Issikkaa nimeltä Dabbi fra Austvadsholti(tms)...?Kymmenen vuoden takainen rakas hoitopolle myytiin joskus muinoin, mutten tiedä kelle/minne..Netistäkään en ole infoa löytänyt, pelkän nimen vaan..
Myös Fantur fra Stókkseyrista jotain tietävät, ilmoitelkaa..
Kaunis kiitos jo etukäteen!2:)
Tietäisikö kukaan
Manti
1
343
Vastaukset
- Myys Sahalalta
valitettavasti en ole kuullutkaan kyseisistä issikoista(harmi,sillä haluisin tietää KAIKKI suomen issikat...xD)mutta mun asiaan...
pliide,kertokaa mulle mitä kuuluu Sahalan kartanolla olleelle/olevalle issikalle nimeltä Myys!!!(tai vaelluksella sitä kututtiin vaan Myys nimellä...)se on sellanen oikein ihana kimo issikka...muutapa en osaakaa siitä sanoa,koska se oli vain mun 4-tunnin vaellus ratsuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051109
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611072Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144818- 65705
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 53557
- 78551
- 39528