Pera Pervo on paras 😂
Luin 1990- luvun Myrkkyä
12
284
Vastaukset
- Anonyymi
Myyntimies Mynttisiä saisi olla enemmän. Onko Alavudella sellaisia ovelta ovelle esittelijöitä?
- Anonyymi
Ovelta ovelle Mynttiset ovat valitettavasti katoavaa kansanperinnettä. Tosin näin korona-aikana se ei ole suositeltua muutenkaan.
- Anonyymi
Et kuitenkaan ole lukenut Hilkka- asian perustietoja lainkaan. Osoittaa huonoa yleissivistyswä ja käsitystä elämän realiteeteista. Paneudu Hilkka-asiaan ja tule takaisin sitten!
- Anonyymi
Kuinka joku Hilkka liittyy tähän ketjuun??????
En muista Myrkyssä sen nimistä seikkailijaa. Oliskohan ollut sitten Madissä? Tarkennatko?
Muutoin älä häiriköi tätä asiallista ketjua, kiitos.
- Anonyymi
Palle Rundqist rules 🤪
- Anonyymi
Firkin. Muistatteko?
- Anonyymi
Paljonko kannattaa maksaa kappaleelta, jos löytyy priima Myrkky ?
- Anonyymi
Juhlanumeroista ja erikoispainoksista muutama euro kappaleelta, tavalliset 1-2 euroa.
- Anonyymi
Aivan parasta. Nykyaikana jokaisen menneisyyteen juuttuneen kannattaa lukea 👍
- Anonyymi
Näitä 1980- luvulla syntyneitä lippisreppanoita riittää Sydänmaalla ja Alavudella enemmän kuin Kuortaneella tai Ähtärissä
- Anonyymi
Minne se Ari katosi oli naisten hurmuri
- Anonyymi
Palle on paras!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220