Onhan takapenkin alla auton pohjalevyssä tehtaan jäljiltäkin iso reikä, eikä sitä ole peitetty kuin ruuvikiinnitteisellä levyllä? Pääsyaukko polttoainesäiliön yläpuolelle.
Pohjalevyssä voi olla muitakin reikiä, joista tehtaalla kuljetinlaitteisto tarttuu autosta kiinni, esim. maalikylpyyn mennessä ja ne on suljettu vain jollain kumitulpilla.
Miksi siis pienestä yksittäisestäkin ruostereiästä Suomessa draamaillaan hysteerisesti niin, että se on hitsattava umpeen, eikä käy esim. ruuvikiinnitteinen peitelevy.
Ihme ettei sekin takapenkin alla oleva tehtaan reikä vaadita hitsattavaksi umpeen...
Miksi ruostereiät on korjattava hitsaamalla?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnitellut reiät on huomioitu korin jäykkyyteen ja kestävyydessä. Ruostereikä heikentää koria ja vasta hitsaus tekee siitä kestävän.
- Anonyymi
Pohjois-Amerikassa ruostereikäautot eivät aiheuta onnettomuuksia vaikka ruostereikiä ei tarvitse hitsata. Toisin on euroopassa. Euroopassa on eri fysiikan lait tai eurooppalaiset ovat määräyksineen hulluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Amerikassa ruostereikäautot eivät aiheuta onnettomuuksia vaikka ruostereikiä ei tarvitse hitsata. Toisin on euroopassa. Euroopassa on eri fysiikan lait tai eurooppalaiset ovat määräyksineen hulluja.
Pohjois-Amerikassa, jossa koko autoilu keksittiin, ei kaikissa osavaltioissa ole katsastusta ollenkaan! Joissain voi olla pelkkä päästötesti.
Minkätakia täällä euroopassa ja Suomessa kaikki pitää olla näin tarpeettoman tiukkaa, vie elämästä mielekkyyden kokonaan olla tämmöisten ahdasmielisten byrokraattien keksimien määräysten alainen orja :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Amerikassa, jossa koko autoilu keksittiin, ei kaikissa osavaltioissa ole katsastusta ollenkaan! Joissain voi olla pelkkä päästötesti.
Minkätakia täällä euroopassa ja Suomessa kaikki pitää olla näin tarpeettoman tiukkaa, vie elämästä mielekkyyden kokonaan olla tämmöisten ahdasmielisten byrokraattien keksimien määräysten alainen orja :/Se riippuu missä reikä on, ei täällä jokainen reikä ole hylkäyksen peruste ja syy. Lokasuojan reunassa reikä ei ole kantavaa rakennetta.
- Anonyymi
Kun autojen pakollisista roiskeläpistä ja pakollisesta korroosio suojauksesta luovuttiin, olisi myös pitänyt luopua ruostereikien pakollisesta hitsauksesta.
Autonsuunnitelija pitäisi suunnitella koria siten että ottaa huomioon korroosio suojauksen tasoa, laskea siitä kuinka isoja reikiä tulee, ja suunnittelee koria niin että on tarpeeksi vahva vaikka siihen tulee reikiä.- Anonyymi
Sinähän se melkoinen nero olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1694709
Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."
Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi1244290- 252800
Kyllä poisto toimii
Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa281911"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla231774Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa
Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak221680Haluan jutella kanssasi Nainen
Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O151679Hermo mennyt sotealueeseen?
Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????941635Haluan tavata Sinut Rakkaani.
Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu301583Onko mies niin,
että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.181531