Onhan takapenkin alla auton pohjalevyssä tehtaan jäljiltäkin iso reikä, eikä sitä ole peitetty kuin ruuvikiinnitteisellä levyllä? Pääsyaukko polttoainesäiliön yläpuolelle.
Pohjalevyssä voi olla muitakin reikiä, joista tehtaalla kuljetinlaitteisto tarttuu autosta kiinni, esim. maalikylpyyn mennessä ja ne on suljettu vain jollain kumitulpilla.
Miksi siis pienestä yksittäisestäkin ruostereiästä Suomessa draamaillaan hysteerisesti niin, että se on hitsattava umpeen, eikä käy esim. ruuvikiinnitteinen peitelevy.
Ihme ettei sekin takapenkin alla oleva tehtaan reikä vaadita hitsattavaksi umpeen...
Miksi ruostereiät on korjattava hitsaamalla?
6
61
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnitellut reiät on huomioitu korin jäykkyyteen ja kestävyydessä. Ruostereikä heikentää koria ja vasta hitsaus tekee siitä kestävän.
- Anonyymi
Pohjois-Amerikassa ruostereikäautot eivät aiheuta onnettomuuksia vaikka ruostereikiä ei tarvitse hitsata. Toisin on euroopassa. Euroopassa on eri fysiikan lait tai eurooppalaiset ovat määräyksineen hulluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Amerikassa ruostereikäautot eivät aiheuta onnettomuuksia vaikka ruostereikiä ei tarvitse hitsata. Toisin on euroopassa. Euroopassa on eri fysiikan lait tai eurooppalaiset ovat määräyksineen hulluja.
Pohjois-Amerikassa, jossa koko autoilu keksittiin, ei kaikissa osavaltioissa ole katsastusta ollenkaan! Joissain voi olla pelkkä päästötesti.
Minkätakia täällä euroopassa ja Suomessa kaikki pitää olla näin tarpeettoman tiukkaa, vie elämästä mielekkyyden kokonaan olla tämmöisten ahdasmielisten byrokraattien keksimien määräysten alainen orja :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Amerikassa, jossa koko autoilu keksittiin, ei kaikissa osavaltioissa ole katsastusta ollenkaan! Joissain voi olla pelkkä päästötesti.
Minkätakia täällä euroopassa ja Suomessa kaikki pitää olla näin tarpeettoman tiukkaa, vie elämästä mielekkyyden kokonaan olla tämmöisten ahdasmielisten byrokraattien keksimien määräysten alainen orja :/Se riippuu missä reikä on, ei täällä jokainen reikä ole hylkäyksen peruste ja syy. Lokasuojan reunassa reikä ei ole kantavaa rakennetta.
- Anonyymi
Kun autojen pakollisista roiskeläpistä ja pakollisesta korroosio suojauksesta luovuttiin, olisi myös pitänyt luopua ruostereikien pakollisesta hitsauksesta.
Autonsuunnitelija pitäisi suunnitella koria siten että ottaa huomioon korroosio suojauksen tasoa, laskea siitä kuinka isoja reikiä tulee, ja suunnittelee koria niin että on tarpeeksi vahva vaikka siihen tulee reikiä.- Anonyymi
Sinähän se melkoinen nero olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764