En löytänyt oikein mistään ihmisten kokemuksia kyseisestä asemasta joten ajattelin avata tänne keskustelun aiheesta.
Jos olette käyttänyt autoa tällä asemalla, niin laittakaa kommenttia että millaista palvelua te saitte ja millainen paikka muuten oli?
Itsellä ei jäänyt kyllä mitään valittamista, katsastusmies oli asiallinen ja ystävällinen.
Auton katsastus kävi näppärästi ja katsuri vielä kertoi erikseen huomioita mitä minun kannattaa alkaa kohta huoltamaan.
Tulen itse ainakin käyttämään autoani jatkossakin tällä asemalla.
Muhoksen autokatsastus kokemuksia
Anonyymi
1
1563
Vastaukset
- Anonyymi
Joo hyvä paikka katastas lähes aina läpi jos ei muuten niin hallin läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849