä häiriköi tätä asiallista ketjua, kiitos.
- Anonyymi
Palle Rundqist rules 🤪
- Anonyymi
Firkin. Muistatteko?
- Anonyymi
Paljonko kannattaa maksaa kappaleelta, jos löytyy priima Myrkky ?
- Anonyymi
Juhlanumeroista ja erikoispainoksista muutama euro kappaleelta, tavalliset 1-2 euroa.
- Anonyymi
Aivan parasta. Nykyaikana jokaisen menneisyyteen juuttuneen kannattaa lukea 👍
- Anonyymi
Näitä 1980- luvulla syntyneitä lippisreppanoita riittää Sydänmaalla ja Alavudella enemmän kuin Kuortaneella tai Ähtärissä
- Anonyymi
Minne se Ari katosi oli naisten hurmuri
- Anonyymi
Palle on paras!
- Anonyymi00014
Oi niitä aikoja ! Oli ne huikeita tarinoita. Muut kalpenee sen rinnalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972