Avit vastuuseen

Anonyymi

Aluehallintovirastojen kompastelu korona määräyksissä panee miettimään missä määrin se on suunnitelmallista? Kenen etua sekamelska palvelee? Ettei vain jäljet johtaisi sylttytehtaalle.

20

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rikkaille snobeille on aivan eri säännöt kuin tavalliselle kansalaiselle!

    • Anonyymi

      Sanna Marin on pääministeri, ei Avit. Sanna pakoilee vastuitaan.

      • Anonyymi

        Jos Hallitus ei tiedä mitä lakeja ovat asettaneet ja jatkuvasti tekevät ehdotuksia vastoin voimassaolevia lakeja, on hyvä että Suomessa on sentään joku taho joka tuntee voimassaolevan lainsäädännön, jos Suomen hallitus siihen ei osaamisellaan kykene.

        Itse luovat lait eivät tiedä mitä tuli luotua. Onhan tämä nyt kovin, kovin vitsikästä sitten syyttää tahoja jotka koittavat näitä lakeja valvoa.

        Ei tämä AVI:n syy ole, että meillä on näin pirun taitamaton ja epäpätevä hallitus.


    • Anonyymi

      Hallitus ei ole vastuussa, jos avi on epäpätevä.

      • Anonyymi

        Aluehallintovirastot eivät ole syyllisiä siihen, että nykyinen hallitus on epäpätevä.


      • AVI ja muu virkakunta on kokeneempaa ja järjestelmällisempää porukkaa kuin nykyinen likkalauma hallituksen johdossa!

        Kyllä vika on hallituksen sekopäiden toiminnassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluehallintovirastot eivät ole syyllisiä siihen, että nykyinen hallitus on epäpätevä.

        Miksi ne eivät sitten kykene hoitamaan tehtäviään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne eivät sitten kykene hoitamaan tehtäviään?

        Avi ja myös hallitus hoitaisi asiat hienosti, jos vain kansalaiset noudattaisivat ohjeita ja neuvoja paremmin, siitä on ollut kyse jo kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avi ja myös hallitus hoitaisi asiat hienosti, jos vain kansalaiset noudattaisivat ohjeita ja neuvoja paremmin, siitä on ollut kyse jo kauan.

        Kansa on pettänyt hallituksen luottamuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa on pettänyt hallituksen luottamuksen.

        Ei kansa, vaan muutamat jotka katsovat oikeudekseen tehdä mitä lystää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne eivät sitten kykene hoitamaan tehtäviään?

        Avit hoitavat tehtävänsä hyvin. Valitettavasti nykyinen hallitus SDP:n johdolla tuottaa niin huonoja lakeja, että Avien antamat nimenomaan lakeihin perustuvat määräykset eivät vastaa sitä Super-Sanna kertoo toivovansa yrittäessään johtaa Suomea Twitterin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avi ja myös hallitus hoitaisi asiat hienosti, jos vain kansalaiset noudattaisivat ohjeita ja neuvoja paremmin, siitä on ollut kyse jo kauan.

        Pitää siis vaihtaa kansa ja sitähän hallitus aktiivisesti pyrkiikin tekemään. Näihän se toimii Usassakin, jossa on Bidenin aikana maahan ohjattu pitkälti yli miljoona laitonta siirtolaista ja ohjaamalla heidät asumaan sellaisille alueille, joissa pieni lisä demokraattiäänestäjiä voisi kääntää alueen demokraattivoittoiseksi. Tästä syystähän demokraatit vastustavat kaikkia niitä toimenpiteitä, jotka hankaloittaisivat osallistumasta äänestyksiin vaaleissa, joissa laittomilla siirtolaisilla ei ole lain mukaan äänioikeutta. Esimerkiksi vaatimusta, että äänestäjä todistaa henkilöllisyytensä, pidetään ihmisoikeusloukkauksena demokraattien piirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kansa, vaan muutamat jotka katsovat oikeudekseen tehdä mitä lystää.

        Siis esimerkiksi pääministeri Marin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kansa, vaan muutamat jotka katsovat oikeudekseen tehdä mitä lystää.

        Nuoret?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne eivät sitten kykene hoitamaan tehtäviään?

        Ovat kovassa paineessa työruuhkan kanssa. Eivät pyydä täydennystä valitukseen esim. ohjeistamalla todisteiden laadusta valittajaa. Täräyttävät vain päätöksen ettei jatkotoimiin ryhdytä, kun esim. kirjanpitoa kellonaikoineen tapahtumista ei ole esitetty. Kirjanpito olisi ollut! Muuten: Taas on Kangasniemeltä laitettu kantelu aluehallintovirastoon, nyt liikuntapaikan kunnostuksen valvonnan laiminlyönnistä.

        Käräjäoikeus toimii tyylikkäämmin pyytäessään tarvittavia täydennyksiä. Siellä lienee pyrkimys päästä oikeaan ratkaisuun.


    • Anonyymi

      Ovatko aluehallintovirastotkin jo SDP?

      • Anonyymi

        Ovatko mitä? siis?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      AVI:t eivät ole SDP, eivätkä AVI:t kompastele kuten SDP ja hallitus.

      AVI:t hoitavat tehtävänsä hyvin. Epämiellyttävät koronamääräykset johtuvat lähinnä hallituksen osaamattomuudesta. Olisikin toivottavaa, että SDP asettaisi ministereiksi ministereiksi sopivia henkilöitä, mutta eihän sellaisia SDP:stä löydy tai ainakaan SDP:n ministereistä. Jäljet siis johtavat sylttytehtaalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe