Meidän kannatus yhteensä 51%

Anonyymi

Purralaisten ja Halla-aholaisten kannatus on yhteen laskettuna 51%!! Yllättäen valemedia vaikenee tästä koska vihervässykkädemukkimädätys koko YLE vero ja pakkoruotsi pitäisi lakkauttaa älykääpiöt

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gallupit kertovat kyllä ihan päinvastaista. Ja odotetaanpas syyskuun gallupeja. Silloin nähdään paljonko Turtiaisen puolueviritelmä on syönyt persuilta kannatusta lisää.

• Anonyymi

Jos Jussin kannatus persujen keskuudessa on 26% ja Purran 25% niin yhteiskannatus on 51%. Näillä lukemilla persut muodostavat seuraavan hallituksen.

• Anonyymi

Juuri näin käy koulupudokkailla ja niillä, jotka eivät ole koulusta selviytyneet, edes kiertokoulusta.

Matemaattinen päättelykyky ja -lahjakkuus ei ei näy mitenkään lopputuloksessa. Tulos saadaan aikaan laittamalla vellit ja puurot sekaisin. Persujen laskutaitoa ei taida oikeellistaa edes helmitaulun käyttö.

• Anonyymi

Aloittaja on laskeut yhteen elo, syys, loka ja marraskuun kannatusmittausten tulokset.
      Hän ennustaa, että laskusuunta Persuilla jyrkkenee.

• Anonyymi

tietyissä olosuhteissa persujen kannatus on 51% totta.

• Anonyymi

Ettei kannatus vain olis 120 % niinkuin Putininkin ?

• Anonyymi

suomen pressalla eli niinitöllä on sellainen kannatus.

• Vaikken luota gallupeihin, olen toiveikas ja muitten puolueiden tavoin myös me pyrimme kärkeen.

• Anonyymi

Olette vain taittaneet siltä kärjeltänne niskan ja suunta on alamäkeen.

• Anonyymi

Aloittaja tarkoittanee, että kannatus perussuomalaisten keskuudessa on 51%.
      Viime vaaleissa koko kansasta n. 14.5% kannatti ps:ää. Siitä kun noin puolet pois, on koko kannatus sellaiset 7.5%. Vähän RKP: n yläpuolella. Että se siitä.

• Jussi kyllä ehti jo ilmoittaa, että pääministerin oikeuksilla hankitut kamppeet ja edut on Purraa varten?

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Jussi kyllä ehti jo ilmoittaa, että pääministerin oikeuksilla hankitut kamppeet ja edut on Purraa varten?

Turhaan.

• Anonyymi

Sanonta tyhmä kuin persu pitää aina paikkansa!

• Anonyymi

Lisää tuohon vielä Soinin Jytky, niin saadaan todellinen kannatus ja iloa pimeydessä taapertavalle kansalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2601
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1637
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59